صنعت غذایی

انتقال ۴ تن گوشت تنظیم بازار به جزیره کیش

به گفته ی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش؛ ۴ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد برای توزیع با نرخ مصوب به این جزیره منتقل شده است.

به گزارش تجارت امروز؛ علی امیدی با بیان اینکه طبق هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان محدودیتی در میزان توزیع گوشت سفید و قرمز یارانه ای در این جزیره وجود ندارد بیان کرد: هم اکنون عامل توزیع ۲ تن گوشت قرمز و ۲ تن مرغ منجمد را به جزیره منتقل کرده است.

وی اضافه کرد: این محصولات هم اکنون با هدف کنترل بازار و نظارت بر قیمت محصولات پروتئینی؛ گوشت قرمز و مرغ منجمد با نرخ تنظیم بازار در فروشگاه فامیلی کیش واقع در برج صدف توزیع و در صورت اتمام سهمیه جدید جذب می شود.

امیدی گفت: قوشت قرمز منجمد به صورت قطعه بندی شده به نرخ ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و مرغ منجمد نیز به نرخ مصوب ۵۷ هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش هم اکنون در نظارت بر بازار را در طرح تشدید انجام می دهند افزود: طی یک ماه گذشته با بازدید از ۳۷۰ واحد صنفی فعال در مراکز تجاری و خدماتی جزیره کیش به ۶۱ واحد دارای تخلف صنفی شامل درج نکردن قیمت کالا و تداخل صنفی اخطار کتبی صادر کردند.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: ۱۳ واحد صنفی بدون مجوز فعالیت اقتصادی نیز به پلیس نظارت بر اماکن عمومی معرفی شدند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا