فرهنگی

کتاب های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم؟

قطعا وارد شدن به دانشگاه و تجربه‌ی بودن در آن محیط، برای هر شخصی هیجان انگیز است و با وارد به مقطع تحصیلی جدید قرار است تا فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کند. البته تحصیل در دانشگاه با مقطع دبیرستان و سال‌های گذشته تفاوت زیادی دارد.

شما در دانشگاه باید کتاب‌های قطور و بیشتری را مطالعه کرده و به اصطلاح پاس کنید و فضای تحصیلی از حالت آموزشی کمی فاصله گرفته و خودتان باید پیشتاز در یادگیری و انجام تحقیقات باشید.

معمولا یکی از سوالات اصلی دانشجویان به خصوص آن‌هایی که تازه وارد این محیط شده اند و ترم یک یا دو هستند، این است که کتاب های دانشگاهی را از کجا باید تهیه کنند؟

در این مقاله قرار است تا به این سوال پاسخ دهیم و بهترین راه برای خرید کتاب‌ دانشگاهی را بیان کنیم. بنابراین اگر شما نیز دوست دارید تا در این مورد اطلاعاتی داشته باشید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. چرا که قرار است تا اطلاعات مفیدی را به دست آورید!

خرید آنلاین کتاب، نسبت به خرید حضوری ارجحیت دارد!

کتاب های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم؟

تقریبا تمام افراد نام بازار کتاب و فروشگاه‌های کتاب درسی خیابان انقلاب را شنیده‌اند. اگر ساکن تهران باشید معمولا برای خرید کتاب مورد نیاز خود به این محل سر زده اید! اما آیا برای خرید کتاب مورد نظر خود در صورتی که راه‌های ساده‌تری وجود دارد، ارزش گشت و گذار زیاد و قدم زدن در آن همه شلوغی خیابان انقلاب یا سایر مکان های دیگر وجود دارد؟

در سال‌های گذشته به دلیل شلوغی زیاد و همچنین کمیاب بودن برخی از کتاب‌ها و قرار گرفتن این دو فاکتور در کنار بیماری کرونا، بازار خرید آنلاین کتاب بسیار بیشتر از گذشته شده است. به طوری که در حال حاضر سهم بزرگی از خرید و فروش کتاب به این روش صورت می‌گیرد.

در حال حاضر خرید کتاب های دانشگاهی به صورت آنلاین یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که با کمک آن بدون دردسر و صرف زمان، می‌توانید به کتاب مورد نظر خود دست پیدا کنید و آن را مطالعه کنید. با خرید آنلاین کتاب شما دیگر دردسرهای جستجوی فراوان در میان مغازه‌های کتاب فروشی را نخواهید داشت و با یک سرچ ساده در گوگل می‌توانید کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.

در ادامه به برخی از مهمترین مزایای خرید کتاب‌های دانشگاهی به صورت آنلاین اشاره خواهیم کرد:

  • امکان مقایسه قیمت کتاب در فروشگاه‌های مختلف

اصولا شما قبل از این که خرید خود را انجام دهید در بین فروشگاه‌های مختلف گشت و گذار انجام می‌دهید تا بتوانید مناسب ترین قیمت کتاب را پیدا کنید و همچنین مقایسه‌ای داشته باشید، اما این کار کمی خسته کننده و زمان بر خواهد بود!

اما با خرید آنلاین کتاب شما می‌توانید به سادگی و تنها با چند کلیک در بین سایت‌های مختلف جابه جا شوید و در نهایت انتخاب نهایی خود را بر اساس بهترین قیمت داشته باشید. همچنین می‌توانید کتاب‌های نشرهای مختلف با یکدیگر را مقایسه کنید. همچنین یکی دیگر از مزایای فروشگاه آنلاین کتاب این است که می‌توان در بین انواع کتاب جستجو کرد و کتاب مورد نظر خود را متناسب با سر فصل‌های مورد نظر خریداری کرد. تنها با یک جستجوی ساده!

  • مکان صرفه جویی در وقت و زمان

یکی از مهمترین مشکلاتی که در مورد فروشگاه های فیزیکی خرید کتاب وجود دارد این است که در ساعات مشخصی فعالیت دارند و شما نمی‌توانید به صورت ۲۴ ساعته خرید خود را انجام دهید. اما مهمترین مزیت در مورد فروشگاه ها و سایت‌های خرید آنلاین کتاب این است که در هر زمان از شبانه روز می‌توانید نسبت به خرید کتاب مدن ظر خود اقدام کنید. حتی لازم نیست تا مسیر راه برای رسیدن به فروشگاه را تحمل کنید و تنها در چند دقیقه خرید شما انجام خواهد شد. بدون صرف هزینه رفت و آمد و زمان!

  • امکان استفاده از تخفیف در فروشگاه‌های خرید آنلاین کتاب

در سالی‌های گذشته با این مورد رو به رو بوده ‌ایم که قیمت کتاب هر روز و سال به سال در حال افزایش و بیشتر شدن است و یکی از مشکلات اصلی دانشجویان گران بودن قیمت کتاب‌ها است. پس دانشجویان دنبال راهی هستند که بتوانند کتاب را با قیمت پایین تری ( هرچند کم) تهیه کنند! معمولا در فرآیند خرید حضوری کتاب، امکان دریافت تخفیف بسیار کم است یا این که بسیاری از تخفیف‌های درج شده روی کتاب‌ها به دلیل تقاضای بالا در زمان کوتاهی به پایان می‌رسد. اما در زمان خرید آنلاین کتاب می‌توانید از تخفیف‌ها در سریعترین زمان استفاده کنید و کتاب را با قیمت پایین تری خریداری کنید و رضایت داشته باشید.

  • امکان برقراری ارتباط با پشتیبانی

احتمال این که در کتاب خریداری شده توسط شما مشکلاتی مانند چاپ کمرنگ یا صفحات بهم ریخته وجود داشته باشد، زیاد است. اگر از فروشگاه آنلاین کتابی را خریداری کنید دیگر نیازی به بازگشت تا کتاب فروشی و تعویض نیست. صرفا با برقراری تماس با بخش پشتیبانی می‌توان کتاب را مرجوع و چاپ دیگری را گرفت اما در خرید حضوری این طور نیست و شما برای تعویض ( البته اگر این کار را انجام دهند) باید به فروشگاه مراجعه کرد.

همچنین شما می‌توانید از خدمات مشاوره‌ی آن فروشگاه استفاده کنید و با راهنمایی افراد متخصص بهترین کتاب را خریداری کنید.

تا به اینجای کار در خصوص مزایای خرید کتاب دانشگاهی به صورت آنلاین صحبت کردیم. اما نکته و سوال اصلی ما این بود که از کجا و کدام سایت می‌توان کتاب دانشگاهی را به صورت آنلاین خریداری کرد؟

معرفی بهترین سایت برای خرید کتاب دانشگاهی

کتاب های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم؟

اگر کلمه‌ خرید کتاب دانشگاهی یا عنوان کتاب مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید، سایت‌های فراوانی را به شما نمایش خواهد داد اما شما باید کدام را انتخاب کنید؟

معمولا در زمان خرید آنلاین کتاب این دسته از سوالات به ذهن افراد خطور می کند و شما باید از جایی خرید کنید که بتواند پاسخ تمام این سوال را به شکل واضحی بدهد.

۱.چه مدت طول می‌کشد تا کتاب به دست من برسد؟

۲.آیا هزینه‌ی ارسال دارد یا خیر؟

۳.آیا امکان مرجوع کردن کتاب وجود دارد؟

۴.از کجا مطمئن شویم که فروشگاه معتبر است؟

۵.امکان مقایسه در بین کتاب ها از نظر قیمتی و همچنین ناشر وجود دارد یا خیر؟

شما باید کتاب دانشگاهی خود را با در نظر گرفتن جواب تمام این سوالات از یک سایت معتبر خریداری کنید و چه سایتی بهتر از کتاب آموز ؟؟؟

کتاب آموز ، فروشگاهی مطمئن برای خرید کتاب دانشگاهی

سایت اینترنتی کتاب آموز یکی از بهترین مراجع برای خرید کتاب به صورت آنلاین و اینترنتی است. شما با خرید از فروشگاه کتاب آموز می‌توانید کتاب مورد نظر خود را از نظر قیمتی و ناشر مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

کتاب خریداری شده از سایت کتاب آموز در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید و امکان مرجوع کردن آن در صورت وجود اشکال در کتاب وجود دارد.

کتاب آموز با داشتن اینماد می‌تواند اطمینان شما را جلب کند و خیالتان راحت باشد که از جای ایمنی خرید خود را انجام می‌دهید.

در نهایت باید گفت که فروشگاه اینترنتی کتاب آموز تلاش خود را کرده است تا با امکان خرید آنلاین کتاب کار شما را راحت کند و شما بتوانید کتب دانشگاهی خود را با قیمت مناسب و بهترین چاپ خریداری کنید.

پس با توجه به مواردی که بیان کردیم سایت کتاب آموز یکی از بهترین سایت ها برای خرید کتاب دانشگاهی است و دسترسی شما به منابع درسی را راحت تر از همیشه کرده است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا