تجارت

بهترین سرمایه گذاری تا ۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

تصور کنید پنج میلیون تومان دارید و به سال ۱۳۶۰ برمی‌گردید. در سال ۱۳۶۰ با پنج میلیون می‌توانستید یک خانه ۱۲۰ متری در مرکز هر شهری بخرید. اگر به سال ۱۳۷۰ می‌رفتید با پنج میلیون می‌توانستید ماشین دوو یا رنو بخرید. اگر در سال ۸۰ و ۹۰ با پنج میلیون تومان به بازار می‌رفتید، حداکثر موتور یا یک لپ‌تاپ خوب به شما می‌دادند. در سال ۱۴۰۰ کالای دیجیتالی مانند یک موبایل میان رده! اما امسال چی؟ یک کت چرمی یا یک کیف چرمی

این روزها باتوجه‌به شرایط تورمی که در حال تجربه آن هستیم. هر شخصی به فکر بهترین سرمایه گذاری برای پس‌انداز خود است. قبل از اینکه روش‌های سرمایه گذاری با مبلغ کم را بررسی کنیم. باید به اهمیت سرمایه گذاری پی ببریم.

تصور کنید پنج میلیون تومان دارید و به سال ۱۳۶۰ برمی‌گردید. در سال ۱۳۶۰ با پنج میلیون می‌توانستید یک خانه ۱۲۰ متری در مرکز هر شهری بخرید. اگر به سال ۱۳۷۰ می‌رفتید با پنج میلیون می‌توانستید ماشین دوو یا رنو بخرید. اگر در سال ۸۰ و ۹۰ با پنج میلیون تومان به بازار می‌رفتید، حداکثر موتور یا یک لپ‌تاپ خوب به شما می‌دادند. در سال ۱۴۰۰ کالای دیجیتالی مانند یک موبایل میان رده! اما امسال چی؟ یک کت چرمی یا یک کیف چرمی

با مبلغ ثابت پنج میلیون تومان از یک خانه ۱۲۰ متری رسیدیم به کت چرمی! اینجاست که اهمیت سرمایه گذاری صحیح، واضح و روشن می‌شود. تجارت امروز به‌عنوان یکی از منابع مهم خبری در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، ورزشی و … قصد دارد در این مطلب به معرفی تعدادی از زمینه‌ها که احتمالاً باپنجاه میلیون تومان سرمایه، می‌توانید در آنها سرمایه گذاری کنید، بپردازد.

در کدام بازار بهترین سرمایه گذاری را میتوان داشت؟

در کشوری که ما زندگی می‌کنیم به دلیل شرایط تورمی دیگر هرکسی به فکر بهترین سرمایه گذاری است. در بازارهایی مانند مسکن، خودرو، طلا، دلار و بورس می‌توان سرمایه گذاری انجام داد؛ اما نه با مبلغ پنجاه میلیون تومان! برای سرمایه گذاری با مبالغ کم باید بازارهایی مانند مسکن و خودرو را خط قرمز کشید و به بررسی دیگر بازارها پرداخت.

بهترین روش برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی با سرمایه کم شامل؛

  1. نگهداری پول در بانک و دریافت سود بانکی
  2. خرید سکه و طلا
  3. خرید ارزهای خارجی مثل دلار و یورو
  4. خرید ارزهای دیجیتال
  5. سرمایه‌گذاری در بورس و استفاده از خدمات صندوق‌های سرمایه‌گذاری

قبل از ادامه‌دادن باید بدانید پیش از انتخاب بهترین سرمایه گذاری باید یکسری قوانین را بدانید. مثلاً ۱- بدون دانش و مهارت وارد هر بازار شوید قطعاً ضرر خواهید کرد. ۲- بازار هدف را باید مطابق با سرمایه اولیه خود انتخاب کنید. ۳- باید از شخصیت ریسک‌پذیر و ریسک‌گریز خود اطلاع داشته باشید ۴- با سرمایه وارد بازارهای پرریسک شوید که اگر از دست رفت، خللی در زندگی شخصی شما به وجود نیاید.

نگهداری پول در بانک و دریافت سود بانکی

کافی است مجدد به ابتدای مقدمه مقاله برگردید تا شاهد ببینید نگهداری پول در بانک فرقی با آتش‌زدن آن ندارد. به دلیل وجود تورم بسیار زیاد در کشور، سود بانکی عملاً چیزی جز ضرر نیست و به همین دلیل بیش از این، به نگهداری پول در بانک نمی‌پردازیم.

سرمایه گذاری در بازار طلا

یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری با مبلغ کم، بازار طلا است. برای سرمایه گذاری در بازار طلا انتخاب‌های متنوعی پیشرو دارید از خرید طلای آب‌شده و طلا مستعمل گرفته تا سکه تمام و …

اگر هدف شما از خرید طلا سرمایه گذاری باشد باید سراغ طلاهایی بروید که اجرت ندارند بنابراین خرید طلا نو حتی مستعمل توصیه نمی‌شود و بهتر است طلای آب‌شده خریداری کنید.

برخی افراد تمایل به خرید سکه دارند. برای خرید طلا به‌صورت سکه باید به حباب قیمتی که همیشه سکه طلا دارد را در نظر گرفته و تمامی جوانب را بررسی کنید. اخیراً بانک رفاه ربع سکه در بورس کالا عرضه می‌کند که قیمت مناسب‌تری نسبت به صرافی‌ها یا طلافروشی‌ها دارد. برای آموزش رایگان نحوه خرید ربع سکه طلا به سایت همیار کریپتو مراجعه کنید.

بهترین سرمایه گذاری تا ۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

سرمایه گذاری در بازار دلار

خرید ارزهای خارجی مانند دلار یا یورو راه دیگری است که مناسب شروع بهترین سرمایه گذاری با مبلغ اندک است. توصیه ما این است که به‌جای خرید دلار کاغذی، دلار رمز ارز یا همان “تتر” را خرید کنید.

خرید تتر مزایای زیادی نسبت به دلار کاغذی دارد، برای مثال نگران گم‌شدن یا دزدیده‌شدن آن نیستید و مهم‌تر آنکه نوسان‌های ناشی از هیجان اخبار را ندارد و همیشه خریدار در هر قیمتی برای تتر وجود دارد.

روش دیگر کلاً کسب درآمد دلاری است، مانند کسب درآمد از بازار فارکس یا بازار ارزهای دیجیتال. برای معامله در بازار فارکس باید دارایی‌تان را به دلار تبدیل کرده و از طریق بروکرها معاملات خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات تخصصی در حوزه فارکس و بسیاری فیلم‌های آموزشی و دوره رایگان، همچنین آموزش فارکس در مشهد به سایت همیار کریپتو مراجعه کنید لازم به ذکر است در مجموعه همیار کریپتو علاوه بر آموزش جامع فارکس به آموزش روش معاملات و استراتژی اختصاصی خود به دانشجویان پرداخته و در کنار این موضوع معاملات لایو با روش های ارائه شده انجام می گیرد که بدین صورت کسب سود دنشجویان حتی قبل از پایان آموزش آنها شروع می گردد.

سرمایه گذاری در بورس

بازار بورس اوراق بهادار یکی دیگر از گزینه‌های انتخابی برای بهترین سرمایه گذاری با مبلغ کم است. شما با داشتن ۵۰۰,۰۰۰ تومان (بدون احتساب کارمزد) می‌توانید سرمایه گذاری در بازار بورس را شروع کنید. برای سرمایه گذاری در بازار بورس دو روش کلی؛ ۱- روش مستقیم و ۲- روش غیرمستقیم وجود دارد.

در روش مستقیم خودتان باید دارایی‌تان را مدیریت کنید. تحلیل بنیادی، تکنیکال، بررسی شاخص صنایع، تابلوخوانی، مدیریت سرمایه و … انجام دهید سپس اقدام به خرید فروش سهام کنید. همان‌طور که مشخص است برای کسب سود با این روش احتیاج به کسب دانش و مهارت تحلیلگری و معامله‌گری دارید.

در روش غیرمستقیم می‌توانید از دانش، مهارت و تخصص افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید. مثلاً دارایی‌تان را در صندوق‌های سرمایه گذاری باتوجه‌به میزان ریسک‌پذیری‌تان قرار دهید یا از افراد سبدگردان برای مدیریت دارایی‌تان کمک بگیرید و عملاً سبدگردانی را به آن‌ها بسپارید.

ورود به بازار بورس اوراق بهادار مزایای دیگری همچون دسترسی به بازار موازی طلا را نیز دارد. در بازار بورس می‌توانید واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری طلا را بخرید یا گواهی سپرده طلا را معامله کنید. قیمت و ارزش این دارایی‌ها متناسب با طلای فیزیکی نوسان دارد. از طرفی دیگر نگران گم‌شدن یا دزدیده‌شدن طلای خود را ندارید.

برای شروع آموزش ارز دیجیتال در مشهد به‌صورت حضوری یا غیرحضوری سری به سایت همیار کریپتو بزنید.

بهترین سرمایه گذاری تا ۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

دنیا هرروز با سرعت بیشتری به سمت دیجیتالی‌شدن رهسپار است. دنیای رمز ارزها و بازار ارز دیجیتال آینده را تسخیر خواهد کرد و چرا ما سهمی از این آینده نداشته باشیم؟

با کسب دانش و مهارت و سرمایه گذاری صحیح در بازار ارز دیجیتال با یک تیر دو نشان زده‌اید. ۱- ریال شما به تتر (دلار رمزارزی) تبدیل شده است و با افزایش نرخ دلار، دارایی‌تان ارزشمندتر می‌شود. ۲- با خرید رمز ارزهای مستعد رشد می‌توانید هم از بالارفتن ارزش رمز ارزها سود کنید و هم درآمد دلاری داشته باشید.

برای شروع فعالیت در بازار ارزدیجیتال باید در یک صرافی معتبر  انتخاب و ثبت‌نام کنید. صرافی بینگ ایکس، یکی از معتبرترین صرافی‌های دنیا است که در بین ۲۰ صرافی برتر دنیا قرار دارد در سایت همیار کریپتو روش ثبت‌نام همراه با تخفیف کارمزد و دریافت بونوس ۶۰ دلاری توضیح داده شده است.و سه ویدئو آموزشی در مقاله صرافی بینگ ایکس  در مقاله همیار کریپتو بارگذاری شده که آموزش کامل صرافی بینگ ایکس است

جمع بندی

در مجموع دریافت سود بانکی کار بسیار اشتباهی است چون سود بانکی به گرد تورم در ایران نمیرسد  خرید سکه وطلا گزینه خوبی است برای افرادی که دیدگاه بلند مدت تری نسبت به بازارهای دیگر دارند حداقل دیدگاهه شش ماه برای خرید فروش دارند  با خرید دلار می توانید ارزش پول خود را حفظ کنید ولی اگر بخواهید نوسان بگیرید باید تجربه کافی در این بازار را داشته باشید و بازار های مالی محل کسب سود و درآمد سرشاری می باشد به شرطی که آموزش اصولی آن را ببینید و در بازار بورس  سهام های را انتخاب کنید که دلاری هستند مثله فملی کچاد و فولاد و در ارز دیجیتال مناسب ترین بازار برای سرمایه گذاری که نیاز به آموزش بیشتری دارد و بازار فارکس مخصوص معاملات روزانه می باشد پس از انتخاب بازار مد نظر خود شروع به کسب درآمد دلاری کنید که هم از تورم عقب نیوفتید و هم دلاری درآمد داشته باشید و آن را ریالی خرج کنید و در اخر بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲ سرمایه گذاری بر روی خود است تا بتوانید بهترین سرمایه گذاری را بر اساس دانش و مهارت خود انتخاب کنید

مرجع سایت تجارت امروز برای تهیه این محتوا، مقالات همیار کریپتو است برای کسب اطلاعات تخصصی و مشاوره با شماره ۰۹۳۰۹۱۲۷۴۷۴ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا