تلفن

چرا سیمکارت ۹۱۲ بخریم؟

از معتبر ترین نمایندگی های همراه اول که در حوزه خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارد می توان به مجموعه بهبودی موبایل اشاره کرد، این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها می باشد که در حوزه سیم کارت های همراه اول تنوع بسیاری داشته و این موضوع سبب شده تا این مجموعه یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. مجموعه بهبودی موبایل می تواند به شما برای داشتن یک سرمایه گذاری پرسود یاری برساند.

یکی از جدیدترین بحث هایی که در این چند سال مورد توجه قرار گرفته است بازار خرید و فروش سیم کارت، این بازار در چند سال گذشته جنجال های بسیاری به همراه داشته است چرا که یکی از بازار هایی می باشد که از عرف و اصول قیمتی مشخصی بهره مند نمی باشد و در دست مافیان سیم کارت قرار دارد. سیمکارت اقساطی و خرید سیم کارت کد ۱ یکی از بهترین گزینه ها در خرید می باشد.

اما یکی از نکاتی که در این باره وجود دارد این است که چرا سیم کارت های همراه اول این قدر گران قیمت به شمار می آیند و آیا واقعا این خرید برای شما سود آور می باشد و سرمایه گذاری برای شما به حساب می آید یا خیر؟

قیمت های فضایی سیم کارت

یکی از علت های ابتدایی که برای سیم کارت های همراه اول باید در نظر گرفت این است که این نوع از سیم کارت ها از دسته سیم کارت های همراه اول می باشند و سیم کارت های همراه اول از جمله قدیمی ترین سیم کارت ها می باشند. یکی از مهم ترین پیش شماره هایی که در میان سیم کارت های همراه اول از اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار است سیم کارت های ۰۹۱۲ می باشد. برای خرید سیم کارت های ۰۹۱۲ شما موظف می باشید تا هزینه بسیار بالایی بپردازید. برای این که سیم کارت های ۰۹۱۲ به طور کلی از جمله سیم کارت های لوکس به شمار می آید و قیمت سیم کارت کد ۱ بسیار بالا است.

برای خرید سیم کارت های همراه اول در اولین مرحله پس از انتخاب پیش شماره مورد نظر خود برای سیم کارت باید به کدی که برای سیم کارت وجود دارد دقت کنید. سیم کارت ها از کد های متفاوتی برخوردار هستند و این موضوع سبب می شود تا قیمت آن ها به طرز عجیبی جا به جا شود.

سیم کارت کد ۱

خرید سیم کارت کد ۱، سیم کارتی با ارزشی بسیار متفاوت، این نوع از سیم کارت از دسته سیم کارت هایی می باشد که از ارزش بسیار متفاوتی به نسبت دیگر سیم کارت ها برخوردار هستند. برای نمونه از معروف ترین سیم کارت ها میتوان به سیمکارت چهارتا یک یا کد ۱۱۱۱ اشاره کرد. این نوع از سیم کارت ها بسته به سه عدد آخر ممکن است از قیمت های متنوعی برخوردار باشند. برای نمونه سیم کارت های کد ۱۱۱۱ با پیش شماره ۲۲۲ ممکن است به طور میانگین قیمتی نزدیک به ۳ میلیار تومان را داشته باشند. این قیمت ها با این وجود قرار دارند که کارکرد تمامی این سیم کارت ها یکسان می باشد  و شما با پرداخت قیمت بیشتر برای سیم کارت از امتیاز ویژه ای برخوردار نیستید.

سیم کارت های کد ۲

یکی از رتبه داران در میان کد های سیم کارت؛ سیم کارت کد ۲ می باشد. قیمت سیم کارت های کد ۲ بسیار متفاوت می باشد چرا که این سیم کارت ها از حوزه رقابتی بسیاری برخوردار هستند. یکی از دلایلی که می توان به آن اشاره کرد این است که سیم کارت های همراه اول کد ۱ از قیمت های بالایی برخوردار هستند و بسیاری از افراد این سیم کارت های را سیم کارت های دست نیافنتی در نظر می گیرند از این رو می باشد که افراد به سراغ کد ۲ می روند. این موضوع باعث شده است تا رقابت در این نوع از سیم کارت ها بسیار بالا باشد و این رقابت سبب افزایش قیمت می شود.

سیم کارت های همراه اول کد ۲ هم مانند سیم کارت های کد ۱ از جمله سیم کارت های محبوبی می باشند که برای خرید آن ها باید قیمت بسیاری را بپردازید.

سیم کارت های کد ۳ و ۴

در میان کد های سیم کارت برخی از کد ها وجود دارد که از ارزش های متفاوتی برخوردار است و بسیاری از افراد این نوع از کد ها را خریداری نمی کنند. برخی از افراد در خرید سیم کارت ها از خرافات و عقاید قدیمی نیز استفاده می کنند. سیم کارت های کد ۳ را به دلیل اینکه عدد ۳ را به طور کلی عدد نحسی بر می شمارند از خرید آن اجنتاب می کنند و همین طور سیم کارت های کد ۷ را چرا که این عدد نیز مانند سیم کارت کد ۳ از جمله سیم کارت هایی می باشد که از قیمت بسیار کمتری برخوردار است و خرید و فروش این سیمکارت ها به طور کلی بسیار سخت است.

اما دراین میان سیم کارت های کد ۴ به این دلیل محبوب نمی باشد که این سیم کارت ها آوای زیبایی را ایجاد نمی کند از این رو است که خرید و فروش آن بسیار در بازار کم می باشد و به دلیل درخواست پایین برای خرید بسیاری از افراد از خرید این نوع از سیم کارت ها اجنتاب می کنند.

سیم کارت کد ۵

درست برعکس سیم کارت های کد ۴ سیم کارت کد ۵ از محبوبیت بسیاری برخوردار است و این نوع از سیم کارت ها را می توان از دسته سیم کارت های بسیار گران در میان سیم کارت ها دانست. یکی از علت های آن زیبایی نوشتاری عدد ۵ می باشد. این عدد با کنار هم قرار دادن تعدادی باز هم قابل تشخیص بوده و می تواند یکی از گزینه های بسیار عالی باشد که می توانید برای خرید و سرمایه گذاری از آن استفاده کند.

قیمت این سیم کارت ها بعد از کد ۱ و کد ۲ از ارزش بالایی برخوردار بوده و این موضوع سبب می شود تا رقابت ها برای این سیم کارت بسیار بالا باشد و یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری به شمار آید.

چرا سیمکارت ۹۱۲ بخریم؟

خرید سیمکارت های ارزشمند

برای خرید سیم کارت ها و سرمایه گذاری بر روی آن ها بسیاری از افراد وجود دارند که اصلا به رندی سیمکارت ها اهمیت نمی دهند به طور کلی برای خرید یک سیم کارت ارزشمند در مرحله اول باید به کد سیم کارت مورد نظر خود دقت کنید. شما می توانید با استفاده از کد ها و ارزش آن ها به راحتی سیم کارت مورد نظر خود را پیدا کنید و برای خرید و سرمایه گذاری از آن استفاده کنید. یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که شما سرمایه گذاری در خرید سیم کارت را می توان یک سرمایه گذاری کوتاه مدت در نظر بگیرید چرا که خرید این نوع از سیم کارت ها سبب می شود تا در کوتاه مدت شما به سود بسیاری دست یابید.

سیم کارت رند تاریخ تولد

یکی از انواع سیم کارت هایی که باید در نظر بگیرید در کنار کد مورد نظر سیم کارت های خود رندی سیم کارت می باشد، در میان سیمکارت های همراه اول تعداد محدودی وجود دارند که می توانید برای خرید در نظر بگیرید و این نوع از سیم کارت ها به طور کلی در میان انواع رندی ها محبوب تر میباشند.

یکی از این نوع از سیم کارت ها را میتوان سیم کارت های تاریخ تولد دانست. این نوع از سیم کارت ها که تاریخ تولد افراد را در کنار اعداد دیگر نمایش می دهد سبب می شود تا این سیم کارت از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند. یکی از محبوب ترین سیم کارت های تاریخ تولد را می توان سیم کارت های تاریخ تولد با کد ۰ در نظر گرفت.

سیم کارت رند جفتی

این نوع از سیم کارت ها نیز بسیار محبوب می باشند و یکی از گزینه های بسیار عالی می باشد که می توانید برای خرید سیم کارت اقساطی در نظر بگیرید؛ این سیم کارت در کنار کد های ۱ و ۲ می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما به حساب آید چرا که این سیم کارت ها می تواند در کوتاه مدت سود بسیاری را به شما برگرداند.

نمایندگی های معتبر خرید و فروش سیم کارت

برای خرید سیم کارت یکی از بخش هایی که باید درنظر بگیرید نمایندگی می باشد که سیم کارت را خریداری کنید، بهبودی موبایل یکی از مجموعه های معتبری می باشد که می توانید برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه سیم کارت از آن ها مشاوره بگیرید. یکی از بخش های مهمی که در رابطه با این مجموعه برقرار است تنوع سیم کارت ها می باشد. مجموعه بهبودی از جمله نمایندگی های معتبر همراه اول می باشد که علاوه برتنوع در حوزه سیم کارت می تواند به شما در هر حوزه ای به راحتی مشاوره ارائه دهد. یکی از نکاتی که در رابطه با این مجموعه وجود دارد این است که در حوزه خرید و فروش سیم کارت های اقساطی نیز فعالیت داشته و از این رو می باشد که شما با سود بسیار کم و به صورت اقساطی می توانید صاحب سیم کارت خود شوید.

چرا سیمکارت ۹۱۲ بخریم؟

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا