خواندنی

مزایای فیشیال پوست

فیشیال پوست یکی از روش‌های جدید مراقبت از پوست هستند، که مزایای زیادی برای پوست دارد. در این مطلب قصد داریم درباره مزایای فیشیال پوست صحبت کنیم، چرا که این یکی از موضوعات اصلی در بحث زیبایی و مراقبت از پوست است. با مرکز مراقبت پوستی مایا همراه باشید:

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال پوست یک روش مراقبت پوستی محبوب برای داشتن پوستی سالم و شفاف است. این روش درمانی غیر تهاجمی است که می‌تواند پوست را به صورت عمیق پاکسازی کند. فیشیال برای انواع مختلف پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس)، مناسب است. این روش درمان در چند مرحله به مدت ۱ ساعت انجام می‌شود.

این روش شامل مواردی مانند پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه است؛ به همین دلیل است که بعد از انجام آن، پوست شاداب و جوان به نظر می‌رسد. قبل از انجام فیشیال پوست، یک جلسه مشاوره انجام می‌شود که در آن نوع پوست و مراقبت از پوست تعیین می‌شود.

مزایای فیشیال پوست

پاکسازی عمیق پوست با فیشیال پوست

پاکسازی به حذف و از بین بردن هرگونه چربی، سموم و ناخالصی‌های انباشته شده و همچنین باکتری‌های دخیل در مشکلات پوستی کمک می‌کند. از مزایای فیشیال پوست می‌توان به حذف سلول‌های مرده یا لایه برداری، کمک به آبرسانی به پوست، تغذیه یا بهبود گردش خون، پاکسازی پوست از ناخالصی‌ها، چربی‌ها و سایر مواد اشاره کرد.

درمان قطعی جوش صورت

فیشیال پوست روشی مناسب برای درمان آکنه و جوش‌های صورت است که معمولا توصیه می‌شود. با این روش می‌توانید تمام جوش‌های سرسیاه و سرسفیدی را که منافذ پوست را می‌بندند و پوست را تیره می‌کنند بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرید. زمانی که جوشی را تخلیه می‌کنید، آثاری از خود به جای بگذارد که فیشیال پوست می‌تواند آن را برطرف کند.

جلوگیری از پیری پوست

امروزه آلودگی‌های محیطی و… در زندگی ما، بازسازی پوست با افزایش سن به سختی انجام می‌شود و با افزایش سن، پوست شادابی و شادابی سابق خود را از دست می‌دهد.

از مزایای فیشیال پوست این است که پیری را کند می‌کند و از چین و چروک پوست جلوگیری می‌کند. فیشیال پوست باعث افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی و در نهایت افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک می‌شود.

بهترین روش لایه برداری پوست با فیشیال پوست

لایه برداری روشی برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست از سطح پوست است. سلول‌های مرده در آنجا انباشته می‌شوند و در صورت عدم حذف، پوست خشک و کدر می‌شود. لایه برداری منظم می‌تواند از مسدود شدن منافذ جلوگیری کند و آکنه را کاهش دهد. لایه برداری طولانی مدت می‌تواند باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شود. کلاژن دلیل اصلی زیبایی، درخشندگی و جوانی پوست شماست. افزودن این پروتئین باعث بهبود بافت پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک می‌شود.

مزایای فیشیال پوست

افزایش گردش خون

تحقیقات نشان می‌دهد که ماساژ دادن هر قسمت از بدن به سلول‌های آن قسمت اجازه می‌دهد تا اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را که توسط خون حمل می‌شود دریافت کنند. در نتیجه پوست ما دارای سلول‌های سالم‌تر و مفیدتر با گردش خون بهتر است.

از بین بردن حلقه زیر چشم

پوست دور چشم نسبت به بقیه قسمت‌های صورت نازک‌تر و حساس‌تر است، بنابراین باید در مراقبت از آن دقت کنیم. استفاده از مواد شوینده، آرایشی، آلاینده‌ها و… همه آن چیزی است که زیبایی، سلامت و جوانی پوست دور چشم و پلک را تهدید می‌کند. با ناحیه صورت، همه اینها حل می‌شود.

فیشیال پوست و سفت کننده پوست صورت قوی

با افزایش سن، پوست صورت به دلیل کاهش تولید کلاژن، استحکام کمتری پیدا می‌کند و سفتی خود را از دست می‌دهد. اما با فیشیال پوست، کلاژن پوست تقویت می‌شود که باعث سفت شدن پوست می‌شود.

کاهش استرس

بعضی از نقاط در صورت وجود دارد که مربوط به سیستم‌های مختلف بدن است، بدن ما با ماساژ دادن این نقاط روی صورت پاسخ می‌دهد. مراقبت حرفه‌ای از صورت علاوه بر پاکسازی پوست به کار سایر قسمت‌های بدن نیز کمک می‌کند.

لطافت و درخشندگی پوست

کارشناس فیشیال پوست ماسکی مخصوص نوع پوست شما را آماده می‌کند. این ماسک پوست را مرطوب می‌کند و منافذ را باز می‌کند. در عین حال، این ماسک حاوی موادی است که به رفع لکه‌های تیره روی پوست کمک می‌کند، پوست را نرم و براق نگه می‌دارد و به پوست لطافت و درخشندگی می‌بخشد.

کمک به سم زدایی پوست با فیشیال پوست

پوست صورت برای دفع مواد زائد و سموم انباشته شده در آن نیاز به لایه برداری و پاکسازی روزانه دارد و اگر این کار به درستی انجام نشود باعث ایجاد آکنه می‌شود. برای این کار، درمانگر از مواردی مانند کرم آنتی اکسیدان، نمک دریا، گیاهان دارویی و روغن‌های مختلف برای پاکسازی پوست استفاده می‌کنند.

بهترین روش مراقبت از پوست

پزشک با معاینه پوست به بهترین روش صورت برای شما می‌رسد و روش مناسب فیشیال برای پوست شما تجویز می‌شود. این موارد بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند از مشکلات پوستی جلوگیری کرده و پوست شما را سالم کنند.

درمان بیماری‌های پوستی

پس از شناسایی بیماری‌ها و مشکلات پوستی، فیشیال صورت می‌تواند به بهبود پوست کمک کند. آسیب‌های ناشی از نور خورشید و آکنه، جوش‌های سرسفید، جوش‌های سرسیاه، پیری پوست را می‌توان با این روش درمان کرد.

عوارض فیشیال صورت

با توجه به فیشیالی که انجام می‌دهید، ممکن است با خطرات مختلفی روبرو شوید. به طور مثال در روش ومپایر «Vampire Facelift» یا همان خون آشام، صورت (یکی از روش‌های انجام میکرونیدلینگ) احتیاج به کشیدن خون است. بنابراین، بسیار مهم است که تکنسین‌ها تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از قرار گرفتن افراد در معرض این بیماری جلوگیری کنند.

تحریک و قرمزی پوست صورت

مهمترین عوارض پاکسازی، قرمزی و لک شدن پوست صورت است که به دلیل فشار برروی صورت ظاهر می‌شود. برای یک یا دو روز پس از پاکسازی، از آرایش کردن یا استفاده از هر گونه محصولات آرایشی یا پوستی پرهیز کنید.

جوش زدن صورت

باکتری‌ها با روش فیشیال پوست در حین پاکسازی وارد منافذ پوست می‌شوند و باعث ایجاد جوش می‌شوند، دستگاه‌های بخور و ابزارهایی که به درستی ضد عفونی نشده‌اند می‌توانند بستری برای رشد این گونه میکروب‌ها فراهم کنند. برای جلوگیری از احتمال چنین خطری، از تکنسین خود بخواهید که از ابزارهای غیر استریل شده برای درمان پوست استفاده نکند یا مطمئن شوید که بلافاصله پس از ضدعفونی کردن ابزارها قبل از شروع عمل صورت، از آنها استفاده کند.

سخن آخر

برای حفظ سلامت و شادابی پوست، فیشیال پوست را ماهی یک بار انجام دهید، اما معمولاً بهتر است حداقل ۴ بار در سال این کار را انجام دهید و منافذ پوست را پاکسازی کنید. برخی از افراد برای درمان مشکلات پوستی باید بیشتر از دیگران تکرار کنند و انجام دهند. مواظب باشید بیش از یک بار در ماه روی صورت خود فیشیال نکنید. این کار پوست شما را حساس‌تر می‌کند. برای انجام فیشیال صورت، باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید، جایی که متخصصان و پزشکان بهترین روش درمانی و تعداد جلسات معاینه پوست را توصیه می‌کنند.

منبع: https://mayaskincare.ir/facial

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا