اینترنت

معرفی دوره حضوری آموزش سئو در اصفهان توسط سئو نکست!

در همین ابتدای نوشته باید گفت اگر شما در این دوره آموزش سئو در اصفهان شرکت کنید و بتوانید تمامی مطالب آن را بر روی یک الی دو وب سایت نمونه پیاده سازی کنید، به راحتی می توانید پس از کسب کمی تجربه در این زمینه، بعنوان یک کارشناس سئو حرفه ای فعالیت خود را در انواع شرکت ها شروع کنید.

شما در حال مشاهده یکی از تخصصی ترین دوره های آموزش سئو در اصفهان هسیتد. در این دوره قصد داریم بصورت صفر تا صد تمامی مواردی که برای بهینه سازی یک سایت نیاز است را آموزش دهیم و هرکدام را بصورت عملی و بر روی یک پروژه پیاده سازی کنیم، تا بتوانیم با تمامی چالش های ممکن در یک پروژه سئو واقعی آشنا شویم و دست و پنجه نرم کنیم. این دوره سئو در اصفهان یک دوره آموزشی پروژه محور است که در پایان دوره شما با یک وب سایت سئو شده از کلاس خارج خواهید شد!

بازار کار سئو در اصفهان چگونه است؟

در همین ابتدای نوشته باید گفت اگر شما در این دوره آموزش سئو در اصفهان شرکت کنید و بتوانید تمامی مطالب آن را بر روی یک الی دو وب سایت نمونه پیاده سازی کنید، به راحتی می توانید پس از کسب کمی تجربه در این زمینه، بعنوان یک کارشناس سئو حرفه ای فعالیت خود را در انواع شرکت ها شروع کنید. چراکه امروزه بسیاری از کسب و کار ها و شرکت هایی که در حوزه فیزیکس بیزینس خود را پیش میبرده اند نیز به فضای آنلاین روی آورده اند. این به این معناست که جای کار برای پوزیشن های شغلی سئوکار حرفه ای، متخصص سئو و یا مشاوره سئو به شدت زیاد است. جالب است بدانید حقوق یک متخصص سئو مبتدی از مای ۷ الی ۸ میلیون تومان شروع خواهد شد و اگر به سطح های حرفه ای برسید و بتوانید پروژه های بزرگ دریافت کنید می توانید مبالغی مانند ۵۰ میلیون ماهیانه الی ۷۰ یا ۸۰ میلیون ماهیانه را نیز مطرح کنید. این اعداد را در پروژه هایی مثل آژانس های گردشگری، شرکت های ثبتی و … یافت کنید. در پایان این دوره آموزش سئو در اصفهان، تمامی روش ها و راه های دریافت پروژه را برای شما باز خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی پس از خروج از دوره با داشتن پروژه سئو نمونه (همان پروژه ای که در طول کلاس انجام می دهیم) استخدام شوید و اولین پروژه های سئو در اصفهان خود را رهبری کنید!

دستاورد دانشجویان پس از اتمام دوره

بسیاری از دانشجویان این دوره آموزش سئو در اصفهان، پس از اتمام دوره در شرکت های بزرگ اصفهان مشغول به کار شده اند و به واسطه ارتباط صمیمانه میان استاد و دانشجویان همچنان ارتباط بسیاری از این عزیزان با ما حفظ شده است. در تصاویر زیر دستاورد برخی از دانشجویان دوره را مشاهده می کنید که می توان به خوبی رشد وب سایت و افزایش بازدید را در تمام آنها به وضوح مشاهده کرد.

فصل ۰

از آنجایی که این دوره، یک دوره سئو پروژه محور در اصفهان است، قبل از شروع یادگیری خود سئو باید بستر پیاده سازی آموزش هارا فراهم کنیم تا بتوانیم تمامی آموخته های خود را تست کنیم و در صورت وجود چالش آنهارا در دوره حل کنیم. پس درابتدا به سراغ خرید هاست و دامنه و بارگذاری یک وب سایت با وردپرس خواهیم رفت. البته این به این معنا نیست که این دوره تنها برای سایت های وردپرسی است! ما در این دوره در مورد بهینه سازی سایت های ASP.NET نیز صحبت خواهیم کرد و نمونه هایی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید یک متخصص سئو چیزه دست در اصفهان شوید!

فصل ۱

در این قسمت ابتدا با چیستی SEO آشنا خواهیم شد و سپس با اهمیت استفاده از قدرتمند ترین ابزار بازاریابی دیجیتال (سئو) آشنا خواهیم شد و سپس تصمیم خواهیم گرفت که آیا سئو برای کسب و کار ما نیاز است یا خیر؟ سپس مباحثی همچون سبک های مختلف کار در سئو، الگوریتم های گوگل و نحوه عملکرد موتور های جستجو را بررسی خواهیم کرد.

فصل ۲

در این قسمت به شکلی جامع به برسی سئو داخلی خواهیم پرداخت، از ابتدایی ترین قسمت سئو داخلی شروع خواهیم کرد، به سراغ بحث محتوا و تولید محتوا سئو شده و چگالی کلمات و انواع کلمات کلیدی و تحقیق آنها خواهیم رفت، سپس به سراغ لینک سازی داخلی، مدل های معماری محتوایی و راهکار های کاهش هزینه سئو خارجی و دیگر موارد خواهیم رفت و هرکدام دقیق برسی و عملی اجرا خواهیم کرد.

فصل ۳

سئو تکنیکال یا همان سئو فنی، یکی از اصلی ترین زیرساخت های بهینه سازی یک وب سایت می باشند. در این قسمت به بهینه سازی دو دسته از وب سایت ها خواهیم پرداخت و نکات آنهارا برسی خواهیم کرد. یکی وب سایت های وردپرسی و دیگری وب سایت های CMS اختصاصی که هر دوی آنها امروزه توسط وب سایت های زیادی در حال استفاده اند. در این فصل بصورت کامل فرایند افزایش سرعت یک سایت را برسی خواهیم کرد و تمامی فاکتور های Google Page Speed را بهینه سازی خواهیم کرد تا متوجه فرایند بهینه سازی و افزایش سرعت و رفع ایرادات شوید. همچنین در این قسمت با انواع پلاگین های وردپرس و انواع ابزار های بهینه سازی برای سایت های اختصاصی استفاده خواهیم کرد.

فصل ۴

لینک سازی و سئو خارجی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین قسمت ها در سئو و بهینه سازی سایت است. در این قسمت تمرکز اصلی ما بر روی تکنیک های PBN و لینک سازی چندگره ای و رپورتاژ و دیگر متد های لینک سازی می باشد تا بتوانیم افزایش رتبه را در نتایج گوگل مشاهده کنیم. همچنین به برسی دقیق سوشیال سیگنال ها خواهیم پرداخت و تاثیر آنهارا بر روی افزایش رتبه برسی خواهیم کرد.

کلام آخر در مورد آموزش سئو در اصفهان

سئو در اصفهان قدرتمندترین ابزار بازاریابی اینترنتی است. اگر بتوانید به خوبی به آموزش سئو بپردازید و آن را در یک بازه زمانی مفید، یادبگیرید به راحتی می توانید بر روی وب سایت شخصی خود آن را پیاده سازی کنید و افزایش رتبه و در نتیجه افزایش مخاطب در گوگل را تجربه کنید. همچنین می توانید بعنوان یک کارشناس سئو و یا سئوکار حرفه ای در شرکت های مختلف در زمینه دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت شوید.

سوالات متداول آموزش سئو در اصفهان

دوره سئو در اصفهان به چه شکل برگزار خواهد شد؟

برای برگزاری دوره در سئو نکست می توانید به سه طریق خصوصی، نیمه خصوصی و سازمانی اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سئو نکست ارتباط برقرار نمایید.

برای ثبت نام در دوره چگونه باید اقدام کرد؟

پس از پرداخت آنلاین، شماره استاد دوره در اخطیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید برای هماهنگی ساعات و روز دوره اقدام نمایید.

چقدر زمان می برد تا تبدیل به یک سئوکار حرفه یا متخصص سئو شویم؟

برای یادگیری مباحث پایه حدود ۶ ماه زمان نیاز است تا بتوانید به مفاهیم اولیه مسلط شوید. پس از آن یک الی دو سال زمان نیاز است تا بتوانید تبدیل به یک متخصص سئو و یا سئوکار حرفه ای شوید.

https://seonext.ir/

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا