خواندنی

۱۰ ترفند خفن در بازی کلش رویال برای حرفه ای ها

کلش رویال یکی از بازی های مهیج و جذاب است که محبوبیت بسیاری در میان کاربران پیدا کرده است. برای موفقیت در مراحل این بازی باید ترفندهای خفن و حرفه ای آن را به خاطر داشته باشید که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

۱- عضویت در یک کلن

در بازی کلش رویال زمانی که به لول ۳ رسیدید، می توانید در یک کلن عضو شوید. دلیل اینکه عضویت در کلن یک ترفند خفن برای بازیکنان به حساب می آید این است که می توانند از این طریق کارت های مختلف را درخواست کرده و یا کارت های خود را به سایر افراد کلن بفروشند. این روش به شما کمک می کند تا کارت های خود را با سرعت بیشتری لول آپ کرده و سطح امتیازات خود را بالا ببرید.

۲- ارتقا کارت های موجود

از دیگر ترفندهای خفن این بازی، ارتقا کارت ها می باشد که می توانید از طریق جمع کردن مقداری طلا و … این کار را انجام دهید. در هنگام ارتقا کارت ها باید چند نکته را به یاد داشته باشید:

  • کارت های خود را اولویت بندی کرده و کارتی که نقش موثری در پیروزی شما دارد را ارتقا دهید.
  • در صورتی که در کلش رویال از پول واقعی استفاده کرده اید، می توانید از مقدار طلای بیشتری برای ارتقا کارت های خود استفاده کنید.
  • بهتر است کارتی را ارتقا دهید که از آن در دک های خود استفاده می کنید.

۳- تکنیک استفاده صحیح از اکسیر

برای استفاده از اکسیر باید صبر کنید تا کامل پر شود، حال می توانید از کارت های بیشتری در ترکیب با هم استفاده کنید. همچنین در این تکنیک سعی کنید نیروهای قوی را قسمت جلو و سایر نیروها را در قسمت پشت آنها بفرستید.

۱۰ ترفند خفن در بازی کلش رویال برای حرفه ای ها

۴- محافظت از پیروزی خود در نبرد

در صورتی که در یک مرحله پیروز شدید، سعی کنید آن را حفظ کنید. در صورتی که شما یک برج دشمن را نابود کرده اید، بنابراین یک گام از آنها جلوتر بوده و باید برای حفظ آن در مقابل حمله های دشمن قدرتمند عمل کنید. این اتفاق ممکن است در نبردهای بازیکنان قوی رخ دهد، به همین دلیل می توانید از این فرصت استفاده کرده و با جمع کردن نیروهای خود یک اتک خوب بزنید.

۵- نابودی حریف با برج ها

از دیگر ترفندهای خفن بازی کلش رویال، استفاده از برج های آن است. در واقع نابودی دشمنان تنها از طریق اکسیر اتفاق نمی افتد، گاهی برج های کلش رویال نیروهای ضعیف را به خوبی از بین می برد. این یک استراتژی بسیار مهم است زیرا گاهی ممکن است برای برنده شدن در کلش رویال به اکسیر بسیار کمی نیاز داشته باشید که این می تواند در نبرد سرنوشت ساز باشد.

۶- تطابق کارت ها با سبک بازی

کارت هایی که در این بازی استفاده می کنید باید با سبک بازی مطابقت داشته باشد. در واقع اگر سبک تهاجمی را برای بازی انتخاب کرده اید باید از کارت های تهاجمی و در صورتی که سبک دفاعی را در پیش گرفته اید باید از کارت های دفاعی استفاده کنید. همچنین بهتر است واحد هایی را انتخاب کنید که تحمل ضربه پذیری بالایی دارند.

۷- توجه به کارت های حریف

در ابتدای بازی سعی کنید بفهمید حریفتان قرار است از چه کارت هایی استفاده کند. این کار باعث می شود که علاوه بر به خاطر سپردن کارت ها، از الگوی خاصی که حریف به کار می برد نیز مطلع شوید. در این بازی باید سعی کنید برگ برنده دست شما باشد و زمانی از نیروها و کارت های خود استفاده کنید که حریف آمادگی مقابله با شما را نداشته باشد. همچنین در پاسخ به این سوال که چه استفاده هایی را می توانیم از رویال پس در بازی کلش رویال داشته باشیم؟ می توان گفت از طریق رویال پس می توان به سرعت در بازی پیشرفت کرده و پیروزی را از آن خود کنید.

۱۰ ترفند خفن در بازی کلش رویال برای حرفه ای ها

۸- انتخاب روش مبارزه

در همان ابتدای بازی باید روش مبارزه با حریف را انتخاب کنید. در واقع زمانی که بازی شروع شده و شما ۴ کارت ابتدایی خود را رو می کنید باید انتخاب کنید که منتظر حمله دشمن هستید یا خودتان قرار است حمله کنید. البته بهتر است اولین حمله خود را پس از پر شدن اکسیر انجام دهید.

۹- استفاده از برنامه ردیاب صندوق ها

از دیگر ترفندهای خفن بازی کلش رویال، استفاده از برنامه های ردیابی صندوق ها می باشد. در واقع این برنامه به شما کمک می کند تا حدس بزنید در آینده چه صندوقی در انتظار شما است. پس از بارگیری برنامه، می توانید تمام صندوق های خود را با آن همگام سازی کنید. همچنین با توجه به مدت زمانی که شما بازی می کنید شاید کمی سخت باشد که بدانید در کجای این چرخه قرار دارید. با این وجود احتمال این که ردیابی صندوق های طلا از این طریق سخت باشد، وجود دارد.

۱۰- تعادل بین واحد های گران و ارزان

در این بازی نباید از واحد هایی که نیاز به اکسیر زیاد دارند و برای شما گران تمام می شوند، استفاده کنید. همچنین نباید استفاده از واحد های ارزان قیمت را در پیش بگیرید. بلکه باید در این میان تعادل را حفظ کنید. همچنین بهتر است از نیروهایی با سرعت بالا استفاده کنید، زیرا سرعت استفاده از آنها در نابود شدن برج و یا بالعکس توسط نیروهای زمینی و هوایی حریف تاثیر گذار است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا