خواندنی

نحوه اجرا کلش رویال در گوشی های قدیمی

بازی کلش رویال یکی از بازی های مهیج و جذاب میان کاربران است که ورژن های جدید آن در گوشی های قدیمی اجرا نمی شود. از این رو افرادی که گوشی های قدیمی با اندروید کمتر از ۴ بازی می کردند، از انجام کلش رویال صرف نظر کردند. اما در ادامه به بررسی راهکارهایی برای اجرای کلش رویال در گوشی های قدیمی پرداخته ایم.

معرفی راهکارهایی برای نصب و اجرا کلش رویال

۱- عدم استفاده از نسخه اصلی بازی:

همانطور که میدانید نسخه های این بازی به صورت آنلاین طراحی شده و امکان هیچ گونه دستکاری بر روی آن نخواهد بود. بنابراین زمانی که امکان اجرای نسخه های ۵ به بالا کلش رویال بر روی گوشی وجود نداشته باشد، نمی توان کاری کرد.

۲- استفاده از نسخه مود کلش رویال:

در صورتی که نسخه های اصلی این بازی بر روی گوشی شما نصب نشد، بهتر است از نسخه های مود شده که توسط تولیدکنندگانی به جز سوپرسل ارائه می شود، استفاده کنید. در واقع در این بازی تنها با افرادی که از نسخه مود استفاده می کنند، مواجه خواهید شد و با دنیایی از کلن ها روبرو نیستید. با دانلود نسخه مود کلش رویال میتوانید به سکه ها و الماس های بسیاری دسترسی داشته باشید. بنابراین با وجود الماس های بسیار می توانید مراحل بازی را با سرعت بیشتری پیش ببرید. در این نسخه می توانید به صورت گروهی با دوستان خود بازی کرده و لذت ببرید. همچنین دقت داشته باشید با توجه به اینکه نسخه مود شده کلش رویال در مقایسه با کلش آف کلنز از بازیکنان کمتری برخوردار است، بنابراین آپدیت های آن نیز محدود تر خواهد بود.

نحوه اجرا کلش رویال در گوشی های قدیمی

آیا امکان مود کردن بازی های سوپرسل وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت به هیچ عنوان مود کردن نسخه اصلی بازی های سوپرسل وجود ندارد. از آنجا که بازی های سوپرسل طرفداران بسیار و چند صد میلیونی دارد، بنابراین درآمد آن نیز از طریق آنلاین بودن بازی می باشد. همچنین سیستم امنیتی این بازی ها به گونه ای طراحی شده است که قابلیت پیدا کردن نسخه های مود بازی را با بالاترین سرعت داشته و در صورت یافتن، آنها را بلاک می کند. در واقع سرعت بالای این کار باعث شده است تا دیگر افرادی که نسخه مود این بازی ها را ارائه می دادند، از انجام آن صرف نظر کنند.

همچنین نسخه های مود بازی کلش رویال در مقایسه با نسخه های اصلی آن، از هیجان و جنب و جوش کمتری نیز برخوردارند، زیرا تعداد بازیکنان آن کم است. با این حال استفاده از نسخه اصلی بازی، امکان استفاده از رویال پس را برای کاربران نیز فراهم می کند. بنابراین در پاسخ به این سوال که چه استفاده هایی را می توانیم از رویال پس در بازی کلش رویال داشته باشیم؟ می توان گفت پیشرفت در بازی را به همراه دارد.

مشکلات نصب بازی کلش رویال بر روی گوشی های اندروید

با توجه به اینکه نصب بازی کلش رویال بر روی گوشی های اندروید کار بسیار ساده ای است؛ اما گاهی ممکن است ارور هایی ایجاد شود که مانع از بازی کردن شما شود. در ادامه به بررسی این مشکلات و چگونگی رفع آنها اشاره می کنیم:

نحوه اجرا کلش رویال در گوشی های قدیمی

۱- عدم اجرا شدن بازی و هنگ کردن آن:

یکی از مشکلات رایج بازی های آنلاین نظیر کلش رویال، عدم اجرای درست بازی و هنگ شدن وسط بازی می باشد. برای راه حل این مشکل ابتدا از نصب و اجرای کامل بازی بر روی گوشی خود اطمینان حاصل کنید. پس از این مرحله اگر باز هم چنین اتفاقی افتاد، احتمالا دستگاه شما قدرت لازم برای پردازش گرافیکی را نداشته و باید روی دستگاه دیگری بازی را نصب کنید.

۲- سیاه شده صفحه بازی کلش رویال:

از دیگر مشکلات رایج بازی کلش رویال، سیاه شدن صفحه و سربازهای آن است. به احتمال زیاد گوشی شما از لحاظ گرافیکی به مشکل خورده است، در این صورت بهتر است دیتای گوشی خود را پاک کنید. اما توجه داشته باشید در صورتی که بازی را بر روی جیمیل خود ذخیره نکرده اید، با پاک کردن دیتای گوشی، تمام اطلاعات بازی نیز پاک خواهد شد. بنابراین برای این کار ابتدا بازی را به طور کامل ببندید و از طریق تنظیمات گوشی بازی را انتخاب کنید. سپس در منوی بازی ابتدا گزینه Clear Data و پس از آن Clear Cache را انتخاب کنید.

۳- انتقال و یا تعویض اکانت:

گاهی اوقات ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هر کاری می کنید نمی توانید از یک جیمیل به جیمیل دیگری بروید. این مشکل از طرف سرور های گوگل بوده و باید از نرم افزارهای فیلترشکن برای رفع آن استفاده کنید. همچنین می توانید استفاده از اکانت سوم را امتحان کنید؛ به طور مثال اگر نمی توانید از اکانت یک به دو بروید، اکانت دیگری بسازید و از طریق آن به اکانت دو وارد شوید.

۴- سرعت پایین اینترنت بازی:

این مشکل ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش آید، برای رفع آن می توانید ابتدا گوشی خود را ریست کنید. در واقع ریست به معنای خاموش و روشن کردن گوشی است؛ در این میان اگر تنظیمات گوشی به اشتباه تنظیم شده باشد، به حالت اولیه و عادی خود برمی گردد. همچنین می توانید اتصال اینترنت خود را چک کنید؛ اگر با دیتای گوشی متصل هستید، بهتر است از WiFi برای انجام بازی استفاده کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا