تجارت

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

در طی چندین سال گذشته به دلیل توجه مردم به اهمیت مصرف آب سالم، دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل به عضوی ثابت در اکثر خانه ها شده است. به کمک این دستگاه می توانیم در هر زمان آبی خالص و سالم در اختیار داشته باشیم. برای خرید یک آب تصفیه کن فاکتور های مهمی باید در نظر گرفته شود. از جمله نوع روش تصفیه و قیمت و برند دستگاه. در این مطلب سعی بر این داریم تا انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین مارک های آن را بررسی نماییم.

انواع آب تصفیه کن خانگی

آب تصفیه کن ها ی خانگی روش های متفاوتی را برای از بین بردن آلاینده ها ی آب به کار می برند. در حال حاضر جدید ترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب از نوع اسمز معکوس هستند. تصفیه آب اسمز معکوس مطمئن ترین دستگاه برای حذف آلاینده های مختلف آب است و می تواند آب را نیز شیرین کند. فیلتر ممبران در این دستگاه منافذ بسیار کوچکی دارد که قادر است ذرات و ناخالصی های آب را تا کوچک ترین ابعاد از بین ببرد. از فواید روش اسمز معکوس مس توان به کاهش سختی آب نیز اشاره کرد. آب سخت یکی از مشکلات اصلی در اکثر شهر ها می باشد که دستگا تصفیه آب ro می تواند در کم کردن سختی آب به ما یاری برساند.آب تصفیه کن ها ی اسمز معکوس اغلب ۶ تا ۸ مرحله ای هستند و بدیهی است مراحل بیشتر آن، تصفیه بهتر آب را به همراه دارد. ۶ فیلتر اصلی این دستگاه عبارتند از فیلتر پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر پست کرن و فیلتر مینرال. علاوه بر دستگاه های ۶ مرحله ای نوع دیگری از دستگاه اسز معکوس وجود دارد که قلیایی نامیده می شود.
تصفیه آب قلیایی در مرحله ی هفتم خود دارای یک فیلتر آلکالاین است که کاربرد آن در استاندارد سازی میزان سختی آب می باشد. این فیلتر قادر است تا سختی آب و مواد معدنی مفید آن را به حد معینی برساند که برای بدن ضرر نداشته باشد. فیلتر قلیایی از اسیدی بودن آب جلوگیری کرده و مواد و املاح معدنی که در مراحل قبل از آب جدا شده است را دوباره به آب برمی گرداند. آب قلیایی یا یونیزه فواید بسیار زیادی دارد از جمله این که از رفلاکس معده بر اثر اسیدی بودن بدن جلوگیری می کند. باعث شادابی پوست و مو می شود. هم چنین به علت دارا بودن آنتی اکسیدان از بروز سرطان نیز پیشگیری می کند.
نوع دیگری از تصفیه آب نیز وجود دارد که به آن فرابنفش می گویند. دستگاه آب تصفیه کن فرا بنفش برای از بین بردن آلودگی های میکروبی آب مثل ویروس ها و باکتری های خطرناک مناسب است. طبیعتا این روش تصفیه برای مناطقی است که از آب چاه استفاده می کنند و مخصوص آب های شهری که خود حاوی کلر هستند نمی باشد. دستگاه فرا بنفش در مرحله ی آخر یک فیلتر ماورا بنفش دارد که داخل یک لامپ جیوه با اشعه ای که تولید می کند باعث گند زدایی آب می شود.
با این که دستگاه های اسمز معکوس امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اما نوع دیگری از تصفیه وجود دارد که فرایند بسیار ساده ای دارد و جزو دستگاه های ارزان قیمت می باشد. تصفیه آب اولترا فیلتراسیون یک دستگاه کوچک بدون برق است که فیلتر های محدودی دارد و می تواند به خوبی رسوبات آب را از بین ببرد. این آب تصفیه کن بسیار کم مصرف می باشد اما قدرت اسمز معکوس را ندارد و بیشتر مناسب آب هایی که رسوبات آن بیشتر باشد.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

در بین انواع برند های موجود در بازار، دستگاه تصفیه آب تایوانی پر کاربرد ترین و بهترین دستگاه در ایران و بسیاری از کشور های دیگر می باشد. به دلیل ارزان بودن نیروی کار درکشور تایوان، دستگاه های تایوانی قیمت بسیار مناسبی دارند و از نظر کیفیت تفاوتی میان آن ها و برند های مطرح آمریکایی یا اروپایی نیست. تمامی تصفیه آب ها ی تایوانی تحت لیسانس آمریکا هستند و با دریافت استاندارد های جهانی مثل FDA,NSF,CE,QW دستگاه های قابل اطمینان و با کیفیتی می باشند. در ادامه بهترین برند های تصفیه آب تایوانی در ایران را بررسی خواهیم کرد.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

  • برند آکواپرو

آکوا پرو را بسیاری بهترین برند دستگاه تصفیه آب می دانند. این دستگاه تمام آن چه که از یک تصفیه آب انتظار دارید را برای شما برآورده می کند. فیلتر ممبران آمریکایی ۱۳ لایه، مخزن آنتی باکتریال و پمپ قوی از جمله ویژگی های این آب تصفیه کن می باشد. دستگاه آکوا پرو با فیلتر هایی که دارد تمامی نا خالصی ها و ذرات آلوده ی آب را از بین می برد و خواص معدنی آب را نیز حفظ می کند. این برند از روش اسمز معکوس بهره می گیرد و دستگاه های آن از نوع زیر سینکی می باشد اما مدل های رومیزی هوشمند را نیز طراحی و تولید کرده است. تصفیه آب ۶ مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز از محصولات این برند تایوانی می باشد.

  • برند سافت واتر

شرکت قدیمی و با سابقه ی سافت واتر دستگاه ها ی مقرون به صرفه و با کیفیتی را تولید می کند که در سراسر دنیا بسیار طرفدار دارند و در طی چندین دهه فعالیت خود تا به امروز از پز فروش ترین دستگاه ها بوده است. برند سافت واتر هم دستگاه ها ی اسمز معکوس و هم دستگاه اولترا فیلتراسیون را تولید کرده است. قطعات این دستگاه ها اصل تایوان و در ایران مونتاژ می شوند. ممبران آمریکایی آن قادر است تا ۰۰۰۱/۰ میکرون املاح آب را از بین برده و آن را نرم و سبک می کند و طعم خوبی را نیز به آن می دهد. این برند انواع دستگاه های اسمز معکوس با ۶ الی ۸ مرحله تولید کرده است تا بتواند تمامی سلیقه ها و نیاز های مصرف کننده را در بر بگیرد.

  • برند سی سی کا

برند مشهور تایوانی سی سی کا تجربه ی بسیار زیادی در امر تولید آب تصفیه کن ها ی خانگی دارد. این برند در اوایل فعالیت خود دستگاه هایی با فناوری نانو فیلتراسیون و اولترا فلتراسیون را تولید می کرد اما در حال حاضر تنها دستگاه های اسمز معکوس را تولید می کند که بسیار قدرتمند می باشند. از جمله مزایای این برند این است که تمامی قطعات و تجهیزات تصفیه آب را خودش تولید می کند که بهترین برند در این زمینه می باشد. دستگاه های سی سی کا عمر طولانی دارند و کارکرد آن ها بسیار زیاد می باشد. از جمله تولیدات این برند دستگاه ۶ مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز در مدل های زیر سینکی هستند.

مرکز خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی

توجه به نکات مهم در خرید تصفیه آب شما را یاری می کند تا خرید بهتری را تجربه نمایید. یکی از فاکتور های مهم اورجینال بودن دستگاه است. مرکز فروش اینترنتی تصفیه آب خانگی راد گستر نوین ، نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب اورجینال با بهترین برند های تایوانی و با ضمانت یک ساله می باشد.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

“شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند.”

شما می توانید برای خرید بهترین برند آب تصفیه کن با مراجعه به سایت راد گستر نوین به صورت آنلاین دستگاه خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید. این شرکت علاوه بر ضمانت دستگاه، کلیه خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه خواد داد تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. می توانید برای دریافت اطلاعات و مشاوره ی رایگان با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید تا بهتر در خرید دستگاه تصفیه آب خود تصمیم گیری نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا