مسکن

دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ چیست؟

بسیاری از صاحبان خانه ها هر روز از درب های پارکینگ خود به عنوان ورودی اصلی خانه های خود استفاده می کنند. اگر شما هم همین کار را انجام دهید، می دانید که ریموت درب بازکن شما بخش مهمی از زندگی روزمره شما است. با استفاده از آن، به جایی که ماشین خود را پارک می کنید، وسایل مختلف را ذخیره می کنید و از طریق یک درب اتصال وارد خانه خود می شوید و دسترسی پیدا می کنید. در اینجا دلایلی وجود دارد که باعث می شود به بررسی و تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ بپردازید. هم چنین سعی کنید از خدمات موثر سایت اسمارت کو در این حوزه بهره مند شوید و با شماره ۵۵۴۴۵۰۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

آشنایی با دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ

در بررسی دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ باید بدانید که اگر ریموت بازکن درب خود را اشتباه قرار دهید چه اتفاقی می افتد؟ انداختن و از دست دادن تصادفی آن در لحظات شلوغ زندگی آسان است. در شرایط ناگوارتر، شخصی حتی می تواند آن را از شما بدزدد و امنیت خانه شما را به خطر بیندازد. در این مواقع، باید درب بازکن پارکینگ خود را تعویض کنید، اما گم شدن یا دزدیده شدن کنترل از راه دور تنها دلیلی نیست که ممکن است به یک دستگاه جدید نیاز داشته باشید. در ادامه با نحوه تعویض ریموت بازکن درب پارکینگ خود آشنا شوید.

  • چه زمانی باید ریموت بازکن درب خود را تعویض کنید

چه زمانی باید ریموت بازکن درب پارکینگ خود را تعویض کنید، این سوالی است که در وهله اول ممکن است از خود بپرسید، ممکن است به فکر تهیه یک کنترل از راه دور جدید باشید تا بتوانید به راحتی و ایمنی زمانی که بودید، بازگردید. بدون ریموت بازکن، استفاده از درب پارکینگ بسیار راحت و ایمن تر می شود. ممکن است مجبور شوید درب خود را در تمام طول روز باز نگه دارید تا بتوانید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید و ایمنی خانه خود را بررسی کنید.

۱. ریموت شما به سرقت رفته یا گم شده است

چه از درب بازکن پارکینگ خود بیشتر از کلید درب ورودی خود استفاده کنید و چه گاهی اوقات، با این دستگاه مانند یک کلید الکترونیکی رفتار کنید که امکان دسترسی به خانه شما را فراهم می کند. با این حال، حتی با نهایت دقت، هر کسی می تواند ریموت درب پارکینگ خود را گم کند. دلیل اصلی اینکه باید ریموت درب بازکن پارکینگ خود را بعد از گم شدن تعویض کنید، راحتی است. شما هر روز به درب بازکن پارکینگ خود متکی هستید و نداشتن ریموت درب اتوماتیک برای کنترل آن، ورود و خروج از خانه را دشوارتر می کند.

هنگامی که متوجه شدید که کنترل از راه دور درب پارکینگ شما گم شده است، می توانید برای به دست آوردن آرامش به دنبال آن باشید. اما اگر فرض کنید شخصی دستگاه را دزدیده است و اقدامات لازم را انجام دهید، پارکینگ و خانه شما ایمن تر خواهد بود. یک کنترل از راه دور جایگزین دریافت کنید تا در این مدت دوباره به پارکینگ دسترسی پیدا کنید.

دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ چیست؟
www.mrsmartco.com

۲. ریموت شما خراب است

عوامل رایجی که در خرابی کنترل از راه دور نقش دارند: استفاده مکرر، مشکلات ساخت و ساز و تصادفات.

دوام ریموت درب بازکن پارکینگ چقدر است؟ پاسخ با نحوه برخورد شما با دستگاه تغییر می کند. عوامل متعددی می تواند در شکستن ریموت درب پارکینگ نقش داشته باشد و چند مورد از رایج ترین آنها عبارتند از:

استفاده مکرر: با استفاده منظم از درب بازکن پارکینگ، دکمه ها ممکن است فرسوده شوند و در نتیجه وقتی آنها را فشار می دهید تماس الکتریکی برقرار نمی شود. می توانید دکمه ها را تعویض کنید یا کنترل از راه دور را باز کنید و گرد و غبار را از داخل آن پاک کنید. اگر این کار نمی کند، ممکن است بهتر باشد یک دستگاه جایگزین تهیه کنید.

مشکلات تولید: در بررسی دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ باید بدانید که محصولات خط مونتاژ میزان موفقیت بالایی دارند، اما هر چند وقت یکبار ممکن است مشکلی پیش بیاید. کنترل از راه دور شما ممکن است دارای اجزای معیوب باشد که باعث می شود اشتباه کار کند یا اصلا کار نکند. در این موارد، ممکن است بتوانید با سازنده تماس بگیرید و درخواست تعویض رایگان کنید. قبل از بیرون رفتن و خرید یک کنترل از راه دور جدید، وب سایت شرکت را بررسی کنید تا ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر.

حوادث: بسیاری از تصادفات می توانند درب بازکن پارکینگ را بشکنند. انداختن ریموت روی زمین می‌تواند یک قطعه داخلی را از جا کنده و منجر به اختلال در عملکرد آن شود. یکی دیگر از موارد این است که کنترل از راه دور خود را در خیابان بیاندازید و به طور تصادفی آن را با ماشین خود له کنید. اگر باتری های کنترل از راه دور قدیمی باشند، ممکن است نشتی داشته باشند و پایانه های باتری را خورده کنند. گاهی اوقات، تصادفات اتومبیل حتی می تواند به اندازه کافی آسیب رسان باشد که منجر به شکستگی ریموت شود.

هر زمان که ریموت کنترل شما خراب شد، باید دستگاه را تعویض کنید. البته، می توانید قبل از خرید دستگاه جایگزین، مشکل را عیب یابی کنید. باتری ها را با باتری های جدید تعویض کنید و ببینید که آیا برای اتصال به درب بازکن نیاز به برنامه ریزی مجدد از راه دور دارید یا خیر. همچنین می‌توانید با استفاده از صفحه‌کلید یا دکمه‌ای که در پارکینگ وجود دارد، عملکرد درب را بررسی کنید. درب بازکن آسیب دیده پارکینگ را رد کنید تا ببینید آیا واقعاً مشکل از ریموت شماست یا خیر. اگر این مراحل را امتحان کردید و ریموت همچنان کار نمی‌کند، سیستم جایگزینی را دریافت کنید.

 

دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ چیست؟
www.mrsmartco.com

 

نکات قابل توجه در بررسی ریموت درب پارکینگ

در بررسی دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ باید بدانید که چگونه می‌توان یک کنترل از راه دور درب پارکینگ را تنظیم کرد؟ در بیشتر موارد، می ‌توانید از ریموت درب بازکن موجود خود برای برنامه‌ریزی ریموت دیگری استفاده کنید، اما مشکلی وجود دارد. ریموت های استاندارد درب پارکینگ در اکثر موارد آن عملکرد را ندارند. آنها نمی توانند سیگنال یک کنترل از راه دور از پیش برنامه ریزی شده را بخوانند و شبیه سازی کنند و از آن سیگنال برای کار با درب بازکن شما استفاده کنند. اگر کسی که به کنترل از راه دور درب شما دسترسی دارد می تواند به سادگی سیگنال آن را شبیه سازی کند، این یک نگرانی امنیتی بسیار جدی خواهد بود.

به تمام مواقعی که ریموت درب پارکینگ فعلی خود را بدون مراقبت رها می کنید فکر کنید. آیا واقعاً به کسی که خودروی شما را تعویض روغن می کند اعتماد دارید؟ اگر کسی بداند چگونه ریموت درب اتوماتیک را با کنترل از راه دور دیگری برنامه ریزی کند، موقعیت های زیادی وجود دارد که امنیت خانه شما به خطر می افتد. اساساً، هر کسی که یک کنترل از راه دور درب دارد می تواند در زمانی که شما دور هستید به خانه شما دسترسی داشته باشد. برای شبیه سازی سیگنال از یک کنترل از راه دور درب پارکینگ به دیگری، باید یک کنترل از راه دور داشته باشید که بتواند نه تنها سیگنال را ارسال کند، بلکه کد جدیدی را برای عملکرد آن بخواند و استفاده کند.

  • چگونه یک کنترل از راه دور درب پارکینگ را از یک ریموت دیگر برنامه ریزی کنیم

در این مرحله، تمام کنترل‌های اصلی بازکن پارکینگ، باید مستقیماً در واحد بازکن شما برنامه‌ریزی شوند، زیرا برای شبیه ‌سازی از راه دور طراحی نشده‌اند. با این حال، ممکن است یکی از ریموت ها را برای رسیدن به همان هدف خود امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که این کنترل از راه دور خاص از همه برند ها، مدل‌ ها و فرکانس ‌ها پشتیبانی نمی ‌کند، بنابراین قبل از خرید، دستورالعمل ‌ها را به دقت بخوانید یا به هر حال آن را امتحان کنید. برای برنامه‌ریزی ریموت درب پارکینگ خود از یک کنترل از راه دور دیگر، مراحلی که باید دنبال کنید به شرح زیر است:

هنگامی که یکی از ریموت ها را خریداری کردید، شبیه سازی کنترل از راه دور موجود خود بسیار آسان است.

دکمه شماره ۱ را روی ریموت یونیورسال فشار دهید و نگه دارید و دکمه شماره ۲ را چهار بار فشار دهید.

هر دو دکمه را رها کنید. هر ۲ ثانیه یک چراغ LED کوچک باید شروع به چشمک زدن کند.

دکمه روی کنترل از راه دور قدیمی خود را فشار داده و نگه دارید تا چراغ LED روی کنترل از راه دور شما به سرعت چشمک بزند.

سخن پایانی

در بررسی دلایل تعویض ریموت درب بازکن پارکینگ باید بدانید که هنگامی که چراغ LED روی کنترل از راه دور جدید به سرعت چشمک می زند، دکمه ای را روی کنترل از راه دور جدید فشار دهید و رها کنید که می خواهید برنامه ریزی کنید. در این مرحله، باید بتوانید کدهای ریموت قدیمی خود را به یک کد جدید شبیه سازی کنید. ممکن است چند بار تلاش کنید تا کار کند، اما اگر فرکانس و سازنده درب بازکن پارکینگ شما پشتیبانی می ‌شود، نباید مشکلی داشته باشید. هم چنین مراجعه به سایت اسمارت کو برای بررسی دقیق این موارد ذکرشده ضروری است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا