گردشگری

بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل

بهترین هتل های بجنورد را در این مقاله با یکدیگر مقایسه کرده و از میان آنها بهترین هتل بجنورد را برای اقامت خود رزرو نمایید.

شهر بجنورد مرکز استان خراسان‌شمالی است که در شمال‌شرق ایران قرار دارد. این شهر دارای آب‌وهوای معتدل کوهستانی است و در کوهپایه‌های رشته کوه آلاداغ واقع شده است. شهر بجنورد و مناطق اطراف آن دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیادی می‌باشد. گردشگران با اقامت در هتل های بجنورد می‌توانند به‌راحتی از این مکان‌های دیدنی و تفریحی بازدید ‌کنند.

مسافرانی که از شمال وارد استان خراسان شمالی می‌شوند با تفریحگاه بابا امان کاملا آشنا هستند. گردشگاه بش‌ قارداش، طبیعت باغ دره، دریاچه ‌سد شیرین دره، کوشک باغ علی‌آباد، حسینیه جاجرمی‌ها، امامزاده سلطان سیدعباس، آتشکده اسپاخو، عمارت آیینه‌خانه مفخم و… از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر بجنورد به‌شمار می‌آیند.

مردمان شهر بجنورد از قومیت‌های مختلف ترکی،کردی، ترکمنی و تات هستند. مکان‌های تاریخی و طبیعی بجنورد هرساله گردشگران زیادی را به این شهر جذب می‌کند. برای سفر به بجنورد و بازدید از این جاذبه‌های گردشگری بهتر است ابتدا با امکانات و خدمات هتل‌های بجنورد آشنا شوید تا بتوانید  بهترین هتل بجنورد را انتخاب و رزرو کنید و مشکلی برای اقامت نداشته باشید.

هتل داریوش بجنورد

بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل

هتل داریوش بجنورد تنها هتل ۴ ستاره شهر بجنورد می‌باشد. هتل داریوش در جاده بابا امان واقع شده که بسیار شیک و مجلل ساخته شده است. هتل داریوش با خدمات و امکانات به‌روز و جدید در سه طبقه و ۳۱ واحد اقامتی در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. هتل داریوش وسعتی بالغ بر سه هکتار و در کیلومتر سه جاده بجنورد به مشهد بنا شده است.

واحدهای اقامتی هتل داریوش شامل اتاق یک‌تخته اکونومی، دوتخته اکونومی، دوتخته رویال، دوتخته دبل اکونومی، دوتخته دبل رویال، دوتخته توئین رویال، دوتخته VIP، چهارتخته اکونومی، چهارتخته رویال و سوئیت VIP دونفره می‌باشد.

امکانات رفاهی و خدماتی بهترین هتل بجنورد از قبیل رستوران باغ ایرانی، فست فود، زمین تنیس، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، اینترنت، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو، آسانسور، اتاق چمدان، نمازخانه، چایخانه سنتی، دستگاه واکس‌کفش، سیستم اعلام حریق، پذیرش ۲۴ ساعته و… می‌باشد.

امکانات اتاق‌های هتل داریوش شامل: صبحانه، روم‌سرویس، مینی‌بار، آب آشامیدنی، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، درآور، کمدلباس، رخت‌آویز، سیستم تهویه‌ مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، لوازم بهداشتی و… است. این هتل، شرایط اقامتی آرام و دلنشین را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

هتل نگین بجنورد

بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل

هتل سه‌ستاره نگین از بهترین هتل های بجنورد است که بسیار تمیز و شیک می‌باشد. پس از هتل داریوش این هتل از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های بجنورد به‌شمار می‌رود. البته هزینه‌ی اقامت هتل‌ها، ارتباط مستقیم با خدمات و امکاناتی دارد که هتل ارائه می‌کند. چرا که خدمات بیشتر هتل، هزینه بیشتر نیز درپی دارد.

واحدهای اقامتی هتل نگین بجنورد به‌ صورت اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته است که بر حسب انتخاب مهمانان در اختیار آنها قرار می‌گیرد. این هتل در میدان امام رضا در قسمت ورودی شهر از سمت مشهد قرار دارد.

از امکانات کلی هتل می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و سنتی، چایخانه سنتی، تالار برگزاری مجالس، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، فکس و فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، اینترنت، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات و… اشاره کرد.

امکانات اتاق‌های هتل نگین بجنورد شامل: صبحانه، مینی‌بار، پاور سوئیچ، تلویزیون، یخچال، درآور، میز تحریر، کمدلباس، رخت‌آویز، مبلمان، سیستم تهویه‌ مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی، لوازم بهداشتی، بالکن و… است.

موقعیت مکانی هتل نگین در محله دهخدا بجنورد با اماکنی چون شهربازی، پارک بلوار، پارک بابا امان، تفرجگاه بش‌ قارداش، روستای دهگاه و فرودگاه فاصله کمی دارد. این هتل در ۵ طبقه و ۴۹ واحداقامتی باظرفیتی متفاوت و با خدمات و امکانات مجهز و استاندارد آماده ارائه به مهمانان می‌باشد.

هتل کوروش بجنورد

از دیگر هتل‌های خوب بجنورد برای اقامت، هتل دوستاره کوروش را می‌توان معرفی کرد. این هتل در بلوار امام خمینی، هفده شهریور واقع شده است. یکی از قدیمی‌ترین هتل های بجنورد بوده و خدمات و امکانات هتل به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید امکانات قابل قبول و استانداردی را ارائه می‌کند.

امکانات کلی هتل شامل لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، اینترنت، کافی‌شاپ، رستوران، فتوکپی و فکس، خدمات مخصوص معلولین، خدمات خانه‌داری، نمازخانه، سیستم اطفاء حریق، دستگاه واکس‌کفش و… می‌باشد.

اتاق‌های هتل کوروش بجنورد مجهز به امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، درآور، رخت‌آویز، مبلمان، تلفن، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی و حمام، دمپایی و… است.

موقعیت مکانی هتل کوروش به مراکزی همچون امامزاده سلطان سیدعباس، کاروانسرای سبزه‌ میدان، عمارت سردارمفخم بجنورد، حسینیه جاجرمی، عمارت آیینه‌خانه مفخم، آبشار جم، آبشار حمید، فرودگاه، روستای گردشگری پاقلعه، گردشگاه بش قارداش و بابا امان نزدیک است.

هتل ارغوان بجنورد

هتل ارغوان بجنورد جزء هتل‌های قیمت مناسب با امکاناتی خوب در محیطی آرام است که می‌توان اقامتی آرام و به‌دور از ترافیک، آلودگی و سروصدای شهر داشته باشیم. این هتل در جاده بابا امان و نزدیک هتل داریوش قرار دارد. هتل ارغوان با تفرجگاه بابا امان، بش‌ قارداش، روستای دهگاه، فرودگاه و پمپ بنزین فاصله کمی دارد.

متل بابا امان بجنورد

یکی دیگر از اماکن خوب برای اقامت در بجنورد متل ۲ ستاره بابا امان می‌باشد که دارای ۱۱ واحد اقامتی و ۲۵ تخت در تفرجگاه بابا امان است. امکانات کلی متل بابا امان بجنورد صبحانه رایگان، رستوران، فست‌فود، رستوران سنتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، نمازخانه، کتابخانه، پارکینگ و… را شامل می‌شود.

اماکنی همچون شهربازی صدرا، پارک بابا امان، پمپ بنزین، مجموعه پذیرایی نگین و کافه‌رو در نزدیکی متل قرار دارند که به‌راحتی می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

اقامتگاه بوم گردی عمو دردی بجنورد

بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل

اقامتگاه بوم‌گردی عمودردی بجنورد از مکان‌های مناسب برای تجربه متفاوت از اقامت و آرامشی به دور از هیاهوی شهر می‌باشد. این اقامتگاه در ۱۲ کیلومتری شهر بجنورد در روستای باغچق قرار دارد که این روستا از مکان‌های گردشگری و دیدنی بجنورد به‌شمار می‌رود.

ساختمان‌های این روستا به صورت پلکانی ساخته شده و ساختمان اقامتگاه هم به همین گونه می‌باشد. این اقامتگاه قدمت ۶۰ ساله دارد و در دوران پهلوی ساخته شده است. این اقامتگاه دارای ۵ واحد اقامتی با ظرفیت ۳۶ نفر، آماده پذیرایی می‌باشد. صبحانه در این اقامتگاه به‌صورت رایگان سرو می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام سفره‌خانه سنتی در اختیار مهمانان قرار گرفته است.

هتل دارای پارکینگ و راهنمای تور گردشگری می‌باشد که پاسخگوی سوالات مهمانان هستند. سرویس بهداشتی و حمام هتل به صورت عمومی در حیاط اقامتگاه قرار دارند. اقامتگاه دارای پله می‌باشد که برای افراد مسن کمی دشوار است. این اقامتگاه از ساعت ۸ تا ۱۰ شب پذیرش دارد. گردشگران در این اقامتگاه بوم‌گردی زندگی به سبک سنتی را تجربه خواهند کرد.

مهمانپذیرهای شهر بجنورد

اکثر مهمانپذیرها چون قیمت مناسب و خوبی دارند خدمات کاملی مانند هتل‌ها ارائه نمی‌کنند. می‌توان گفت مهمانپذیرها، محلی برای یک خواب راحت و استراحت با حداقل امکانات را فراهم می‌کنند. باید درنظر داشت که امکانات مهمانپذیرها از امکانات هتل‌ها کمتر و از مسافرخانه‌ها بیشتر است.

تمام مهمانپذیرها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تختخواب، یخچال، کمد و اینترنت می‌باشند. در بعضی از مهمانپذیرهای ارزان امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه به‌ صورت اشتراکی با اتاق‌های دیگر وجود دارد. برای اقامت در مهمانپذیرها باید وسایل شخصی مانند حوله، سشوار، مسواک و… همراه خود داشته باشید.

مهمانپذیر ساعدی بجنورد

مهمانپذیر ساعدی بجنورد در خیابان بهشتی، کوچه مسجد انقلاب واقع شده است. اماکن نزدیک به مهمانپذیر ساعدی آینه‌خانه مفخم، مسجد انقلاب، مسجد اهل سنت ابوحنیفه، مدرسه‌ علمیه امام خمینی، رستوران ایتالیایی اسپاخو، پارکینگ عمومی، تیپاکس، ایستگاه اتوبوس، بیمارستان امام رضا، خودپرداز بانک دی در چهارراه مخابرات را می‌توان نام برد.

مهمانپذیر فروردین بجنورد

مهمانپذیر فروردین بجنورد در بلوار امام خمینی در نزدیکی میدان کارگر قرار گرفته است. تنوع اتاق‌های مهمانپذیر فروردین از یک نفر تا دو نفر و خانوادگی بر اساس نیاز مهمان ارائه می‌شود. هزینه اتاق‌ها با افزایش ظرفیت اتاق‌ها ارتباط مستقیم دارد.

اماکنی همچون درمانگاه فرهنگیان بجنورد، بانک سپه، موسسه اعتباری ملل، بانک قرض الحسنه مهر ایران و مهمانپذیر نقی زاده از اماکنی هستند که در نزدیکی مهمانپذیر فروردین قرار دارند.

مهمانپذیر سرافراز بجنورد

موقعیت مکانی مهمانپذیر سرافراز در خیابان بهشتی بجنورد، کوچه مسجد انقلاب و در نزدیکی مهمانپذیر ساعدی واقع شده است. برای اقامت در مهمانپذیر سرافراز باید وسایل شخصی خود را به‌همراه داشته باشید چرا که در مهمانپذیر، اتاقی برای اقامت به شما داده می‌شود و خدمات زیادی مانند هتل در آنجا ارائه نمی‌شود. قیمت مناسب مهمانپذیرها تنها مزیت آنها می‌باشد.

بیمارستان امام رضا، رستوران ایتالیایی، پارکینگ عمومی، مسجد انقلاب و… از جمله اماکن عمومی نزدیک به مهمانپذیر سرافراز می‌باشند که می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

مهمانپذیر نقی‌زاده بجنورد

مهمانپذیر نقی‌زاده بجنورد در کوی امیرالمومنین، بلوار امام خمینی، میدان کارگر بجنورد واقع شده است. مهمانپذیر نقی‌زاده یکی از قدیمی‌ترین مهمانپذیرهای بجنورد می‌باشد که در فاصله نزدیکی با مهمانپذیر فروردین قرار دارد و در کمتر از ۲ دقیقه می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. امکانات این دو مهمانپذیر یکسان می‌باشد.

سخن پایانی

در شهر بجنورد هتل و مهمانپذیرهای مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع خدمات، امکانات و موقعیت مکانی آنها و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های اداری، قیمت‌های مختلفی دارند. گردشگران می‌توانند براساس نیاز و هدف سفر خود، محل اقامت مورد نظر را انتخاب کنند. با مقایسه قیمت، امکانات و خدمات هتل‌ های بجنورد می‌توانید بهترین هتل را انتخاب و رزرو نمائید.

این مطلب از مقاله بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا