خواندنی

با ۵ استراتژی پر طرفدار در بازی کلش رویال همیشه برنده باشید

در بازی کلش رویال، استراتژی ها و ترفندهای بسیاری وجود دارد که باعث می شود همیشه برنده بازی باشید. با به کار بردن این ترفندها می توانید در بازی به صورت حرفه ای عمل کرده و موفقیت را از آن خود کنید. در ادامه به بررسی چند استراتژی خفن در کلش رویال می پردازیم.

۱- ابتدا حمله نکنید

یکی از استراتژی های مهم در بازی کلش رویال این است که شروع کننده حمله نباشید. این کار باعث می شود که اکسیر شما پر شده و در این صورت گزینه های بهتری برای تصمیم گیری پیش رو داشته باشید. از سوی دیگر، با شروع حمله از طرف حریف می توانید حدس بزنید از چه استراتژی قرار است استفاده کند و اینگونه می توانید بازی را به نفع خود پیش ببرید.

نوشته های مشابه

همچنین توجه داشته باشید این کار همیشه باعث پیروزی شما نخواهد شد چون استفاده از کارت های گابلین و … ممکن است کمی دردسر ساز باشد. اما به طور کلی دیر حمله کردن یک استراتژی مهم در میدان نبرد است که برای حرفه ای شدن باید آن را به کارببرید.

۲- به تروفی ها توجه کنید

از دیگر استراتژی های مهم در این بازی، توجه به میزان تروفی ها است؛ برخی از بازیکنان منتظر میمانند تا حریف به راحتی پیروز شود؛ در این صورت می دانید که با هر شکست، مقداری از تروفی های شما کاهش می یابد. همچنین جام ها نیز جایگاه شما را در آرناها نمایش می دهد.

برخی از بازیکنان این شیوه را در پیش می گیرند و قصد دارند با شکست های پی در پی و از دست دادن تروفی، به آرناهای پایین برسند و زودتر برنده شوند؛ در حالی که این کار نادرست است. اگر در چند بازی پشت سرهم با شکست مواجه شدید، پس از مدتی استراحت دوباره ادامه دهید. در واقع هر چقدر سطح آرنایی که در آن قرار دارید، بالاتر باشد؛ پاداش ها و صندوق های بهتری دریافت خواهید کرد. بنابراین هر چقدر صندوق های بهتری داشته باشید، نتیجه آن داشتن کارت های بهتر است. در نهایت می توان گفت توجه به لول از اهمیت بسیار کمی برخوردار است و بهتر است کارت های خود را قوی کرده و از این طریق حریف را شکست دهید.

با ۵ استراتژی پر طرفدار در بازی کلش رویال همیشه برنده باشید

۳- به کارت های حریف دقت کنید

توجه به کارت های حریف یکی از استراتژی ها و تکنیک های مهم در بازی کلش رویال است. برای این کار بهتر است کارت های حریف را به خاطر سپرده و از الگویی که در بازی به کار می برد نیز استفاده کنید. همچنین سعی کنید نیروهای خود را به نحوی در بازی به کار ببرید که برگ برنده خود را در زمان درست استفاده کرده باشید؛ به گونه ای که حریف آمادگی مقابله با شما را نداشته باشد.

۴- از جادو در بازی استفاده کنید

بسیاری از بازیکنان به اسپل یا جادو توجه خاصی نشان نداده و آن را در بازی به کار نمی برند. استفاده از تکنیک جادو در برخی مواقع در پیشرفت بازی و برنده شدن کمک می کند. آیتم جادو در واقع یک هفته پس از شروع بازی برای شما فعال می شود و امکان استفاده از آن را خواهید داشت. به کار بردن این آیتم باعث می شود تا دشمنان، یخ زده و سرعت عملشان در بازی کاهش یابد.

یکی از طلسم های این بازی، Freeze نام دارد که اغلب برای بالن ها کاربرد دارد. این جادو برای زمانی که ساختمان های دفاعی مورد حمله نیروهای حریف قرار می گیرد، مناسب است که با یخ زدن ساختمان ها می توانید از آسیب به آن جلوگیری کنید. جادوی دیگری به نام Rage وجود دارد که در ابتدای بازی با آن آشنا می شوید، این طلسم باعث افزایش سرعت نیروهای خودی می شود و اغلب در حملات به کار می رود.

با ۵ استراتژی پر طرفدار در بازی کلش رویال همیشه برنده باشید

۵- تنوع در کارت ها را فراموش نکنید

استفاده از کارت های متنوع در بازی کلش رویال، یکی دیگر از استراتژی های مهم و کاربردی است. همانطور که میدانید بازیکنان برای حضور در میدان نبرد نیازمند نوار اکسیر پر شده هستند که در طول بازی کامل می شود. باید دقت کنید که در طول بازی کارت هایی با رنج خاص اکسیر انتخاب نکنید، به طور مثال نباید همه کارت ها دو یا سه اکسیری باشند.

همچنین استراتژی استفاده از کارت هایی با اکسیر بالا را نیز انتخاب نکنید؛ بهتر است در این میان تعادل را برقرار کنید. در واقع با خرید رویال پس کلش رویال می توانید کارت ها را ارتقا داده و در بازی پیشرفت کنید؛ اما نحوه به کار بردن کارت ها بسیار مهم است. از سوی دیگر نیروهایی که اکسیر بالایی مصرف کرده اند و قدرتمند هستند به راحتی با نیروهای اکسیر پایین از بین می روند. به عنوان مثال حریف یک پرنس ساخته و او با تمام توان در حال حمله به سوی شما است، در این حالت می توانید با گذاشتن نیروی گابلین یا اسکلت کنار برج دفاعی خود او را به راحتی از بین ببرید. با کسب پیروزی در این مرحله شما می توانید سه اکسیر دریافت کرده و در این صورت از حریف جلوتر هستید. همچنین بهتر است از کارت های هوایی نیز استفاده کنید، زیرا در صورت ساخت نیروهای نزدیک زن توسط دشمن، شما قادر به رویایی نخواهید بود. بنابراین استفاده از نیروهای هوایی در این مرحله کاربرد زیادی دارد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا