اینترنت

سایت بنرساز و خدمات طراحی آن چیست؟

سایت طراحی بنر بنرساز www.Bannersaaz با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه خدمات طراحی، آماده ارائه آنلاین خدمات گرافیکی می باشد. در این مقاله قصد داریم خدمات اصلی سایت بنرساز را بررسی کنیم.

خدمات سایت بنرساز به ترتیب عبارت اند از: طراحی بنر گیف، طراحی بنر تلگرام و طراحی بنر اینستاگرام. ( طراحی خدمات چاپی، لوگو و موشن گرافیک نیز جزو خدمات این تیم می باشد… )

طراحی بنر گیف بنرساز

طراحی بنرهای متحرک Gif برای تبلیغات کلیکی، یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین خدمات تیم طراحی بنرساز می باشد. شما هم اگر قصد راه اندازی کمپین های تبلیغاتی کلیکی برای وب سایت خود دارید، حتما باید یک بنر گیف سایت طراحی کنید.

طراحی بنر Gif نیازمند تخصص می باشد و هر طراح گرافیکی طبیعتا نمی تواند آن را به صورت حرفه ای طراحی کند.

سایزهای بنر تبلیغاتی متحرک گیف بسیار زیاده می باشد اما از متداول ترین آن ها می توان به سایزهای زیر اشاره کرد:

  • ۷۲۸-۹۰
  • ۳۰۰-۲۵۰
  • ۳۰۰-۱۰۰
  • ۱۲۰-۲۴۰
  • ۱۲۵-۱۲۵

همه سایزها به پیکسل می باشد. برای ثبت سفارش طراحی می توانید از سایت بنرساز اقدام کنید.

طراحی بنر تلگرام بنرساز

با فیلتر شدن اینستاگرام، اکثر کسب و کارها دوباره تبلیغات خود را در کانال های تلگرامی شروع کرده اند. اگر شما هم می خواهید تبلیغات پر بازدهی داشته باشید، حتما نیازمند یک محتوای حرفه ای هستید!

برای تبلیغات در تلگرام، طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام خود را به سایت بنرساز بسپارید تا یک بازدهی فوق العاده را در تبلیغات خود تجربه کنید!

همه ما می دانیم تبلیغات بدون محتوای با کیفیت و جذب کننده، بازدهی خوبی ندارد، پس حتما قبل از رزرو تبلیغات، نسبت به آماده سازی محتوای خود اقدام کنید.

سایت بنرساز و خدمات طراحی آن چیست؟

طراحی بنرهای تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی دیگر را مانند تبلیغات بنر همسان، طراحی کاور یوتیوب و… را نیز می توانید از سایت بنرساز سفارش دهید! تیم طراحی بنرساز به مدیریت فرزام قلیزادگان از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده و تا به امروز در خدمت بهترین های ایران نیز بوده است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا