تلفن

مرکز تخصصی تعمیر آیفون در تهران

تعمیرات اپل بر نرم‌ افزار و سخت ‌ا فزار محصولات توجه ویژه ای خواهد داشت.

حضور گسترده گوشی‌ های هوشمند اپل در بازار های امروز باعث ایجاد مراکز زیادی در رابطه با تعمیرات ایجاد شده است. مجموعه اپل آچار یکی از مراکز معتبر در این خصوص می باشد که با توجه به برخورداری از نیرو های متخصص همواره مشتریان زیادی را جذب نموده است. تعمیرات اپل بر نرم‌ افزار و سخت ‌ا فزار محصولات توجه ویژه ای خواهد داشت. مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار از مراکز معتبر بوده که با بهره گیری از شیوه‌ های نوین تعمیر و ترمیم گوشی‌ های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می کند. این مجموعه اقدامت دیگری چون تعمیر آیفون ۶ و تعمیر آیفون ۵ را به صورت تخصصی انجام می نماید.

تعمیر گوشی آیفون ۶ با قطعات اصل

تعمیر آیفون ضمن آنکه یک حرفه شناخته می شود می تواند هنر بزرگی به شمار رود که هر کس مهارت انجام آن را نخواهد داشت. در سال های اخیر اپل تولیدات شگفت انگیزی را به بازار ارائه داده است.سیر صعودی استفاده از فناوری ها و سخت افزاری جذاب از سری آیفون X آغاز و بعد از آن این سیر صعودی با شیب بیشتری ادامه داشته است. بهره مندی از مواردی همچون ال سی دی های فوق مدرن و دوربین های متعدد در یک موبایل و سیستم های سخت افزاری پیشرفته برای شارژ باتری و اتصال با سایر اسمارت فون های این برند، گوشی های آیفون را به یکی از تخصصی ترین لوازم  ارتباطی تبدیل کرده است. اکنون تصور داشته باشید با چنین امکاناتی موبایل شما به تعمیر نیاز داشته باشد. همانطور که می دانید تعمیر آیفون کار ساده ای نمی باشد و بایستی توسط افراد آموزش دیده و با مهارت کافی صورت گیرد.

امروزه مراکز زیادی اقدام به تعمیر آیفون می نمایند که مرکز اپل آچار از جمله مراکز معتبر می باشد. در این مرکز تعمیرات تخصصی همچون تعمیر ایر پاد نیز انجام می شود.برای اطمینان خاطر داشتن ما به شما اپل اچار را توصیه می نماییم.

تعمیر آیفون ۵ در نمایندگی آیفون

گوشی آیفون ۵ از مدل های تولیدی در سال ۲۰۱۳ بوده که به بازار ارائه شده است. این گوشی از پردازنده A۷ از نوع ۶۴ بیتی برخوردار است که به نوعی می توان گفت که اولین پردازنده ۶۴ بیتی گوشی های ساخت اپل تا سال ۲۰۱۳ است. صفحه نمایش ۴ اینچی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۱,۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۵۶۰ میلی آمپری از مشخصات گوشی آیفون ۵S محسوب می شود . این گوشی برای امنیت بیشتر از سنسور اثر انگشت برخوردار می باشد،صفحه نمایش آن از نوع IPS با کیفیت عالی می باشد. دوربین این دستگاه ۸ مگاپیکسلی بود که در قیاس با دستگاه‌های هم‌رده عملکردی بهتر نشان می دهد.

مرکز تخصصی تعمیر آیفون در تهران

ویژگی تعمیر آیفون ۵

این گوشی ها از شبکه پر سرعت ۴G LTE پیشتیابی می کنند . وجود چیپ M۷ جهت پردازش اعمال حرکتی، کیفیت ساخت بسیار عالی و البته صفحه نمایش ضد خش با پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های موجود در این گوشی به شمار می رود که موجب تمایز و برجستگی این مدل شده است. در مقابل این ویژگی ها گاها با خرابی هایی مواجه می شود که در این صورت می بایست برای تعمیر آیفون ۵ خود به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

تعمیر آنتن آیفون ۵

پریدن آنتن گوشی یکی از مشکلات عجیب و شایع به شمار می رود که در آیفون های اپل زیاد مشاهده می شود. No Service و Searching از عبارت هایی اند که وقتی آنتن می پرد دیده می شوند. در حالی که با این مورد رو به رو شده اید نگران نشوید تنها لازم است تا جهت تعمیر آنتن آیفون ۵ خود به مراکز معتبر مراجعه کنید. به طور معمول وقتی که کاربر با مشکل  پریدن آنتن موبایل اپل مواجه می شوید می‌ تواند با انجام چند راه حل ساده و راه حل های نرم افزاری مشکل را رفع کند ولی متاسفانه همیشه راه حل های نرم افزاری برای رفع این مشکل جوابگو نیستند.

همانطور که می دانید مشاهده پیغام No service و یا حالت searching متوجه مشکل عدم آنتن دهی خواهید شد که در این صورت به خدمات سیم کارت دسترسی نخواهید داشت. راه حل های نرم افزاری و سخت افزاری متفاوتی جهت حل مشکل پریدن آنتن آیفون صورت می پذیرد. .شایان ذکر است که جهت حل مشکل با راه حل های نرم افزاری اقدام کنید. در غیر این صورت با رفع نشدن مشکل پرش آنتن آیفون می توانید سخت افزاری را بررسی کنید.

مرکز تخصصی تعمیر آیفون در تهران

با گسترش حضور گوشی‌ های هوشمند اپل، امروزه بازار تعمیرات گوشی اپل را نیز افزایش داده است. تعمیرات اپل با تمرکز بر نرم ‌افزار و سخت ‌ا فزار این محصولات در مراکز مختلفی صورت می پذیرد. یکی از مراکز معتبر مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار است که با بهره گیری از شیوه‌ های نوین تعمیر و ترمیم گوشی ‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می کند. لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر لپ تاپ را نیز به صورت تخصصی نیز می شود. ایراداتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز از جمله خرابی های گوشی اپل می باشد که در مرکز اپل آچار قابل تعمیر می باشند.

مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیر لپ تاپ اپل و آیفون می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آیفون ۱۱ و تعمیر اپل واچ خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea۴.com مراجعه نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا