صنعت

مستربچ چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد ؟

ترکیب یا رنگی که با حامل های جامد یا مایع ، با هدف رنگ آمیزی (مستربچ های رنگی) یا اعطای سایر خواص (مستربچ های افزودنی) به پلاستیک ها می باشد.

مستربچ چیست ؟ ترکیب یا رنگی که با حامل های جامد یا مایع ، با هدف رنگ آمیزی (مستربچ های رنگی) یا اعطای سایر خواص (مستربچ های افزودنی) به پلاستیک ها می باشد. مستربچ کربنات کلسیم ، مخلوط غلیظی از رنگدانه ها و یا مواد افزودنی است که در طی فرآیند گرمایش در یک رزین حامل که خنک شده و به شکل دانه ای برش داده می شود ، محصور شده است. این محصول ، به ترانسفورماتور اجازه می دهد تا پلیمر طبیعی را در طول فرایند تبدیل پلاستیک به صورت اقتصادی رنگ آمیزی کند. مستربچ آنتی فاگ ، از خراب شدن ناشی از گرما ، برش در حین پردازش ، اشعه ماوراء بنفش و اکسیداسیون در محیط کاربر نهایی جلوگیری می کند. این محصول ، پایداری شیمیایی را حفظ می کند و گرانول های آن ، برای مدت طولانی تری بدون تغییر باقی می ماند. این می تواند آتش را محدود کرده و در مقابل واکنش نشان دهد. اگر به دنبال یک محصول با دوام و مقرون به صرفه هستید ، به وب سایت ariyamasterbatch.com مراجعه کنید.

دلیل محبوبیت مستربچ ها در بازار چیست ؟

کنترل های کلیدی می تواند وزن محصول را کاهش داده و مصرف باعث می شود چاپ یا برش لیزری بیرونی مصنوعی را آسان تر کند و همچنین از ایجاد برق احتمالی جلوگیری می کند. مستربچ ها به دلیل تمایز در طراحی محصول و همچنین طراحی بسته بندی بی نظیر خود ، در بازار محصولات مصرفی اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده اند. پیشرفت های سریع در فناوری و همچنین گردآوری رنگدانه های انحصاری جدید ، شرکت ها را قادر ساخته تا به بازار کمک کنند. مستربچ یک مخلوط متراکم گرانول شکل است که از تغذیه مواد افزودنی حاوی رنگ و خواص مختلف به پلیمرهای حامل ، در نتیجه عملیات حرارتی مورد استفاده در فرآیند تولید پلاستیک تشکیل می‌ شود. به لطف مستربچ های رنگی ، به دست آوردن تناژ رنگ مورد نظر روی پلاستیک و توزیع همگن آن روی مواد ، راحت تر از استفاده از رنگدانه پودری می باشد. با مستربچ سفید ، می توان به رنگ های زنده تر و روشن تر از نظر رنگ آمیزی دست یافت.

مستربچ های فیلر چیست ؟

مستربچ های افزودنی در ویژگی های فیزیکی و مکانیکی محصول موثر هستند. آنها اطمینان حاصل می کنند که پلیمرها در برابر تغییراتی که ممکن است در نتیجه گرما و مواد شیمیایی در طول تولید و استفاده از آنها متحمل شوند محافظت می شوند. بنابراین بازده محصول را افزایش داده و امکان تولید پلاستیک در اشکال و ویژگی های مختلف را فراهم می کنند. مستربچ های افزودنی در صنایع تزریق ، قالب گیری بادی پلاستیک و لوله استفاده می شوند. مستربچ های فیلر که به عنوان مستربچ های پر شده با کلسیت نیز شناخته می شوند ، بیشتر در صنعت فیلم استفاده می شوند. این محصولات (مستربچ ها) ، هم برای کاربردهای بسیار فنی و هم برای تمام محصولات روزمره مناسب هستند. صنایع مختلفی از جمله بسته بندی انعطاف پذیر و سفت و سخت ، کشاورزی ، خودرو ، طراحی ، الکترونیک و ساخت و ساز ها ، همگی کاربردهای شناخته شده ای هستند که از این مواد می دانیم. برای خرید و سفارش انواع مستربچ ها ، به سایت ariyamasterbatch.com سر بزنید.

مستربچ چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد ؟

خرید بهترین محصولات از آریا مستربچ

ما در مجموعه آریا مستربچ ، پشتیبانی قوی و حرفه ای را برای تطبیق رنگ سفارشی اعمال کرده و راه حل های پیشگامانه ای را برای چالش برانگیزترین برنامه های رنگ و جلوه شما ارائه می دهیم. حتی پس از متقاعد شدن به اینکه مستربچ گزینه رنگی بهتری است ، بسیاری از پردازنده ها هنوز در مورد اینکه آیا شکل مایع یا پودری گزینه بهتری است بحث می کنند ! در هر صورت ، هر دو مزایا و معایبی دارند. مزایای رنگ مایع عبارتند از ؛ اثربخشی خوب در سطوح بسیار پایین و دوره های تولید طولانی ، پمپ های جدیدتر با کامپیوتر کنترل شده برای تحویل ثابت و کاهش هزینه های اولیه. چالش‌ های استفاده از مستربچ رنگ مایع عبارتند از ؛ مایع می‌ تواند باعث لغزش پیچ در صورت نیاز به سطوح بالاتر شود ؛ رزین حامل مایع می‌ تواند به مرور زمان از خود رنگ جدا شود که نیاز به مخلوط کردن آفلاین یا تجهیزات آنلاین جانبی مانند همزن دارد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول به مجموعه آریا مستربچ مراجعه نمایید.

مستربچ چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد ؟

در‌ چه صنایعی از مستربچ سیاه استفاده کنیم ؟

برای شروع ، مخلوط رنگدانه و افزودنی حرارت داده می شود و به یک رزین حامل تبدیل می شود ؛ سپس سرد شده و به صورت گرانول های خرد شده در می آید. مستربچ ها ، کیفیت مورد نیاز و همچنین رنگ را برای پلاستیک ها فراهم می کنند. از آنجایی که حلال پلیمر مستربچ ها به سرعت تبخیر نمی شود ، ماندگاری بیشتری دارند. آریا مستربچ ، یک تامین کننده عالی و مشهور مستربچ سیاه برای کیسه های زباله و انواع محصولات دیگر در سراسر کشور می باشد. نور را می توان با کمک دی اکسید تیتانیوم (به دلیل تمایل آن به پراکندگی نور) منعکس کرد ؛ چرا که به راحتی تثبیت می شوند و پراکندگی عالی دارند. می توان از مستربچ ها ، برای ساخت ظروف نگهداری مواد غذایی استفاده کرد. همچنین آنها را می توان برای قالب گیری تزریقی و دیگر فعالیت های مختلف صنعتی استفاده کرد. مستربچ های سیاه برای تماس با مواد غذایی قابل قبول بوده و بسیار بادوام است و می تواند در برابر دماهای بسیار بالا و شرایط نامناسب آب و هوایی نیز مقاومت کند. برای افزایش بازدید گوگل بر روی iransite.ir کلیک کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا