واردات و صادرات

مشخصات فنی B۲ و K۱۰، دوموتور سیکلت جدید کرمان موتور + تصاویر

گروه صنعتی کرمان خودرو از دو موتورسیکلت برقی با برند کرمان باتری رونمایی کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ اخیرا گروه صنعتی کرمان خودرو از دو موتورسیکلت با برند کرمان باتری رونمایی کرده است.

گروه صنعتی کرمان خودرو، سه دهه فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع خودروهای سواری و تجاری را دارد. این شرکت هیچ‌گاه به صورت جدی و قطعی، وارد حوزه ساخت و عرضه موتورسیکلت نشده بود؛ اما در بهمن‌ماه ۱۴۰۱، دو دستگاه موتورسیکلت الکتریکی در لابی ساختمان مرکزی کرمان خودرو به نمایش درآمده که قرار است تحت برند کرمان باتری به بازار عرضه شوند.

موتور برقی کرمان B۲

اولین موتورسیکلت، یک موتورسیکلت برقی اقتصادی است که B۲ نام دارد. این محصول نیروی موردنیاز خود را از طریق یک موتور برقی ۸۰۰ واتی و باتری لیتیومی تامین می‌کند و سه دنده دارد. حداکثر سرعت B۲ به ۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برد حرکتی آن با هر بار شارژ کامل، ۸۰ کیلومتر است.

این اسکوتر برقی تا ۱۸۰ کیلوگرم را حمل می‌کند. ویژگی‌های آن شامل کروز کنترل، شارژر USB، جک بغل الکترونیکی و سیستم بلوتوث است و در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و آبی دردسترس خواهد بود.

مشخصات فنی B۲ و K۱۰، دوموتور سیکلت جدید کرمان موتور + تصاویر

موتور برقی کرمان K۱۰

دومین موتورسیکلت کرمان خودرو، یک موتورسیکلت برقی اسپرت به نام K۱۰ است. K۱۰ پیشرانه DC ۵ هزار وات دارد و حداکثر سرعت آن ۱۲۵ کیلومتر برساعت است. باتری‌های لیتیومی این موتورسیکلت اسپرت، بین چهار تا شش ساعت زمان لازم دارند تا کاملا شارژ شوند و با هر بار شارژ، بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ کیلومتر را طی می‌کند.

موتورسیکلت K۱۰ تا وزن ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل می‌کند و ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل، شارژر USB، جک بغل الکتریکی و بلوتوث دارد‌.

مشخصات فنی B۲ و K۱۰، دوموتور سیکلت جدید کرمان موتور + تصاویر

کرمان خودرو هنوز اطلاعاتی را درباره زمان عرضه و قیمت این موتورسیکلت‌ها ارائه نداده است‌.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا