تجارت

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی در مینروا فیلتر

برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب می بایست با انواع سیستم تصفیه آب و فیلترهای آن آشنا بوده و همچنین بهترین مارک های موجود در بازار ایران و نمایندگی های معتبر آنها را شناسایی نمایید. پاسخ به پرسش چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ همیشه چالش بزرگ خریدارن دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. وجود برندهای متفرقه و فیک با قطعات بی کیفیت چینی، جو بی اعتمادی را روانه بازار این دستگاه ها نموده است.

در این مطلب به معرفی معروفترین و معتبرترین برندهای تصفیه آب در ایران پرداخته و نمایندگی فروش این برندها را معرفی می نماییم:

دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

روش اسمز معکوس بهترین روش تصفیه آب ایجاد شده است که می تواند تا ۹۹ درصد سختی و املاح آب را کاهش دهد و هر نوع آلاینده های آب از جمله نیترات، فلوراید و فلزات سنگین و میکروب ها و باکتری ها را تا اندازه ی ۰۰۰۱/۰ از بین ببرد . به همین خاطر در حال حاضر تمام تصفیه آب های جدید از این سیستم تصفیه آب بهره مند هستند. یک دستگاه های تصفیه آب اصل که دارای فناوری اسمز معکوس است قطعاتی مثل پمپ، مخزن، فیلتر های کربنی و فیلتر ممبران، هوزینگ ها و اتصالات و شیر برداشت و خروجی فاضلاب دارد که اورجینال بودن این قطعات و کامل بودن آن ها در بسته بندی باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد. یک آب تصفیه کن اورجینال با برند معتبر از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس برای از بین بردن آلودگی و آلاینده های آب استفاده می کند. . توجه به نکات راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب به ما در انتخاب و خرید بهترین آب تصفیه کن کمک زیادی می کند.بسیاری از دستگاه های تقلبی از قطعات بی کیفیت و فیک استفاده می کنند و تجهیزات آن ها ناقص است اما با نام دستگاه های اسمز معکوس و برند های معتبر به فروش می رسند. به همین دلیل دستگاهی که خریداری می کنید باید دارای گارانتی بی قید و شرط باشد تا بتوانید به اصل بودن آن مطمئن شوید. هم چنین به دلیل این که تصفیه آب نیازمند تعمیرات و سرویس دهی به موقع می باشد خدمات پس از فروش آن نیز باید از طرف فروشنده به شما ارائه شود. دستگاه هایی که توسط فروشندگان سودجو با قیمت بسار پایین به فروش می رسد بسیار ضعیف هستند و به سلامت شما آسیب خواهند رساند به همین دلیل قیمت دستگاه نیز بسیار مهم می باشد. در حال حاضر دستگاه تصفیه آب تایوانی معتبر رنج قیمتی بین دو و نیم تا چهار میلیون تومان دارند.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی در مینروا فیلتر

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان

دستگاه های بسیاری با عنوان تایوانی در بازار موجود هستند که اکثرا تقلبی بوده و اصل تایوان نمی باشند. دستگاه های تصفیه آب ساخت تایوان با کیفیت ترین سیستم های تصفیه آب خانگی می باشند. ۳ برند برتر دستگاه تصفیه آب در ایران، تصفیه آب های مینروا، سافت واتر و سی سی کا هستند که خوشبختانه نمایندگی فروش مستقیم نیز دارند.

شرکت مینروا در دهه ۳۰ میلادی در تایوان آغاز به فعالیت نمود و امروزه دستگاه های اسمز معکوس قدرتمندی را تولید می کند که بهترین تصفیه آب در دنیا می باشد. برند مینروا پر فروش ترین تصفیه آب خانگی در ایران می باشد .مینروا به دلیل داشتن قطعات اورجینال و با کیفیت، استفاده از فناوری های پیشرفته و مطابق با دانش روز ، خدمات پس از فروش ارزنده، فیلتر های با کیفیت از جمله ممبران ۱۳ لایه آمریکایی فیلمتک، پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آنتی باکتریال بهترین انتخاب برای تصفیه کردن آب شرب منزل شما می باشد. استاندارد های FDA,NSF,CE,WQ نیز توسط این دریافت شده است که می توان به راحتی به عملکرد دستگاه سلامت آن اعتماد کرد. تصفیه آب ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی، ۸ مرحله ای یو وی دار و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز بهترین مدل های  این برند می باشند.

برند سافت واتر از روش اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد که دستگاه های اسمز معکوس آن جزو بهترین آب تصفیه کن های دنیا می باشد. سافت واتر نیز یکی دیگر از کمپانی های با تجربه ی تایوانی است که در دهه ۴۰ میلادی تاسیس شد و سابقه ی زیادی در طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب دارد. این برند که صد ها هزار مشتری را در طی این سال ها به خود جذب کرده است یکی از بهترین برند های تصفیه آب تایوانی است.این برند با دریاف تاییدیه های بین المللی کاملا استاندارد می باشد. سافت واتر یک دستگاه اقتصادی با ارزش خرید بالاست که می توانید برای تصفیه آب شرب منزلتان به آن اعتماد کنید. قدرت عمل فیلتر های دستگاه سافت واتر به خصوص فیلتر ممبران آن در کاهش آلاینده های آب بسیار قدرتمند است.

شرکت سی سی کا تولید تجهیزات و لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب را نیز در اختیار دارد و انواع آب تصفیه کن، فیلتر ها، هوزینگ، شیر آلات و اتصالات و پمپ را با بهترین کیفیت تولید می کند. سی سی کا دیگر برند معتبر تایوانی است و  یکی از بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را در اختیار دارد که با فیلتر ممبران ۱۳ لایه ی آمریکایی خود می تواند تا ۹۹ درصد میزان خلوص آب را افزایش دهد و هر نوع ذرات و ناخالصی های آب را در ریز ترین اندازه حذف نماید.. تصفیه آب ها ی۶ الی ۸ مرحله ای زیر سینکی با بهره مندی از سیستم ها ی قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز از تولیدات سی سی کا می باشد که هر کدام خصوصیات متفاوتی دارند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا به علت قیمت مناسبی که دارند و در عین حال کیفیت بسیار خوب آن گزینه ی مناسبی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی می باشد.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی در مینروا فیلتر

فروش تصفیه آب خانگی تایوانی

مینروا فیلتر واردکننده و نمایندگی انحصاری مارک تصفیه آب مینروا و دستگاه های ساخت تایوان مثل سی سی کا و سافت واتر می باشد که با بهترین قیمت و گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش آن ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر یکی از معتبرترین مراکز فروش آب تصفیه کن های خانگی می باشد که می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید تصفیه آب به سایت این شرکت مراجعه نمایید. مشاوران فروش این شرکت در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته آماده ی پاسخگویی و ارائه ی مشاوره رایگان به شما می باشند و همچنین خرید اقساطی برای ساکنین تهران و کرج، تخفیفات ویژه، تعویض فیلتر ها و تعمیرات دستگاه و ارسال و نصب رایگان دستگاه برای ساکنین تهران و کرج از دیگر خدمات شرکت مینروا فیلتر می باشد.. شما می توانید برای سفارش اینترنتی تصفیه آب به سایت مینروا فیلتر مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان دستگاه مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت کارشناسان فنی تصفیه آب برای نصب و تحویل در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا