شبکه های اجتماعی

راه های افزایش ممبر ایتا

معرفی بهترین راه و روش های افزایش ممبر ایتا به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه ممکن

معرفی بهترین راه و روش های افزایش ممبر ایتا به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه ممکن

ایتا ، یک پیام رسان محبوب داخلی است که این روز ها بسیار غوغا به پا کرده و با فیلترینگ اینستاگرام ، میلیون ها کاربر جدید به آن اضافه شده است.

اگر که ممبر های کانال خود را افزایش دهید ، به دلایل مختلفی سود آور خواهد بود. مانند:

  • کسب درآمد از تبلیغات
  • فروش محصولات

اگر کانال طنز و سرگرمی دارید ، با هزینه کم هم می‌توانید مشتری تبلیغاتی جذب کنید. اما اگر موضوع تخصصی باشد جذب مشتری تبلیغاتی کمتر است اما قطعا درآمد بسیار بیشتری از تبلیغات به دست می آورید .

به عنوان مثل اگر موضوغ شما درباره آموزش آشپزی باشد ، از سوی تولیدی های لوازم خانگی مانند ظروف و لوازم آشپزی و بسیاری از موارد هم موضوع دیگر ،‌می توانید درآمد کسب کنید.

اگر هزینه تبلیغات در کانال عمومی با ۱۰ هزار نفر دنبال کننده ، ۱۰۰ هزار تومان باشد ، برای کانال تخصصی اگر تعرفه ۱ میلیون باشد قطعا کمترین هزینه خواهد بود ، زیرا تبلیغ کننده از کانال تخصصی بیشتر از کانال عمومی سود خواهد کرد.

اکر کانال مخصوص معرفی لوازم خانگی باشد ، از سوی فروشندگان لوازم خانگی ، با هزینه های بالا می‌توانید درآمد کسب کنید یا با فروشندگان همکاری کنید و در ازای دریافت پورسانت ، محصولات آن ها را در کانال معرفی و به فروش برسانید .

هرچه تعداد ممبر بیشتری داشته باشید ، شانس شما در جذب تبلیغ کنندگان بیشتر خواهد شد.

از چه طریقی ممبر ایتا کسب کنیم؟

  1. فعالیت در دیگر شبکه های اجتماعی
  2. ثبت کانال در دایرکتوری
  3. خرید ممبر برای کانال ایتا
  4. خرید کانال ایتا
  5. تبادل تبلیغات کانال

فعالیت در دیگر شبکه های اجتماعی

برای کسب ممبر واقعی و درآمد ، فقط در یک شبکه اجتماعی فعالیت نکنید ! همزمان در شبکه هایی مانند روبیکا ، سروش ، بله ، آیگپ ، هورسا ، نزدیکا و.. فعالیت کنید.

تولید یک محتوا بسیار وقت گیر است ، اما کپی کردن همان محتوا و انتشار در چندین کانال در پیام رسان های مختلف ، وقت گیر نخواهد بود.

همزمان که در پیام رسان های مختلف فعالیت می‌کنید ، از تمام آن ها ممبر و فالوور جذب می‌کنید و منبع اصلی هر مطلب را می‌توانید کانال ایتای خود معرفی کنید تا جذب کانال ایتا شوند.

ثبت کانال ایتا در دایرکتوری

راه های افزایش ممبر ایتا

سایت های آگهی یا دایرکتوری مخصوص ثبت کانال ایتا بسیار فراوان هستند ، اما ارزان ترین آنها ، پیج اصلی نام دارد که با ثبت نام در این کانال ، می‌توانید کانال خود را ثبت کنید.

حال اگر شخصی در گوگل ، موضوع کانال شما را جستجو کرد ، کانال شما هم به آن شخص از سمت گوگل نمایش داده خواهد شد(حتی در موتور های جستجوگر فارسی مانند سلام ، گردو و جس و جو نیز نمایش داده می‌شود)

راه های افزایش ممبر ایتا

خرید ممبر برای کانال و گروه ایتا

 

گزینه دیگری که معرفی می‌کنیم ، خرید ممبر ایتا است که نوعی سکوی پرتاب برای پیشرفت سریع تر کانال شماست.

تاثیر خرید ممبر چقدر است ؟ خود را فرض بگیرید که قصد خرید از بین دو کانال ایتا را دارید ، حال کدام یک از کانال ها باعث جذب اعتماد شما می‌شود ؟ آنکه ممبر کمی دارد یا آنکه ممبر های بسیاری دارد؟

قطعا در ذهن شما ، آن کانالی که ممبر بیشتری دارد ، حس اعتماد بیشتری نسبت به کانال با ممبر کمتر ایجاد می‌کند.

خرید ممبر برای ایتا مانند ممبر تلگرام نیست که حساسیت بسیاری داشته باشد یا کانال شما مسدود و محدود شود . بلکه ایتا کاملا حامی کسب و کار های ایرانی بود و تحت هیچ شرایطی کانال شما را محدود نخواهد کرد.

همچنین تفاوتی ندارد که ممبر فیک است یا واقعی (Subscribers) ، بلکه هدف بالا رفتن تعداد ممبر های کانال است و بالا رفتن این تعداد ، سود بسیاری خواهد داشت.

با توجه به قیمت ذکر شده در تصویر بالا ، قیمت ۱k ممبر ایتا ۲۵۰ هزار تومان است و قیمت ۱۰k (۱۰ هزار) ممبر ایتا حدود ۲,۵ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

خرید کانال ایتا

خرید کانال های آماده ایتا ، مانند خرید همان ممبر است و تفاوتی با هم ندارد ، مگر اینکه آن کانال مدت زمان زیادی از فعالیتش گذشته باشد و به نحوی اکنون به برند تبدیل شده است که این ارزش بسیار زیادی خواهد داشت. اما توجه کنید که اگر یک کانال طنز و سرگرمی را خریداری کنید ، بهتر است که کانال طنز باقی بماند و به هیچ عنوان موضوع آن تغییر نکند ، زیرا بسیار تاثیر منفی بر روی کانال خواهد داشت و بسیاری از ممبر ها را از دست خواهید داد.

تبادل تبلیغات کانال

تبادل به چه معناست ؟ به طور خلاصه یعنی شما یک کانال را به صورت رایگان در کانال خود تبلیغ کنید و آن کانال نیز کانال شما را رایگان تبلیغ کنید و این تبادل باعث افزایش ممبر کانال یا گروه ایتا خواهد شد. هرگز یک موضوع بودن دو کانال ، کمکی نخواهد کرد. سعی کنید کانالی را برای تبادل انتخاب کنید که موضوع مکمل با کانال شما دارد.

اگر کانال شما طنز است ، آن کانال ترسناک یا آموزشی باشد ، اگر کانال شما درباره دانلود فیلم است ، با کانالی که درباره دانلود موزیک است ، تبادل کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا