صنعت

معرفی ۸ مورد از کسب و کارهای جدید و پرسود توسط دانشگاه کسب‌وکار

در واقع اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقمند هستید توصیه می‌کنیم حتماً سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید. حال اجازه دهید درباره‌ی کسب و کار‌های جدید در دنیا صحبت کنیم.

بسیاری از افراد به دنبال کسب و کار‌های جدید و پرسود هستند تا بتوانند با استفاده از بهترین آن‌ها به درآمد‌های آنچنانی دست یابند. احتمالاً شما هم که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید نیاز به آشنا شدن با کسب و کار‌های جدید در دنیا دارید دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد و قصد دارد در این مطلب شما را با بهترین کسب و کار‌های حال حاضر دنیا آشنا کند. در واقع اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقمند هستید توصیه می‌کنیم حتماً سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید. حال اجازه دهید درباره‌ی کسب و کار‌های جدید در دنیا صحبت کنیم.

کافه یا رستوران سیار

راه‌اندازی رستوران همیشه شغل پردرآمدی بوده است اما‌ایده‌ی جذاب، در نظر گرفتن کافه و رستوران به شکل سیار است. در حال حاضر در کشور‌های خارجی این‌ایده جواب داده و بسیاری از رهگذران خرید از این نوع مراکز سیار را دوست دارند. این در حالی است که در ایران هنوز به آن صورت چنین خدماتی برای مردم در نظر گرفته نشده است و شما می‌توانید به بررسی این نوع کسب و کار‌های جدید در دنیا در صورت نیاز به راه‌اندازی رستوران سیار اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

بازسازی منزل

بسیاری از افراد ذهن خلاق دارند و می‌توانند در زمینه‌ی نوسازی منازل بهترین‌ایده‌ها را اجرا کنند. بنابراین اگر شما هم جزء چنین افرادی هستید به راحتی می‌توانید در این حوزه مشغول به فعالیت شوید. گفتنی است که معماری خانه‌های قدیمی فوق‌العاده دشوار است و اگر در این خصوص توانایی وجود نداشته باشد، به هیچ عنوان نمی‌توان به آنچه که در ذهن وجود دارد، جامه‌ی عمل پوشاند. به طور کلی اگر ساخت و ساز و‌ایده‌سازی در این زمینه در خون شماست، دست به کار شوید.

راه‌اندازی پت‌شاپ

از جمله کسب و کار‌های جدید در دنیا راه‌اندازی پت‌شاپ است. حتماً می‌دانید که در دنیا نگهداری از انواع حیوانات یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که افراد در زندگی روزمره‌شان در نظر می‌گیرند. بنابراین در صورت اینکه علاقه‌مند به این حوزه هستید، به راحتی می‌توانید با راه‌اندازی بازار پت‌شاپ خدمات گسترده‌ای را به صاحبان حیوانات مخصوصاً گربه و سگ ارائه دهید. ضمناً ناگفته نماند که پت‌شاپ‌ها از پررونق‌ترین کسب و کار‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شود که کنار بازار سنتی، حتی می‌توانید بازار آنلاین را نیز راه‌اندازی کنید و چند برابر سود بدست‌آورید.

انیمیشن‌سازی

همانطور که می‌دانید از انیمیشن در موقعیت‌های مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی، اینترنت و… استفاده می‌شود که اگر در تولید انواع آن‌ها تسلط و تجربه کافی داشته باشید، به طور حتم می‌توانید از این طریق به درآمد‌های فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. ضمناً برای انیمیشن‌سازی نیاز به هزینه‌ی زیاد ندارید و کافی است که از نرم‌افزار‌های کامپیوتری و یک ذهن بسیار خلاق بهره‌مند باشید. گفتنی است که این رشته اگر چه به عنوان یک کسب و کار‌های جدید در دنیا شناخته نمی‌شود اما بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار دارد.

معرفی ۸ مورد از کسب و کارهای جدید و پرسود توسط دانشگاه کسب‌وکار

فروش عکس آنلاین

مطمئناً بسیاری از افراد توانایی ثبت عکس‌های جذاب را دارند، حتی شده با یک گوشی ساده هم می‌توانند تصاویر معرکه‌ای شکار کنند. حال آیا می‌دانید که به راحتی می‌توانید چنین عکس‌هایی را برای فروش قرار دهید. برای این منظور کافی است که یک وب‌سایت ساده راه‌اندازی کنید و سپس عکس‌های ثبت شده‌تان را به اشتراک بگذارید. اگر چه ممکن است در ابتدا گمان کنید که کمتر کسی به خرید تصاویر دوربین بها نمی‌دهد اما به طور حتم شگفت‌زده خواهید شد.

طراحی اپلیکیشن

این روز‌ها دست همه‌ی افراد یک گوشی هوشمند است و طبیعتاً اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که افراد بنا به نیازشان استفاده می‌کنند. حال اگر شما عزیزان به طراحی اپلیکیشن تسلط داشته باشید، به راحتی می‌توانید از این نوع کسب و کار‌های جدید در دنیا بهترین درآمد را داشته باشید. دریافت سفارش طراحی اپلیکیشن این روز‌ها بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید چرا که حتی سایت‌ها نیز به انواع اپلیکیشن نیاز دارند تا از این رو بتوانند جذب کاربر بیشتری داشته باشند. بنابراین اگر برنامه‌نویسی بلد هستید، حتماً در این حوزه مشغول به فعالیت شده و درآمدزایی کنید. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید مقاله لری الیسون را در وب‌سایت دانشگاه کسب و کار مطالعه کنید.

تولید غذاهای خانگی

یکی از بهترین کسب و کار‌هایی که در منزل انجام می‌شود و هزینه‌های اضافی برای راه‌اندازی را ندارند، تولید انواع غذا‌های خانگی است. در واقع می‌توانید برای مراکز مختلف غذا‌های دلخواه خانگی را با روشی که علاقه‌مند هستید و تبحر دارید، تهیه کنید و حتما بدانید که مشتری‌های زیادی پای این نوع خدمات خوابیده است. به طور کلی این نوع کسب و کار از جمله جذاب‌ترین حرفه‌های دنیاست که به شرط تسلط از پرسودترین‌ها به شمار می‌رود.

تولید پادکست

بسیاری از افراد زمان لازم برای کتاب‌خوانی را ندارند و ترجیح می‌دهند که متون دلخواه را به شکل صوت داشته باشند. در واقع تولید پادکست از جمله کسب و کار‌های جدید در دنیا به شمار می‌رود که خیلی زود در میان مردم فراگیر شده است. لذا اگر شما هم صدای خوبی دارید و روان‌خوانی و تندخوانی را بلد هستید، به راحتی می‌توانید از این طریق درآمدزایی داشته باشید. البته ناگفته نماند که این شغل به صبر و حوصله‌ی زیادی نیاز دارد که اگر در این خصوص هم مدیریت کافی بر اوضاع خودتان دارید، توصیه می‌کنیم حتماً در این زمینه فعالیت کنید.

معرفی ۸ مورد از کسب و کارهای جدید و پرسود توسط دانشگاه کسب‌وکار

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بهترین کسب و کار‌های جدید در دنیا آشنا کنیم تا در صورت نیاز به اجرایی کردن آن‌ها فکر کنید. البته در این خصوص می‌توان موارد دیگری را نیز نام برد که برای این منظور کافی است به وب سایت دانشگاه کسب و کار به آدرس دامنه http://businessuni.net مراجعه کنید. در واقع در این سایت مرجع در خصوص بهترین مشاغل پرسود دنیا صحبت شده است که شاید یکی از آن‌ها با روحیات شما عزیزان هم‌خوانی داشته باشد. بنابراین اگر در حال حاضر به دنبال یک شغل مناسب هستید، کافی است که به این وب‌سایت مراجعه کنید و مقالات حرفه‌ای در نظر گرفته شده را به طور کامل و دقیق بررسی نمایید.

Businessuni.net رسانه تخصصی کارآفرینی

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا