صنعت

خرید انواع گیربکس صنعتی

در مراحل استخراج و فرآوری سنگ ها و مواد معدنی قیمتی، سنگ شکن ها نقش مهمی را ایفا می کنند. سنگ شکن ها انواع مختلفی دارند مانند سنگ شکن کوبیت، فکی، کتابی ، آسیاب و … که هر کدام در مرحله خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که سنگ برای خرد کردن وارد سنگ شکن می شود، چندین واکنش رخ می دهد. برخی از آنها پودری و برخی دیگر بسیار سفت هستند، بنابراین به راحتی فشرده نمی شوند. برای رفع این مشکل برای هر نوع سنگ نوع خاصی از سنگ شکن تولید و روانه بازار شده است که بسته به نوع ماده اولیه باید یکی از آن ها را انتخاب کرد. از این رو خرید قطعات سنگ شکن و خرید انواع گیربکس کتابی و گیربکس صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است. گاهی اوقات سنگ شکن ها خراب می شوند و باید بخشی از آنها را تعویض کنید. برای انجام این کار، شما فقط باید یک قطعه شکسته را پیدا کنید و آن را سفارش دهید. به عنوان مثال یکی از مهم ترین قطعات در هر سنگ شکن بدنه است، روکش وظیفه خرد کردن سنگ را بر عهده دارد و به دلیل فرسودگی باید هر از چند گاهی تعویض شود.

برای خرید قطعات سنگ شکن روی لینک پایین کلیک کنید :

https://makansangshekan.net/

انواع قطعات و لوازم سنگ شکن عرضه می شود که شما می توانید انواع چکش، سندان، مخروط و سایر متعلقات دستگاه سنگ شکن خود را با مناسب ترین قیمت بازار خریداری نمایید.

بخشی از تجهیزات سنگ شکن:

  • قطعات سنگ شکن کوبیت
  • قطعات سنگ شکن فکی
  • قطعات سنگ شکن هیدروکن
  • قطعات سرند
  • قطعات نوار نقاله
  • تجهیزات ساخت شن و ماسه
  • قطعات یدکی فیدر

گیربکس صنعتی چه کاربرد هایی دارد؟

گیربکس ها تجهیزاتی هستند که در بسیاری از کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. به زبان ساده گیربکس صنعتی ابزاری است که برای انتقال و افزایش قدرت و یا تنظیم توان مورد نیاز دستگاه های صنعتی با کاهش یا افزایش گشتاور موتور استفاده می شود. با افزایش سرعت، گشتاور کاهش می یابد و با کاهش سرعت، گشتاور افزایش می یابد. همچنین می توان از آن برای تغییر جهت یک دوره استفاده کرد. به عبارت دیگر وظیفه گیربکس صنعتی این است که از منبع خود (موتور الکتریکی) نیرو گرفته و این توان را به میزان لازم به مصرف کننده برق منتقل کند. انواع گیربکس های صنعتی برای مصارف زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله صنایع دفاعی، غذایی، شیمیایی، مس، فولاد، سیمان، نفت، گاز، پتروشیمی، کاشی و سرامیک و … همچنین از گیربکس های صنعتی در آسانسور، جرثقیل، قرقره و اهرم نیز استفاده می شود.

انواع گیربکس صنعتی

گیربکس های صنعتی بین موتور و قطعه متحرک قرار می گیرند و با کاهش سرعت موتور الکتریکی، گشتاور و سرعت خروجی مورد نیاز را تامین می کنند. در تولید این نوع گیربکس های صنعتی شاهد سرعت کم و قدرت بالا هستیم.

کاهنده و افزایشی

گیربکس های صنعتی افزایشی نیز مانند گیربکس ها بین موتور و موتور قرار می گیرند اما در این نوع گیربکس با افزایش دور موتور الکتریکی گشتاور و سرعت خروجی مورد نیاز تامین می شود که معمولاً منجر به قدرت کمتر و سرعت بیشتر می شود. در برخی از صنایع به ویژه صنایع برق، پالایش نفت و پتروشیمی نیاز به گیربکس صنعتی با سرعت بالا وجود دارد و در این موارد از گیربکس های صنعتی از این نوع استفاده می شود. همچنین گیربکس های صنعتی بر اساس نحوه قرارگیری دنده ها به ۴ نوع گیربکس حلزونی، گیربکس حلزونی، گیربکس خورشیدی و گیربکس صنعتی خاص تقسیم می شوند .گیربکس های صنعتی حلزونی معمولا ضریب تبدیل خاصی دارند و برای رسیدن به ضریب تبدیل بالاتر (تعداد دور کمتر) می توان دو گیربکس صنعتی را به هم متصل کرد که در گیربکس های خورشیدی با تغییر نسبت بین لایه ها یا اضافه کردن لایه ها این کار صورت میگیرد.

کاربرد گیربکس کتابی

گیربکس کتابی یکی از مدل ها و نمونه های گیربکس صنعتی می باشد. این مدل گیربکس (خرید انواع گیر بکس کتابی )به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود جایگزین مناسبی برای نمونه های مشابه موجود در بازار است. این محصول با نام های دیگری نیز در بازار شناخته می شود. این گیربکس ها با نام هایی مانند گیربکس ۹۰ درجه، گیربکس حلزونی و گیربکس NMRV در بازارهای ایران عرضه می شوند. چین یکی از کشورهایی است که تولید گیربکس را آغاز کرده است. گیربکس های ساخت چین کیفیت قابل قبولی دارند. کیفیت بالای گیربکس های ساخت چین و همچنین قیمت مناسب آنها توجه صنعتگران مختلف را به این مدل از گیربکس ها جلب کرد. با توجه به نحوه عملکرد گیربکس دستی، این گیربکس ها قدرت انتقال بالایی دارند. برای اینکه این مدل از گیربکس ها به درستی کار کنند، شفت و دنده های برنزی باید با یکدیگر مشبک شوند. البته برای کارکرد و عملکرد صحیح از قطعات دیگری نیز در این دستگاه استفاده شده است. به عنوان مثال در یک گیربکس از قطعات مختلف و مهم مانند یاتاقان ها و رولبرینگ ها استفاده می شود.

این دو قسمت نقش بسیار مهم و اساسی در عملکرد گیربکس دارند. به لطف غلتک، گیربکس لرزش و صدای کمتری در حین کار دارد. به طور معمول انواع مختلف گیربکس ها در حین کار صدا و لرزش زیادی از خود ساطع می کنند. از روغن های روان کننده در گیربکس های صنعتی استفاده می شود. در شدت و زمان کار با گیربکس، روغن گیربکس داغ است و احتمالاً در خارج از دستگاه نشت می کند. در گذشته نشت روغن روان کننده به خارج از دستگاه باعث ایجاد مشکلاتی از جمله آلودگی محیط کار می شد. امروزه این مشکل با استفاده و جایگزینی گیربکس های دستی با گیربکس های قدیمی حل شده است. به دلیل وجود دو قسمت یاتاقان و یاتاقان نورد، روغن هنگام گرم شدن از دستگاه خارج نمی شود.

خرید انواع گیربکس صنعتی

ماکان سنگ شکن makansangshekan.net با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و فروش قطعات انواع سنگ شکن و خطوط سنگ شکن، فعالیت های طراحی گسترده ای را انجام داده و قابلیت های خود را در اختیار افراد مختلف قرار داده است. این شرکت پس از سالها تحقیق، تولید، تامین و تامین انواع ماشین آلات سنگ شکن معدنی و قطعات یدکی کلیه کارخانه های شن و ماسه و آسفالت، علاوه بر تامین ماشین آلات معمولی، اقدام به ساخت دستگاه های مخصوص نیز می نماید. همچنین فعالیت قابل توجهی در جهت خرد کردن کانی های مختلف با ویژگی های منطقه ای دارد. ماکان سنگ شکن علاوه بر تامین تجهیزات فوق در کشور قادر است این محصولات را در سطح بین المللی با کیفیت رقابتی نیز عرضه کند. دقت، سرعت، تضمین کیفیت و ارائه خدمات در سراسر کشور چهار فاکتور مهم و اساسی است که همواره در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه دهد. قطعات یدکی عرضه شده توسط این شرکت شامل انواع سنگ شکن در اندازه ها و ظرفیت های مختلف مانند سنگ شکن فکی، سنگ شکن چکشی، سنگ شکن مخروطی (Hydrocon)، سنگ شکن ضربه ای (Qubit)، سنگ شکن گریز از مرکز و آسیاب پودر می باشد.

خرید انواع گیربکس صنعتی

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا