اقتصاد خرد

بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند یک بروکر تازه کار با تیم فارسی قوی (( تیم قدیم فارکس تایم )) که توانسته در مدت زمانی کوتاه جایگاهی بسیار خوب را برای خود کسب کند.

برای معامله کردن در فارکس، انتخاب یک بروکر ایده‌آل، فوق‌العاده دارای اهمیت است. همانطور که می‌دانید، در حال حاضر بروکرهای مختلفی وجود دارد که می‌توان پس از بررسی قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار تریدرها قرار می‌دهند، از بهترین آن‌ها استفاده کرد؛ حال، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یک بروکر تقریباً تازه تأسیس به نام کپیتال اکستند اشاره کنیم. گفتنی است که از مهم‌ترین مشخصه‌های این بروکر رابط کاربری فوق‌العاده‌ای است که طراحی شده تا تریدرها به همه‌ ابزارهای سایت به راحتی دسترسی داشته باشند. به طور کلی، سال راه‌اندازی این بروکر ۲۰۲۰ بوده و دارای رگولاتوری آژانس مقررات و توسعه بازارهای مالی جمهوری قزاقرستان و همچنین FINACOM است. حال، اجازه دهید که در ادامه، به توضیح بیشتر بروکر کپیتال اکستند بپردازیم.

مزیت‌های استفاده از بروکر capitalxtend

وقتی قرار است یک بروکر تازه تأسیس برای انجام معاملات جفت ارز انتخاب شود، طبیعتاً باید شاخصه‌های مناسبی داشته باشد تا افراد به انتخاب و استفاده از بروکر قانع شوند؛ در این خصوص، برای بروکر کپیتال اکستند می‌توان مزایای زیر را در نظر داشت:

نوشته های مشابه

– سرعت فوق‌العاده جذاب و سریع انجام تراکنش‌ها.

– دسترسی آسان به ابزارهای مالی (جفت ارزها، سهام و حتی ارزهای دیجیتال).

– کارمزد و کمیسیون بسیار پایین.

– روش‌های واریز و پرداخت مختلف مخصوصاً به صورت ریالی.

– تیم پشتیبانی کاملاً فعال خصوصاً به زبان فارسی.

– ارائه معاملات خودکار با بکارگیری پلتفرم کپی تریدینگ.

بررسی حساب‌های معاملاتی کپیتال اکستند

تریدرها از حساب‌های معاملاتی مختلف که دست‌شان را برای انتخاب باز می‌گذارد، استقبال می‌کنند؛ به همین دلیل، در بروکر معرفی شده، وجود ۴ حساب معاملاتی، قدرت تصمیم افراد را برای انتخاب بهترین حساب افزایش داده است. حال در ادامه به بررسی این حساب‌ها می‌پردازیم:

حساب استاندارد

حداقل واریز در این نوع حساب ۱۰۰ دلار و با متاتریدر ۴ نیز قابل استفاده است. گفتنی است که میزان اسپرد در حساب استاندارد این بروکر از ۳ شروع شده و مارجین کال حساب نیز ۱۰۰ درصد است. ضمناً، ایرانی‌ها به دلیل بدون سوآپ بودن حساب، به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

حساب ecn

واریز حداقل ۲۰۰ دلار در این حساب بدون سوآپ متاتریدر ۴ و ۵ ضروری است و میزان اسپرد نیز از ۱,۶ محاسبه می‌شود. کمیسیون این حساب نیز دقیقاً مانند حساب استاندارد صفر است. ضمناً، ناگفته نماند که استاپ اوت ۵۰ درصد برای حساب ecn در نظر گرفته شده است.

حساب pro ecn

این حساب بدون سوآپ، برای هر دو نسخه‌ متاتریدر ۴ و ۵ قابل دسترسی بوده و حداقل واریزی نیز ۵۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. ضمناً، کمیسیون برای هر سمت معامله ۳ دلار ثابت و میزان اسپرد نیز در حدود ۰,۲ خواهد بود. گفتنی است که این حساب، طرفداران زیادی در بین تریدرها دارد.

حساب پلاتینیوم

از دیگر حساب‌های فعال و بدون سوآپ متاتریدر ۴ در کپیتال اکستند این حساب است که واریزی حدقل ۲۵۰۰ دلار بدون کمیسیون دارد. میزان اسپرد حساب نیز از ۰,۲ شروع می‌شود و مارجین کال ۱۰۰ درصد دارد.

بروکر کپیتال اکستند

بررسی واریز و برداشت در بروکر capitalxtend

برای تریدرها، نحوه واریز و برداشت در بروکر، فوق‌العاده دارای اهمیت است؛ در واقع، نقل و انتقال راحت‌تر می‌تواند تأثیر بسزایی در انتخاب یک بروکر داشته باشد؛ خصوصاً اینکه ایرانی‌ها با تحریم استفاده از صرافی‌ها روبرو هستند. حال در این خصوص، بروکر در کپیتال اکستند با در نظر گرفتن روش‌های مختلف، کار واریز و برداشت را آسان کرده است که شامل موارد زیر است:

– استفاده از صرافی برای واریز و برداشت ریالی.

– شارژ ریالی سایت ویشارژ.

– واریز بانکی.

– ویزا کارت و مسترکارت

– پرفکت مانی که نقل و انتقال فوری است.

به طور کلی، تریدرها می‌توانند از هر کدام از روش‌های عنوان شده برای واریز و برداشت وجه استفاده کنند و ایرانی‌ها نیز به راحتی امکان استفاده از قابلیت نقل و انتقال وجه بدون کارمزد را خواهند داشت.

بررسی امکان کپی ترید بروکر در کپیتال اکستند

سیستم کپی ترید فارکس برای افرادی است که علاقه‌مند به دریافت سود از بازار فارکس هستند اما دانش خاصی در این خصوص ندارند؛ در واقع، این سیستم معاملاتی به افراد این اجازه را می‌دهد که از معامله‌گران حرفه‌ای، به جهت کسب سود، بهره‌مند شوند. این کار، به این صورت انجام می‌شود که با انتخاب یک معامله‌گر حرفه‌ای و سپس اتصال حساب به تریدر مدنظر، هر معامله‌ای که در حساب شخص تریدر حرفه‌ای انجام شود، در حساب شما نیز باز خواهد شد که در این صورت در سود و ضرر معامله شریک خواهید بود. به طور کلی، توصیه می‌کنیم که برای استفاده از این امکان بروکر در کپیتال اکستند حتماً در خصوص کسی که قصد دارید از وی کپی ترید انجام دهید تحقیق نمایید تا متحمل ضرر نشوید.

آیا بروکر کپیتال اکستند از امنیت کافی برخوردار است

وقتی قرار است از یک بروکر تازه تأسیس استفاده شود، پرواضح است که باید امنیت بروکر مورد بررسی قرار بگیرد. همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، این بروکر تحت نظر و تأیید شده‌ی وزارت اقتصاد قزاقستان است و اگر چه یک رگوله معتبر بین المللی محسوب نمی‌شود؛ اما می‌توان از آن بعنوان یک بروکر مناسب و ایده‌آل استفاده کرد. البته، ناگفته نماند که این صرافی معاملات جفت ارز، عضو سازمان FINACOM نیز بوده که این سازمان یک نهاد کاملاً مستقل در حل اختلاف مشتریان و بروکر است و در حال حاضر تا سقف ۲۰ هزار یورو را برای جبران خسارت در نظر گرفته است. البته، توجه داشته باشید که این سازمان، رگولاتوری محسوب نمی‌شود.

بروکر کپیتال اکستند

جمع‌بندی

در این مقاله، سعی کردیم درباره‌ی کپیتال اکستند ( بروکر capitalxtend ) به موارد بااهمیتی اشاره کنیم تا اگر در حال حاضر به دنبال یک بروکر مناسب هستید، بتوانید با اطلاعات بیشتری نسبت به این کار اقدام کنید. همانطور که می‌دانید، بکارگیری یک بروکر ایده‌آل، فوق‌العاده برای تریدرها مهم است و افراد برای این منظور باید به بررسی موارد مختلف اقدام کنند.

البته در این خصوص و برای بررسی بیشتر بروکر معرفی شده در این مقاله، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه تجارت فارکس که به‌عنوان اولین و کامل‌ترین مرجع آموزش بازارهای مالی شناخته می‌شود، استفاده کنید تا بتوانید بهترین عملکرد را در انتخاب یک صرافی مناسب داشته باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا