مدیریت بازاریابی و فروش

چگونه در هزینه‌های خرید نرم ‌افزار سازمانی صرفه‌جویی کنیم؟

صنعت نرم ‌افزار در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی واژه‌های پیچیده‌ای به خود دیده است. اصطلاح نرم‌‌افزار سازمانی برای برنامه‌های رایانه‌ای به‌کار می‌رود و ویژگی‌های موجود در آن با اهداف سازمانی طراحی می‌شوند. از طریق این نرم‌‌افزار‌ها می‌توان به شرکت‌های خصوصی و دولتی کمک کرد تا اهداف خودشان را با این نرم‌‌افزار همسو کنند و به­عنوان پشتیبانی از آن استفاده کنند و در نهایت میزان بهره‌وری سازمان را از این طریق افزایش دهند.

به­دلیل اهمیت این صنعت، هزینه‌های خرید آن بسیار زیاد است؛ اما شرکت‌ها می‌توانند با روش‌های خاصی هزینه خرید نرم‌‌افزار سازمانی را کاهش دهند. برند‌های مختلفی در حوزه تولید و طراحی این برنامه‌ها فعالیت می‌کنند. نرم‌ افزار راهکاران که در بستر ابر ارائه می شود و به این دلیل نیازی به تجهیز سازمان به سرور و شبکه سخت افزار و همجنین مراقبت از آن ندارد، یکی از سیستم‌های فوق‌العاده مناسب برای استفاده در انواع سازمان‌ها است. با خرید نرم افزار همکاران سیستم و استفاده از این برنامه و قابلیت‌های آن در افزایش قدرت مدیریتی واحد‌های مختلف شرکت‌ها کاربردی است. در نتیجه از این طریق نیز ­می‌توان در کاهش هزینه­های مختلف مدیریتی و سازمانی فعالیت کرد.

پرکاربردترین نرم ‌افزار‌های سازمانی کدامند؟

وجود نرم‌ افزار‌های سازمانی به تصمیم‌گیری مدیران شرکت‌ها کمک می‌کند و می‌تواند ارتباط با مشتری را مدیریت کند. همچنین مشاغل مختلف می‌توانند مشتریان خود را بر اساس پروفایل‌های دقیق فهرست‌بندی کنند. برخی از این برنامه‌ها از نظر استفاده در سازمان‌های مختلف رواج بیشتری دارند. نرم افزار راهکاران می‌تواند تمام انواع این برنامه‌ها را برای پیاده‌سازی در شرکت‌های شما فراهم کند؛ از جمله:

  • نرم افزار های مدیریت منابع انسانی: از طریق این برنامه متخصصان منابع انسانی می‌توانند فعالیت خود را در هنگام انجام اموری مثل استخدام افراد جدید، ترفیع، بازنشستگی، اخراج، مرخصی، پرداخت حقوق و مزایا بهبود ببخشند و آسان‌تر کنند.
  • نرم افزار های مدیریت مشتریان: این برنامه به  عنوان حوزه بازرگانی سازمان فعالیت می‌کند و درخواست‌های مشتریان را پاسخ می‌دهد. این درخواست‌ها می‌توانند از طریق ‌ایمیل، تلفن یا چت باشند. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به نظارت بر شاخص‌هایی مثل میانگین زمان لازم در سازمان جهت برطرف کردن مشکلات مختلف، بررسی میزان تلاش فعالیت لازم برای مشکلات گوناگون، ثبت تعداد مسائل بررسی شده در سازمان به صورت روزانه و… اشاره کرد.
  • نرم افزار مدیریت مالی:  به ­عنوان رایج‌ترین  نرم افزار سازمانی شناخته می‌شود که هدف آن کمک به برنامه‌ریزی مخصوص گردش مالی و ردیابی رویداد‌های تجاری است. از قابلیت‌های این  نرم‌افزار می‌توان به اشتراک‌گذاری اطلاعات و فعالیت ها در میان واحد‌های مختلف سازمان اشاره کرد. همچنین اطلاعات مربوط به کنترل دریافت ها و پرداخت ها به­صورت کامل در برنامه وجود دارد.

چگونه در هزینه‌های خرید نرم ‌افزار سازمانی صرفه‌جویی کنیم؟

 نرم افزار سازمانی همکاران سیستم چه ویژگی‌های خاصی برای ارائه در شرکت‌های ما دارد؟

از ویژگی‌های اساسی این  نرم‌افزار می‌توان به قدرت انعطاف پذیری بالا، و کارایی گوناگون آن اشاره کرد. همچنین این برنامه می‌تواند با دیگر نرم ‌افزار‌های سازمانی ارتباط داشته باشد و به­صورت متمرکز مدیریت شود.

لازم به توضیح است که همکاران سیستم برای پاسخگویی به صنایع مختلف محصولات متفاوتی را طراحی و به بازار ارائه کرده است ، نرم افزار سپیدار سیستم برای کسب و کارهار کوچک ،  نرم افزار های راهکاران و راهکاران ابری برای کسب و کار های متوسط و بزرگ ، نرم افزار های CRM برای سازمان های بازرگانی و خدماتی

به دلیل همین تنوع است که تنوع قیمت همکاران سیستم در زمان خرید متناسب با  قدرت مالی و نیاز کسب وکار می تواند به مدیریت سازمان در انتخاب نرم افزار کمک کند.

 استفاده از  نرم افزار راهکاران چه کاربرد‌هایی برای سازمان‌ها خواهد داشت؟

این  نرم افزار سازمانی دارای مجموعه‌ای از ابزار‌های اطلاعاتی است که برای استفاده در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف مناسب هستند. استفاده از این برنامه می‌تواند در فرایند فعالیت‌های کارکنان تأثیر زیادی داشته باشد و تصمیم‌های مدیران را به سمت افزایش میزان بهره­وری سوق دهد. برای رسیدن به این هدف باید نرم‌افزار انتخاب شده با نیاز‌های مشاغل مورد نظر مطابقت داشته باشد. در این شرایط انجام فعالیت‌های مختلف ریسک کمتری می‌خواهد و امکان ایجاد مشکلات سخت برای سازمان به حداقل می‌رسد.

چگونه در هزینه‌های خرید نرم ‌افزار سازمانی صرفه‌جویی کنیم؟

بهترین روش برای خرید نرم‌ افزار‌های سازمانی کدام است؟

وسعت کسب­وکار شما در استفاده از سبد جامع و یکپارچه محصولات همکاران سیستم اهمیت دارد. از طریق این ابزار شما می‌توانید تمام فرآیند‌های شرکت مثل امور مالی، پخش و تدارکات را با صرف هزینه مناسب مدیریت کنید. استفاده از این برنامه می‌تواند رابطه میان واحد‌های مختلف سازمان را افزایش دهد و انجام فعالیت‌های مجدد در شرکت‌ها به حداقل برسد. شما می‌توانید از طریق نمایندگی همکاران سیستم تمام فرایند‌های مورد نیاز در شرکت خودتان را خریداری کنید و در این زمینه‌ها خدمات ویژه به مشتریان خود ارائه دهید.

راهکاران ابری چه تأثیری در کسب­و­کار ما می‌تواند داشته باشد؟

نرم افزار راهکاران ابری مجموعه‌ای از برنامه‌های مخصوص حسابداری و مالی، فروش، پخش، خرده فروشی، مدیریت تولید و حسابداری، انبارداری و تدارکات، منابع انسانی و… است‌. در شرکت‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها فرآیند پیچیده‌ای دارد و نیاز‌های خاصی در آن‌ها وجود دارد، باید از طریق یک سیستم انعطاف‌پذیر تحت پوشش قرار بگیرند. خرید نرم افزارسازمانی برای این سازمان‌ها بسیار ضروری است و تأثیر زیادی در بهبود شرایط کسب‌وکارشان خواهد داشت‌. در نتیجه با برنامه موجود فرایند‌ها به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود. شما قبل از خرید باید ویژگی­های آن را به­طور کامل بررسی کنید.

استفاده از  نرم افزار راهکاران چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از برنامه‌های سازمانی برای کاربران شرکت‌های مختلف مزایا زیادی دارد؛ به‌طوری که شرکت‌ها به­دنبال آشنایی بیشتر و جدی­تر با طراحان این پلتفرم هستند. مجموعه دانا راهبرد نرم افزار راهکاران را با کمک بیش از ۱۵۰۰ کارشناس طراحی کرده است. از مزیت‌های این پلتفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نرم افزار توانسته فعالیت‌های سازمان را سرعت بخشد و عملکرد آن را تقویت کند. در نتیجه امروزه جدایی این عنصر از سازمان‌ها و فعالیت‌های شرکت‌ها غیرممکن است.
  • شرکت‌ها با استفاده از نسخه‌های تحت وب توانستند تعداد کاربران خود را نامحدود کنند و از این طریق تحول بزرگی در صنعت انفورماتیک کشور ایجاد کند.
  • علاوه بر این، دولت الکترونیک توانست ارتباط با ارباب رجوع را از طریق فرایند‌های سیستمی و در کمترین زمان ممکن حفظ کند.
  • همچنین امکان استفاده از منابع، دقت در روند انجام کار و فرایند‌ها و عملیات نرم ‌افزاری به‌صورت ویژه گسترش پیدا کرده است و مشاغل مختلف بهبود فرایند کار خود باید از نرم­افزار­های خاصی استفاده کنند.

چگونه در هزینه‌های خرید نرم ‌افزار سازمانی صرفه‌جویی کنیم؟

قابلیت­های ویژه و مقرون­به­صرفه در پلتفرم و نرم ­افزار همکاران سیستم!

نرم افزار های راهکاران و سپیدار سیستم به دلیل ارائه قابلیت‌های ویژه به صاحبان مشاغل و کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی باعث شده تا برای آینده کار آن‌ها آسان‌تر شود. در کنار این موارد برای تهیه نرم افزار سازمانی کوچک و مقرون به صرفه،  قیمت سپیدار سیستم بسیار مناسب است. با بررسی اهمیت استفاده از این برنامه‌ها، متوجه قابلیت­های ویژه زیاد آن برای واحد‌های صنعتی خود می‌شوید.

جالب است بدانید این نرم افزار ها تاکنون در ایران توسط بیش از ۷۳۰۰۰ شرکت بزرگ، متوسط و کوچک استفاده شده است. شما نیز می‌توانید برای خرید نرم افزار سازمانی راهکاران ابری به سایت شرکت دانا راهبرد مراجعه کنید و از اطلاعات مختلف موجود در آن آگاهی کسب کنید. این نرم افزارها از طریق نمایندگی همکاران سیستم نیز قابل تهیه است. هزینه شما در این زمینه به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و آینده‌دار تلقی می‌شود؛ چراکه سود آن در کوتاه‌مدت به سازمان باز می‌گردد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا