مسکن

چگونه کانکس می‌تواند به شما در ساخت‌وساز سریع و ارزان کمک کند؟

کانکس یک سازه از پیش‌ساخته شده است که برای سکونت یا به‌عنوان مکان کوچکی در محل خاصی مستقر می‌شود. باتوجه‌به اینکه این سازه‌ها دردسرهای ساخت‌وساز را ندارد و قیمت کانکس‌ها نیز مناسب است، می‌توانند به شما در ساخت‌وساز ارزان و سریع کمک کند. چرا خرید کانکس؟

مهم‌ترین ویژگی که در این اتاقک‌های پیش‌ساخته وجود دارد، قابلیت حمل و جابه‌جایی آن‌ها است. وجود این مزایا باعث شده است که بسیاری از افراد به خرید کانکس روی‌آورند.

وجود مصالح سبک و وزن کم سازه باعث می‌شود که در مناطق صعب‌العبور که امکان ساخت‌وساز وجود ندارد از آن‌ها استفاده شود. کانکس‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام باتوجه‌به مصالحی که در آن‌ها به‌کاررفته است کاربردهای گوناگونی دارند.

طراحی و ساخت کانکس

قبل از خرید کانکس بهتر است با نحوه طراحی ساخت کانکس آشنایی داشته باشید. دانستن این موارد باعث می‌شود که بدانید چگونه این سازه‌های پیش‌ساخته به ساخت‌وساز سریع کمک می‌کنند.

یکی از اجزای مهمی که در ساخت کانکس مورداستفاده قرار می‌گیرد، ساندویچ پانل‌ها هستند. این سازه‌ها از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار بوده و همچنین علاوه بر مقاومت به‌واسطه وزن کمی که دارند بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

خرید کانکس ساندویچ پانل به دلیل اینکه از دو طرف عایق است بسیار رواج دارد. کانکس‌ها یا تجهیزات ویلایی به‌گونه‌ای هستند که باتوجه‌به کارایی که دارند در ابعاد و سایزهای مختلفی ساخته می‌شوند.

  • اولین مرحله ساخت کانکس، طراحی درست و اصولی آن است که توسط نرم‌افزارهای پیشرفته انجام می‌گیرد. این مورد بسیار مهم است؛ زیرا هرگونه ایراد در طراحی می‌تواند منجر به ساخت سازه‌ای بی‌ارزش شود.
  • ساخت اسکلت و بدنه کانکس از اهمیت زیادی برخوردار است. نوع و کیفیت اسکلت می‌تواند قیمت کانکس را تغییر دهد.

انواع کانکس

چگونه کانکس می‌تواند به شما در ساخت‌وساز سریع و ارزان کمک کند؟

در خرید کانکس باید با انواع آن آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. کانکس‌ها در انواع مختلفی هستند تا بتوانند نیازهای گسترده‌ای را برطرف سازند. بعضی از کانکس‌ها ساده‌تر بوده و امکانات کمتری دارند و بیشتر برای مصارف کارگاهی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

باتوجه‌به مصالحی که در این سازه به‌کاررفته است به‌مراتب نسبت به سازه‌های قدیمی به‌صرفه‌تر بوده و می‌تواند در ساخت‌وساز سریع به شما کمک کند. کانکس‌های مسکونی، اداری، شهری، کارگاهی و سفارشی ازجمله انواع کانکس‌ها هستند. قیمت کانکس باتوجه‌به کارایی بالا و دوام طولانی‌مدتی که دارد، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

زیرا می‌توان از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد بدون آنکه هزینه مجددی پرداخت نمود. کانکس‌های ویلایی یا خانگی ازجمله اتاقک‌های هستند که از تجهیزات بالاتری برخوردار بوده و حتی می‌توانند دوبلکس نیز باشند. البته قیمت کانکس ویلایی با تجهیزات زیاد، ممکن است بالا باشد، اما زیبایی و جذابیت زیادی دارد.

مزایای استفاده از کانکس

برای اینکه بدانید چرا باید برای محل موردنظر خود از کانکس‌ها استفاده کنید، بهتر است با مزایای آن آشنایی داشته باشید.

  • تعداد دفعاتی که می‌توانید از کانکس استفاده کنید به‌مراتب بیشتر از سازه‌های قدیمی است. به همین دلیل خرید کانکس برای محیط‌های صنعتی، اداری یا کارگاهی بسیار توصیه می‌شود.
  • اقتصادی‌بودن و صرف هزینه‌های کمتر ازجمله مواردی است که در خرید کانکس وجود دارد. باتوجه‌به نوساناتی که در خرید مصالح وجود دارد و افزایش قیمت روزافزون آن‌ها، شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر سازه‌ای را باقدرت جابه‌جایی خریداری نمایید.
  • بهره‌وری آسان و سریع؛ اتاقک‌های قدیمی که با آجر ساخته می‌شد زمان‌بر بود و مدت زمانی را باید صرف ساختن آن‌ها بگذارید. اما با روی کار آمدن کانکس‌ها این زمان به کمترین حد ممکن رسیده است. شما در مدت‌زمان بسیار کمتری می‌توانید از کانکس‌ها استفاده کنید.
  • استحکام و مقاومت بالای کانکس‌ها در برابر تغییرات آب‌وهوایی و شرایط محیطی، ازجمله مواردی است که در سازه‌های قدیمی چندان وجود نداشت. مقاومت در برابر زلزله و بلایای طبیعی می‌تواند از ویژگی‌های اصلی باشد که در خرید کانکس باید به آن توجه داشته باشید.

در ادامه به معرفی بنیان کانکس می‌پردازیم.

Figure ۴ خرید کانکس

 

معرفی سایت بنیان کانکس

قبل از آنکه اقدام به خرید کانکس نمایید، باید بدانید که این سازه‌ها باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند. انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید این محصولات می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. سایت بنیان کانکس توانسته با ارائه خدمات متنوع و کیفیت بالای محصولات، باعث رضایت مشتریان شود.

این سایت عرضه‌کننده انواع مختلفی از کانکس بوده و این مورد باعث شده است که مخاطبان با نیازهای مختلف بتوانند خرید درستی از این سایت داشته باشند. با خرید کانکس از این مجموعه می‌توانید متوجه کیفیت بالای آن شوید. شرکت بنیان کانکس از سال ۱۳۸۵ مشغول به کار شده است و توانسته در این مدت خدمات شایانی را برای مشتریان عزیز فراهم آورد.

علاوه بر کانکس، این مجموعه در فروش ورق‌های کامپوزیت ایرانی و خارجی و چوب‌های مختلف و مرغوب فعالیت دارد. در این مجموعه قیمت کانکس کاملاً مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجموعه مراجعه کنید و سایت بنیان کانکس با بهره‌گیری از نظرات و انتقادات شما می‌تواند پیشرفت روزافزونی داشته باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا