خودرو

جزئیات کی ام سی – جی ۷ (KMC-J۷) خودروی جدید کرمان موتور + تصاویر

کی ام سی - جی ۷ جدیدترین خودروی کرمان موتور است طراحی این خودرو توسط یک جوان ایرانی انجام شده و به نظر می رسد به دلیل زیبایی در طراحی و جزئیات فنی سهم مناسبی از بازار ببرد.

به گزارش تجارت امروز؛ این خودرو در مرداد  امسال رونمایی شد و به لحاظ طراحی داخلی و سهم بیشتر قطعه سازان داخلی در تهیه آن، یک رویکرد جدید برای کرمان موتور محسوب می شود.

مشخصات فنی

” KMC J۷ ”  در واقع یک خودرو چهاردر لیفت‌بک (مانند زانتیا) است که طراحی اسپرت و جوان پسندی دارد. خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۷۸۰ میلیمتر طول، ۱۸۲۰ میلیمتر  عرض و ۱۴۹۲ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۷۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو نیز برابر با ۱۴۸۵ کیلوگرم است.

جزئیات کی ام سی - جی ۷ (KMC-J۷) خودروی جدید کرمان موتور + تصاویر

سدان KMC J۷ به موتور ۱,۵ لیتری توربو TGDi مجهز است که  ۱۷۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر تولید می کند.این خودرو به جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) مجهز است و شتاب صفر  نیز ۸ ثانیه می باشد.

محصول جدید کرمان موتور با امکاناتی نظیر شش کیسه هوا برای سرنشینان جلو و نیز به‌ صورت جانبی و پرده‌ای، ABS و EBD، سیستم‌ کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش (TCS)، ترمز کمکی هیدرولیکی (HBA) و کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، سیستم کمکی ترمز اضطراری (BOS)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمز پارک برقی (EBP)، اتوهلد، ایزوفیکس، ایموبلایزر، روشن‌شدن اتوماتیک فلاشر با ترمز ناگهانی، سنسور پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باران، قفل ایمنی کودک سقف پانوراما، شیفتر دنده پشت فرمان، رادار کنترل خروج از خط، دوربین ۳۶۰، نمایشگر عمودی ۱۰.۴ اینچی مالتی مدیا و… به بازار عرضه شده است.

جزئیات کی ام سی - جی ۷ (KMC-J۷) خودروی جدید کرمان موتور + تصاویر

این خودرو چهارم مرداد سال جاری در هتل استقلال تهران و با حضور مسئولان شرکت کرمان خودرو و کرمان موتور، مدیران عامل بانک ها و نمایندگی های شرکت کرمان موتور و خبرنگاران رسما  رونمایی شده بود.

جزئیات کی ام سی - جی ۷ (KMC-J۷) خودروی جدید کرمان موتور + تصاویر

گردآوری: اکبر بیاتی

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا