گردشگری

چگونه در جزیره کیش بهترین هتل را انتخاب کنیم

سفر به کیش، این مقصد لوکس و مدرن، گزینه‌ای ایده‌آل برای جایگزین کردن سفر خارجی با هزینه ارزران‌تر است.

این جزیره کوچک اما پر از جاهای دیدنی و تفریحی، در بیشتر ایام سال به خصوص فصل پاییز و زمستان، با جمعیت زیادی از گردشگران روبه رو است. از این رو این جزیره مراکز اقامتی بسیاری جهت رفاه هرچه بیشتر گردشگران فراهم می‌کند. وجود هتل و اقامتگاه‌های متعدد در جزیره، انتخاب بهترین محل اقامت و رزرو هتل کیش را سخت می‌کند. اینکه چگونه در جزیره کیش بهترین هتل را انتخاب کنیم، سوالی است که ذهن بسیاری را مشغول می‌کند. در این مطلب تا انتها با ما همراه باشید تا جامع ترین سایت رزرو هتل های کیش و در ادامه تعدادی از بهترین هتل های جزیره را به شما معرفی کنیم.

انتخاب بهترین سایت برای رزرو هتل کیش

جزیره کیش دارای هتل های لوکس و باکیفیت زیادی است که انتخاب از میان آنها کار راحتی نیست. یکی از مهمترین نکاتی که هنگام رزرو هتل کیش باید به آن توجه کرد، انتخاب مرجعی مطمئن و معتبر برای رزرو است که تمامی هتل های کیش را پوشش دهد. از طرفی قیمت رزرو یک هتل در سایت های مختلف متفاوت و پیدا کردن مناسب ترین قیمت، کار زمانبری خواهد بود. فلای تودی یکی از برترین سایت های رزرو هتل در داخل ایران است که با پوشش صد در صدی هتل‌ های داخلی و خارجی، ارائه ارزانترین قیمت ها، کاربری آسان، توانایی کنسل کردن هتل در زمانی کوتاه و پشتیبانی ۲۴ ساعته به خوبی توانسته نظر کاربران زیادی را جلب کند.

سایت فلای تودی به عنوان بهترین و هوشمندترین مرجع رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل ارزانقیمت با تخفیف‌های فوق‌العاده شناخته می‌شود. این سایت به واسطه همکاری مستقیم با هتل های کیش و ارائه قیمت‌های رقابتی این اطمینان را برای شما به وجود می‌آورد تا هتل کیش را ارزان و مطمئن رزرو کنید.

معرفی بهترین هتل های کیش

برای رزرو بهترین هتل‌ ها در جزیره شگفت انگیز کیش گزینه‌های زیادی پیش روی شماست؛ می‌توانید یکی از هتل‌ های نزدیک ساحل را انتخاب کنید و یا در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه ‌های دیگر جزیره اقامت داشته باشید. از مجتمع‌های اقامتی گرفته تا هتل‌ های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در کیش رزرو کنید. برخی از هتل ‌های این جزیره دارای امکانات ویژه‌ای مانند کلوپ تفریحات اختصاصی، ساحل خصوصی و … نیز هستند و یا پیشنهادهای ویژه‌ای مانند گشت رایگان جزیره و تخفیف‌های چشمگیر برای استفاده از تفریحات کیش به میهمانان خود ارائه می‌دهند. پس هنگام بررسی هتل های کیش خوب است به این نکات دقت کافی داشته باشید. در ادامه چندتا از بهترین و لوکس‌ترین هتل های کیش را جهت آشنایی بیشتر، برایتان معرفی کرده‌ایم.

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش که در شمال غربی جزیره روی آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است، در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد. نحوه قرارگیری واحدهای اقامتی هتل ترنج روی آب طرحی شبیه به بته جقه را ایجاد کرده که احتمالا تصاویر آن را حداقل یک بار در وبسایت ها و صفحات مجازی دیده‌اید. اگر طرفدار اقامت در هتل‌ های لوکس و مجلل هستید، هتل دریایی ترنج کیش همان گزینه فوق العاده‌ای است که در سفر به کیش انتظارش را دارید.

چگونه در جزیره کیش بهترین هتل را انتخاب کنیم

هتل امیرکبیر کیش

هتل ۵ ستاره امیرکبیر کیش یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره و شاید بتوان گفت جدیدترین هتل کیش  به شمار می‌رود که در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع قرار گرفته و سبک و سیاق کاملا سنتی دارد. هتل امیرکبیر کیش در این همین مدت کوتاه، با ارائه خدمات لوکس، فضای بسیار مجلل و مدرن، کیفیت و بهداشت واحدهای اقامتی، تجهیزات و امکانات به روز و مطابق با استانداردهای روز دنیا، به خوبی توانسته است نظر گردشگران را جلب کند.

هتل داریوش کیش

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ های جزیره ، هتل بزرگ داریوش بوده که معماری آن الهام گرفته از مجموعه‌ی تاریخی تخت جمشید است و از دور چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. این هتل در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۶ است. از امکانات هتل داریوش می‌توان به چند رستوران باکیفیت با ارائه انواع غذاهای دریایی، ملی و فرنگی، استخر روباز، بیلیارد، پینت بال، زمین تنیس، خدمات غواصی، ماساژ تایلندی، فیش پدیکور و… اشاره کرد. این هتل دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید کیش و ساحل زیبای خلیج فارس دارد.

چگونه در جزیره کیش بهترین هتل را انتخاب کنیم

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از لوکس ‌ترین هتل‌های جزیره کیش، هتل مارینا پارک محسوب می‌شود که با طراحی خاص و چشم‌نوازی که دارد سالانه میزبان مسافران زیادی است. این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده و نمای بسیار زیبایی به ساحل مرجانی خلیج فارس دارد. ساختمان هتل مارینا کیش با طراحی منحصربه‌فرد، همراه با تجهیزات بسیار با کیفیتی که دارد نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

هتل کوروش کیش

هتل پنج ستاره کورش، یکی از نوسازترین و جدیدترین مراکز اقامتی جزیره کیش‌ بوده که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. این هتل تازه تاسیس، دارای ۱۹۸ باب اتاق و سوئیت است که در ۱۶ طبقه قرار گرفته‌اند. هتل کوروش به دلیل استفاده از سیستم انرژی خورشیدی در بسیاری از بخش‌هایش، به عنوان اولین هتل سبز کشورمان شناخته می‌شود. هتل کورش با امکانات و خدمات لوکس و با کیفیت، برخورد حرفه‌ای پرسنل و کیفیت بالای رستوران خود به خوبی توانسته نظر گردشگران کیش را به خود جلب کند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا