تجارت

با انواع دستگاه تصفیه هوا آشنا شوید

دستگاه تصفیه هوا با سیستم پیچیده‌ای که در اختیار داشته امروزه در مدل‌های مختلفی عرضه شده است.  اگر در شهرهای آلوده زندگی می‌کنید این دستگاه‌ها از ضروریات زندگی شما خواهند بود؛ بنابراین اگر به دنبال خرید آن هستید باید بررسی‌های مختلفی را در این زمینه انجام دهید تا بتوانید به مناسب‌ترین گزینه مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه به نکاتی در این زمینه اشاره شده است که می‌توانید با مدل‌های مختلفی از دستگاه تصفیه هوا آشنا شوید.

عملکرد دستگاه تصفیه هوا چگونه است؟

دستگاه هواساز خانگی و پاکسازی آن از آلایندگی‌ها می‌تواند گزینه خوبی برای تنفس یک هوای فیلتر شده باشد. عملکرد دستگاه بدین شکل است که یافتن آلایندگی‌های موجود در مکان کاری یا محیط خانه می‌تواند مقدار اکسیژن بیشتر و بهتری را برای تنفس آماده‌سازی کند.

با توجه به آلایندگی‌های اخیر شهرهای بزرگ ایران نظیر تهران امروزه اشخاص بسیاری برای پاکسازی هوای موجود در خانه و محل کار خود به سمت استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا می‌روند. باید بدانید در این زمینه مدل‌های مختلفی وجود داشته که اگر اطلاعاتی در اینباره ندارید در ادامه می‌توانید با ۵ مورد از بهترین دستگاه تصفیه هوا آشنا شوید.

نمونه‌هایی از بهترین دستگاه تصفیه هوا

جهت خرید دستگاه تصفیه هوا نمونه‌های مختلفی را برای شما آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید با آنها آشنا شوید:

تصفیه هوا TM-TW۳۵۰

بی‌شک یکی از بهترین دستگاه تصفیه هوا در این لیست مدل ایستکول است که با در اختیار داشتن ویژگی‌های عالی می‌تواند سبب پاکسازی هوای موجود در محیط خانه یا فضای کاری شما از باکتری‌ها و ویروس‌ها باشد.

استفاده از لامپ ضدعفونی‌کننده uv می‌تواند به عملکرد این مدل کمک شایانی کند. به طور کلی فیلتراسیون توسط این دستگاه در سه مرحله انجام می‌گیرد که سبب خواهد شد تا مقدار اکسیژن بیشتری برای استشمام در مکانی که مد نظر دارید به وجود بیاید.

طراحی هوشمند و کاملا به روز در کنار عمر مفید فیلترها و راندمان بالای دستگاه سه عنصر اساسی از این دستگاه است. بد نیست بدانید وجود تایمر ۱۲ ساعته و قفل کودک می‌تواند امکان فعالسازی را در زمان‌هایی که مد نظر دارید، گسترش دهد. همچنین این دستگاه برای پاکسازی هوا صدای بسیار کمی را تولید می‌کند.

با انواع دستگاه تصفیه هوا آشنا شوید

۲. تصفیه هوا Hyundai EOS-۵۰۱D

این دستگاه تصفیه هوا خانگی که محصول کره جنوبی است با داشتن موتور کمی ضعیف‌تر نسبت به گزینه اول توانسته نام خود را در میان بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی جای دهد.

با استفاده از این تصفیه هوا می‌توانید محیط خانه و محل کار خود به متراژ ۶۰ متر را پوشش دهید. از مهمترین مزایا دستگاه تصفیه هوا Hyundai می‌توان به وجود فیلترهای کربن فعال و ضد بو اشاره کرد که این موارد در زمینه تصفیه هوا بسیار مفید است.

الکترواستاتیک و پشتیبانی از فیلتر هپا یکی دیگر از مزایای این دستگاه بوده است که برخورداری از سنسور تشخیص آلودگی هوای آن می‌تواند شما را با اطلاعات خوبی در این زمینه آشنا کند. عملکرد بخور و نشانگر میزان آلودگی دو ویژگی دیگر در بخش نرم‌افزار این دستگاه است.

۳. تصفیه هوا Heaven Land XJ۸۲۰۰

در ابتدا باید بدانید که از اصلی‌ترین معایب دستگاه تصفیه هوا Heaven Land می‌توان به هزینه خرید نسبتا بالای آن اشاره داشت ولی این مورد سبب شده تا شاهد ویژگی و مزایای بسیاری در آن باشیم.

با متصل کرددن این دستگاه به وای فای می‌توانید اطلاعات خوبی را در خصوص آلایندگی هوا در گوشی هوشمند خود از طریق اپلیکیشن آن دریافت کنید. موتور قدرتمند این دستگاه تصفیه هوا می‌تواند مساحت خوبی به متراژ ۱۵۰ متر را تحت پوشش قرار دهد که برای تصفیه هوا از یک سری فیلتر‌های اولیه برای آلایندگی زدایی استفاده خواهد شد.

با عبور هوا از این فیلتر اولیه جهت رفع ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوا از فیلتر ضد آلرژی و کربن فعال استفاده شده است که این موارد می‌توانند در بخش خروجی دستگاه هوای کاملا پاکیزه را برای استشمام شما عرضه کنند. طراحی منحنی مانند این دستگاه می‌تواند انتقال هوا به هر نقطه مد نظرتان را بوجود آورد.

با انواع دستگاه تصفیه هوا آشنا شوید

۴. تصفیه هوا نوجان مدل N۳۰۰

این دستگاه تصفیه هوا منزل با برخورداری از کیفیت و قطعات بالا، مناسب فضای خانگی و اداری است. طراحی شیک و ساده آن می‌تواند سازگاری خوبی با محیط‌های مختلف اداری و خانگی داشته باشد.

بد نیست بدانید که در ساخت این دستگاه از الیاف مقاوم سوئیسی استفاده شده است که این مورد با توجه به آلودگی‌های کشور ایران می‌تواند بازدهی بهتری را برای شما به همراه داشته باشد.

وجود فیلتر‌های متنوع و کاملا کارآمد به شما این امکان را می‌دهد تا همیشه در فضای خانه و محیط اداری خود با اکسیژن پاکیزه مواجه باشید که در این میان ۶ فیلتر مناسب در دستگاه تعبیه شده است که با استفاده از موتور قدرتمند آن می‌توانید فضایی به متراژ ۱۵۰ متر را برای پاکسازی آلایندگی مدنظر قرار دهید.

۵. تصفیه هوا Nais مدل CHA-۳۰۰WA

این دستگاه با در اختیار داشتن موتور متوسط توانسته قیمت بهتری را نسبت به گزینه‌های دیگر ارائه دهد.

وجود ویژگی‌های اولیه مناسب نظیر نشانگر کیفیت هوا، سیستم حسگر بو، در کنار سیستم یونساز، شما را با گزینه‌های خوبی در این زمینه مواجه می‌کند که امکان استفاده از این دستگاه برای خانه‌ها و مکان‌های اداری به متراژ ۶۰ متر  را مکان‌پذیر می‌کند.

فارغ از موارد ذکر شده می‌توان گفت که تولید صدای بسیار اندک دستگاه، گزینه خوبی برای استفاده از آن در هنگام خواب است.

نتیجه گیری

مقاله مربوط به معرفی بهترین دستگاه های تصفیه هوا به پایان رسید که در این بخش سعی کردیم به هر نکته‌ای که می‌تواند برای شما مهم باشد اشاره داشته باشیم زیرا هزینه بالای دستگاه‌ها ملزم به بررسی‌های مختلفی دارد که اگر در این زمینه با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید باما در تماس باشید.

هریک از دستگاه‌های تصفیه هوا نیاز به رعایت دستورالعمل‌هایی دارد که در هنگام خرید آن از مجموعه ما می‌توانید به نکات مربوط دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که اگر در مورد انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا برای محیط مدنظر خود با ابهام مواجه هستید می‌توانید با شماره‌های ثبت شده ارتباط بگیرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا