صنعت

درآمد چند صد میلیونی از پلاستیک! خرید دستگاه بادکن پت از همتاماشین

به نقل از همتا ماشین، در سال های اخیر آمار و ارقام نشان داده که یکی از صنعت های پر درآمد و کم دردسر ، بی شک تولید پلاستیک (انواع بطری و ظروف غذایی و …) با دستگاه بادکن پت است. در طی زمان هم شاهد بوده ایم که استفاده از پلاستیک در دنیا رشد بزرگی داشته است. در شروع بهتر است تعریفی کوتاه از پت داشته باشیم.

پلی اتیلن ترفتالات (PET) چیست؟

پلی اتیلن ترفتالات پلیمری است که در دنیا حدود ۷۰ درصد برای الیاف لباس و حدود ۳۰ درصد برای تولید بطری های پلاستیکی استفاده می‌شود. این پلیمر در صنایع نساجی با نام تجاری پلی استر شناخته می شود. نکته این است که پت ها قابل بازیافت هستند و برای انسان ضرری ندارند. همچنین پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر گرما و شکستگی هم دارد.

اما سوال اینجاست که چطور میشود با این پت ها و یا پلاستیک درآمد کسب کرد؟ دستگاه بادکن پت! بلهدرست است. از دستگاه بادکن پت برای تولید ظروف پلاستیکی ، بطری آب ، ظروف دارو و ارایشی بهداشتی و … استفاده میشود. این دستگاه ها بسته به تعداد و حجم تولیدی در ساعت به دو دسته تقسیم میشوند . دستگاه بادکن پت دستی (نیمه اتوماتیک) و بادکن پت اتوماتیک.

دستگاه بادکن پت چیست؟

در این دستگاه ها ابتدا پریفرم پت در کوره قرار میگیرد و بدنه آن گرم می‌شود. وقتی به دمای مناسب رسید ، باید آن را داخل قالب قرار داد. در این قسمت پریفرم ها با دمش باد تغییر شکل میدهند و به شکل قالب نصب شده روی دستگاه در می آیند.

دستگاه بادکن پت شامل قسمت هایی مثل واحد دمش ، پنوماتیک ، قالب گیری ، قسمت الکتریکی و مدار هوا و … می‌شود. با توجه به بالا بودن تولید پلاستیک در دنیای امروز قطعا این دستگاه های میتوانند درآمد خوبی برای شما رقم بزنند. دستگاه های بادکن پت هم داخل ایران و هم خارج تولید می‌شوند. اما طبق نظر و رضایت مشتریان و کاربران دستگاه های بادکن پت شرکت همتا ماشین، کیفیتی عالی و قابل مقایسه با نمونه های خارجی و ایرانی دارد.

درآمد چند صد میلیونی از پلاستیک! خرید دستگاه بادکن پت از همتاماشین

بادکن پت دستی یا اتوماتیک؟

اگر برای شما سوال است که بادکن پت اتوماتیک بهتر است یا دستی؟ باید بگویم که باهم متفاوت هستند و به انتخاب و نظر شما بستگی دارد . برای مثال دستگاه بادکن پت دستی یا همان نیمه اتوماتیک ، کمی ارزان تر است و میزان تولید در ساعت آن محدود است . اما در بادکن پت اتوماتیک روند تولید سریع تر انجام میشود. برای مثال پریفرم ها بعد از گرم شدن بر روی ریلی قرار دارند و وارد قسمت دمش و قالب می‌شوند . اما در مدل بادکن دستی اپراتور باید پریفرم ها را وارد قسمت دمش کند. پس در نتیجه در اتوماتیک سرعت و میزان تولید در ساعت بیشتر است و نیاز به نیروی کار کمتر میشود. پس قاعدتا هزینه آن هم بیشتر است.

همتا ماشین دستگاه های بادکن پت دستی را در مدل های HM ۸۸۰ ، HM ۷۰۰ ، HM ۶۰۰ ، HM ۱۰۰۰ ، HM ۱۳۰۰ و HM ۹۰ تولید میکند که هر کدام بسته به مدلشان میزان تولید در ساعت و نوع بطری تولیدیشان متفاوت است . همچنین این شرکت مدل اتوماتیک را هم تولید می‌کند.

پر فروش ترین دستگاه بادکن!

HM-۸۸۰ پر فروش ترین بادکن پت همتا ماشین می باشد. این مدل بادکن پت حدوداً ۸۸۰ عدد بطری در ساعت از ۵۰cc تا ۶ لیتر را میتواند تولید کند. از آنجایی که این مدل نیمه اتوماتیک یا دستی می باشد ، یک نفر اپراتور بدون آموزش خاصی میتواند آن را اداره کند. بطری‌های تولیدی HM-۸۸۰ برای محصولاتی مانند نوشیدنی‌های گازدار، آب معدنی، مواد آرایشی، روغن و … به مصرف می‌رسند. همانطور که گفته شد ، هر کدام از دستگاه های ساخت این شرکت ویژگی های خاص خود را دارند.

خرید دستگاه بادکن پت از همتا ماشین با ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات 

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا