راهنمای سرمایه گذاران

بهترین روش سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

با ۲۰ میلیون تومان در چه کارهایی می توان سرمایه گذاری کرد؟

به گزارش تجارت امروز؛ باید به این نکته توجه کرد که همه ی شغلهای پیشنهادی در بندهای بعدی نیازمند مطالعه و دانش می باشد. لازمه داشتن بهترین سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان داشتن علم و تجربه کافی می باشد.

با توجه به تورم روزافزون در کشورمان و کاهش ارزش پول شاید ۲۰ میلیون تومان برای راه اندازی یک کسب و کار و یا سرمایه گذاری مبلغ ناچیزی باشد اما ناامید نشوید کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید با میلیون تومان انجام دهید تا سرمایه تان را حفظ کرده و ان را افزایش دهید. در ادامه چند ایده راه اندازی کسب و کار با ۲۰ میلیون تقدیمتان می شود.

بهترین سرمایه‌ گذاری ۱۴۰۲

سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد. به طور کلی سرمایه‌گذاری به انواع مختلفی چون سرمایه‌گذاری در صنایع تولیدی و وابسته به تجارت، دارایی‌های تعهدی (سهام، اوراق، پول، صندوق سرمایه‌گذاری و غیره) و دارایی‌های واقعی(طلا، ملک، زمین، سکه، ارز و غیره) تقسیم می‌شود.

یکی از راهکارهای مقابله با تورم و در امان ماندن در برابر از بین رفتن قدرت خرید را باید سرمایه‌گذاری قلمداد کرد اما به راستی سرمایه ‌گذاری چیست؟ در تعریف سرمایه‌ گذاری باید گفت؛ سرمایه گذاری به عملی گفته می‌شود که با هدف کسب سود و استفاده از منافع پیش‌بینی شده در آینده، پولی را برای کالا یا تعهدی اختصاص داد.

در تعریف علمی‌تر سرمایه‌گذاری را خرید کالایی قلمداد می‌کنند که در حال حاضر مصرف نمی‌شود و در آینده آن کالا برای شخص خریدار سودآور خواهد بود به طور مثال فرد سهام را که نوعی دارایی است با این هدف که سهام خریداری شده در آینده سودآور خواهد بود و با افزایش قیمت روبه رو خواهد شد و شخص دارنده سهام این دارایی را به قیمت بالاتر به فروش می‌رساند و به سود می‌رسد خریداری و در واقع در سهام سرمایه‌گذاری می‌کند.

بهترین روش سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

پرورش ماهی های زینتی

پرورش ماهی های زینتی یک کسب و کار مناسب در کنار یک آرامش منحر به فرد است.یک کارجوی پر تلاش میتواند با سرمایه ی ۲۰ میلیون تومان یک آکواریوم با تجهیزات جانبی تهیه کند و در آن ماهی های زینتی پرورش داده و پس از گذراندن دوره ی خاص خود آنها را در معرض فروش گذاشته و به سود دلخواه خود برسد،بخصوص در شراط کنونی که مشکلات زیادی در زندگی ها وجود دارد و داشتن یک آکواریوم در منزل میتواند آرامش لازمه را به وجود آورد و از میزان تنش ها و استرس ها بکاهد.

فروش اینترنتی لباس

برای فروش اینترنتی لباس نیازی به داشتن مغازه نیست که مغازه ها از اجاره های بالایی برخوردار هستند و سرمایه ی نسبتا بالایی برای باز کردن مغازه لازم می باشد،اما با در دست داشتن ۲۰ میلیون تومان پول میتوان لباس ها را از مغازه های بزرگ و عمده فروش خریداری کرد و به صورت اینترنتی آنها را فروخت.این روزها اکثریت مردم خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند که فروش اینترنتی در صورت داشتن اجناس مرغوب و با کیفیت میتواند گزینه ی خوبی برای یک شغل مناسب با سرمایه ی اولیه ی نه چندان زیاد باشد.
با ۵۰۰ میلیون تومان پول چیکار میشه کرد؟

خرید و فروش محصولات کشاورزی

امروزه افراد زیادی به دلیل به دست آوردن سود بالایی از دامداری به این شغل روی آورده اند که این شغل هم نیازمندی های خود را دارا است.علوفه برای شعل دامداری یک نیاز مبرم میباشد که هر فرد دامدار باید برای دام های خود به فکر آذوقه باشد.بدین ترتیب شما میتوانید با داشتن ۲۰ میلیون سرمایه محصولات کشاورزی مورد نیاز دامداران را درفصل برداشت محصولات خریداری کنید و در فصلی که دامداران نیاز به این محصولات دارند آنها را فروخته و سود خوبی به دست آورید.

سرمایه گذاری در بورس

بورس یکی از راه های سرمایه گذاری شناخته شده در کل جهان است که افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری کرده و سود های قابل توجه ای کسب کرده اند.ی کی از شگفتی هایی که بازار بورس دارد این است که با سرمایه ی اندک هم میتوان وارد این بازار شد. این حرفه همانند دیگر حرفه ها نیازمند آموزش و مهارت های خاص خود می باشد همچنین در این بازار باید صبر و تحمل زیادی داشت زیرا بازار بسیار پر ریسکی است و بدون آموزشهای لازم و تجربه های کافی احتمال از بین رفتن سرمایه وجود دارد بنابراین شما باداشتن ۲۰ میلیون و دیدن آموزشهای لازم  میتوانید در یک بازه ی زمانی سود قابل توجه ای به دست آورید.

بهترین روش سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

پرورش بوقلمون

پرورش بوقلمون برای طرفداران دام و طیور فرصت شغلی خوبی میباشد.باداشتن یک فضای کوچک میتوانید این کار را شروع کنید.درابتدای این کار باید با نژادهای بوقلمون ها و بیماری های طیور اشنا باشید و برنامه ی واکسیناسیون آنها را بدانید.در بدوی کار باید هدف خود را مشخص کنید که میخواهید جوجه ی بوقلمون بخرید و پرورش دهید یا اینکه بوقلمون مولد جهت گرفتن تخم نطفه دار آن تهیه کنید.قبل از این کار باید بازار کار خوبی برای فروش بوقلمون ها پیدا کنید که کار ساده ای میباشد.

پنچرگیری و آپاراتی با ۲۰ میلیون سرمایه

اولین ایده های که می خوام به عنوان یکی از ایده های ناب کسب و کار قابل اجرا با ۲۰ میلیون سرمایه اول نام ببرم مربوط به یک شغل صنعتی می باشد. یعنی شما می‌توانید برای پیدا کردن شغلی صنعتی در صورت علاقه با هزینه ای تا نزدیک به ۲۰ میلیون تومان شروع به خرید دستگاه بالانس گیری ، کمپروسر باد به همراه دستگاه آپاراتی بپردازید. بنابراین تنها مغازه برای اجاره باقی می ماند تا بتوانید به صنعتی عالی با سرمایه کم و سود بالا بپردازید. شما حتی می‌توانید با خرید وسایل دست دوم از نرخ پایین‌تری برخوردار شوید.

بهترین روش سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

 آشپزخانه خانگی

شما می توانید با خرید دستگاه‌های لازم ، اجاق ، دیگ و … به آشپزی کردن بپردازید. که با کمی تبلیغات و با توجه به محله و شهر خود می‌توانید تهیه غذای معروفی را راه اندازی کنید و مشتریان زیادی را به سمت خود بکشانید. شما با داشتن پیک به همراه تخفیف و کیفیت عالی غذا‌ها می‌توانید بهترین درآمد را برای خود داشته باشید.

علاوه بر اینها شما می‌توانید به جای تهیه غذای آماده با اجاره یک مغازه کوچک به راه اندازی یک ساندویچی و فلافلی پرداخته و بهترین سود را با کمترین سرمایه گذاری داشته باشید.

ایده پردرآمد چاپ بنر با ۲۰ میلیون سرمایه

امروزه همه افراد برای کسب و کارهای خود، تبلیغات، خوش آمد گویی‌ها ، آگهی ترحیم و …. به چاپ بنر در اندازه های مختلفی می پردازند. شما می‌توانید با خرید این دستگاه‌ها و اجاره مغازه ای نه چندان بزرگ به چاپ این بنرها بپردازید و مطمئنا از درآمد خوبی برخوردار خواهید بود.

در ضمن شما اگر به نقاشی و خوشنویسی نیز علاقه دارید می‌توانید در کنار چاپ بنر به نوشتن بنرهای پارچه ای و انواع خوشنویسی‌ها و نقاشی های مختلف حتی بر روی سنگ قبرها نیز بپردازید. مطمئن باشید که درآمد بسیار عالی دارد.

کارگاه نجاری کوچک با بیست میلیون تومان سرمایه اولیه

ایده بعدی که می توان با بیست میلیون تومان سرمایه اولیه راه اندازی کرد، برای افرادی است که به صنعت علاقه بسیاری دارند، و می خواهند کار خود را با چوب و ابزار صنعتی انجام دهند. یعنی شما می‌توانید به ایجاد کسب و کار نجاری بپردازید. البته قابل ذکر است که شما در محیط های آپارتمانی نباید این کار را انجام دهید و بهتر است یک مکان جدا را تا حداقل ۶ متر در نظر بگیرید و به نوعی اجاره کنید. اما، اگر ساختمان شما ویلایی باشد مشکلی نیست و با کمی عایق بندی می توانید از مزاحمت برای همسایگان جلوگیری کنید.

شما می‌توانید با هزینه حدود ۲۰ میلیون تومان به این کار بپردازید و با باز کردن کارگاه نجاری کوچک در کنار استعداد و مهارت کافی به سرمایه گذاری و کسب و کار بپردازید و به نوعی آقای خود شوید. در نظر داشته باشید که با خرید وسایل دست دوم نیز خواهید توانست هزینه راه اندازی را حتی تا نصف کاهش دهید.

پرورش عقرب و یا زالو

ایده کسب و کار با ۲۰ میلیون دیگری که می خواهیم به آن اشاره کنیم، پرورش زالو و یا عقرب می باشد. این ایده را می‌‌توان در محیطی نه چندان بزرگ و حتی در خانه و حیاط پرورش داد. شما می‌توانید از پرورش آنها سود بالایی را بدست آورید و سرمایه آنچنانی برای اجاره مغازه و … را نیاز ندارد. این ایده کسب و کار متناسب برای شمایی است که می خواهید در منزل مشغول به کار شوید و سود خوبی داشته باشید. همچنین به عنوان شغل دوم یک ایده بسیار مناسب می باشد.

در رابطه با پرورش زالو و عقرب لازم است بدانید که این نوع کسب و کار برای بازخورد و کسب درآمد عالی کمی نیاز به زمان دارد. یعنی جزو کارهایی است که سریع به درآمد نمیرسد. اما بعد از مدتی که این شغل تسلط پیدا کردید، خواهید دید که ایده فوق العاده پولساز و پردرآمد می باشد.

بهترین روش سرمایه گذاری با ۲۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

نکته قابل ذکر این می باشد که قبل از شروع هر کسب و کاری به مهارت‌ها و استعدادهای خودتان در کنار علاقه به آن فکر کنید. و چون مواردی که در بالا ذکر کردیم هر کدام نیاز به برخی تخصص های خاص دارند، شما می توانید در کمتر از یک ماه فوت و فن کار را بدست بیارید.

ایده های اینترنتی با ۲۰ میلیون تومان

راه اندازی کسب و کار اینترنتی یکی از رایج ترین روش های شروع یک شغل رویایی و پر درآمد می باشد. داشتن ۲۰ میلیون تومان سرمایه اولیه اولیه برای شروع کار اینترنتی و آنلاین فوق العاده است. اکثر شغل های اینترنتی را می توان بدون هیچگونه سرمایه اولیه ای راه اندازی کرد.

اگر شما به فعالیت در فضای مجازی و داشتن یک کسب و کار اینترنتی و آنلاین علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم ایده های اینترنتی را بررسی کنید. برخی از ایده هایی که می توانید با ۲۰ میلیون سرمایه گذاری راه اندازی کنید، را در ادامه برای شما لیست می کنم.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا