رمز ارز

خرید استثنایی تتر و اتریوم با کارمزد صفر درصد به مدت محدود !

اتریوم، ارز دیجیتال نام آشنای دنیای کریپتوکارنسی که در نظر غالب کاربران این دنیای نوظهور می‌توان لقب ملکه رمزارزها را به آن اختصاص داد، همواره یکی از اهداف معاملاتی تریدرها و معامله‌گران حرفه‌ای بوده است؛ اما با توجه به وقایع تلخی همچون فروپاشی صرافی FTX که در سال ۲۰۲۲ برای دنیای ارزهای دیجیتال رقم خورد، قیمت کلیه ارزهای رمزنگاری شده را در شوک قیمتی ناگهانی فرو برد و همین مسئله موجب ریزش قیمتی توکن‌های این بازار معاملاتی گردید که طبیعتا قیمت اتر نیز از این قاعده مستثنی نبود. به طور کلی عوامل مختلفی در قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال دخیل هستند؛ اما احساسات و هیجانات معامله‌گران را می‌توان از اصلی‌ترین پارامترهای فعال در حوزه ارزش‌گذاری این ارزهای مجازی به شمار آورد که تعادلات عرضه و تقاضا را برهم زده و پامپ قیمتی یا افت قیمت را برای این رمزارزها رقم می‌زند. خوشبختانه سال ۲۰۲۳ سال خوبی برای دنیای کریپتوکارنسی بوده و رفته رفته اثرات منفی ورشکستگی صرافی FTX و سایر پلتفرم‌های اصلی فعال این بازار از بین رفته و قیمت بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتالی افزایش قیمت خوبی را تجربه کرده است. مسلما در چنین شرایطی سرمایه‌گذاری بر روی اتریوم (با توجه به قیمت مناسب آن در مقایسه با بیت کوین) گزینه خوبی به شمار می‌رود؛ اما سوال اصلی این است که از چه صرافی برای خرید اتریوم کمک بگیریم؟ با توجه به اهمیت این سوال، ما در این مطلب به بررسی پاسخ آن پرداخته‌ایم و اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت اتریوم

قیمت ارزهای دیجیتالی، آینده آن‌ها و نظرات تحلیلی که از سوی تحلیل‌گران خبره دنیای کریپتوکارنسی منتشر می‌شود همواره از عوامل دخیل در اتخاذ استراتژی‌های مالی مختلف از سوی تریدرها و معامله‌گران بازار رمزارزی بوده است. به طور کلی تحلیل‌گران به هنگام ارائه یک نظر تحلیلی، پارامترهای مختلفی همچون میزان تعادل عرضه و تقاضا موجود در بازار، قوانین و مقررات، وضعیت بازارهای جهانی، روند خود بازار کریپتوکارنسی و در نهایت اخبار و حواشی منتشره در مورد رمزارز مورد نظر را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهند و در نهایت با بررسی تاریخچه روند قیمتی و نمودارهای مربوط به آن، تحلیل تکنکیال و فاندامنتال منتشر می‌کنند.

با توجه به چنین تحلیل‌هایی در نقطه کنونی وضعیت بازار، خرید اتریوم را می‌توان یکی از معقول‌ترین انتخاب‌ها برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. به طور کلی همواره نظرات متعددی در ارتباط با آینده اتر در دنیای کریپتوکارنسی وجود داشته که خود اتریوم نیز با انجام برخی به‌روزرسانی‌ها نظیر مرج اتریوم به آن‌ها دامن زده است؛ اما با این وجود نباید از این نکته غافل شد که این شبکه محبوب همواره به رشد پایدار خود اهمیت داده است و با تغییر الگوریتم اجماع خویش توانسته است (برخلاف بیت کوین) نظرات مساعد موسسات دوست‌دار محیط زیست را به سمت خویش جلب نماید و در کنار آن با فراهم کردن بستری برای گسترش پروژه‌های متاورسی میزان محبوبیت خویش را دو چندان کند. ناگفته نماند که نقشه راه شفاف و در اولویت قرار دادن جامعه نیز از جمله دلایل دیگری است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. مسلما وجود یک جامعه وفادار مهم‌ترین سرمایه یک شبکه بلاک چینی و رمزارز بومی آن محسوب می‌شود که خوشبختانه اتریوم به خوبی از این مزیت برخوردار بوده و همین مسئله موجب شده تا نظرات منفی نسبت به آینده ملکه ارزهای دیجیتالی کمتر و کمتر گردد.

براساس داده‌های یک آمار تحلیلی، به جرئت می‌توان گفت که بیش از ۸۰ درصد از dAppها بر روی بستر شبکه اتریوم قرار داشته و با رشد محبوبیت دنیای متاورسی و رونق گرفتن مجدد معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شاهد رشد قیمتی ارز دیجیتال اتریوم خواهیم بود. به طور کلی براساس تحلیل‌های معتبر موجود، بازه قیمتی اتر در سال ۲۰۲۳ چیزی در حدود ۱۹۸۷ الی ۲۳۷۵ دلار پیش‌بینی شده است. قیمت اتریوم در حال حاضر (به هنگام نگارش این مطلب) در بازه قیمتی ۱۵۹۱ دلاری قرار دارد که بهترین نقطه برای ورود به چنین بازاری محسوب می‌شود.

نحوه خرید اتریوم

خرید استثنایی تتر و اتریوم با کارمزد صفر درصد به مدت محدود !

با مطالعه مطالب فوق و مشخص شدن این نکته که اکنون بهترین زمان ممکن برای ورود به بازار اتریوم می‌باشد، احتمالا این سوال ذهن شما را به خود مشغول سازد که از چه صرافی مطمئنی می‌توان اقدام به خرید این ملکه رمزارزها نمود؟ مسلما داشتن دغدغه درآمد دلاری (آن هم در شرایط تورمی کنونی کشور و نوسانات شدید قیمتی دلار) یک مسئله کاملا واضح و روشن تلقی می‌گردد و بسیاری از ایرانیان به دنبال روشی مطمئن برای حفظ ارزش سرمایه خویش هستند. ورود به بازار کریپتوکارنسی می‌تواند این دغدغه ذهنی شما را تا حد قابل توجهی برطرف نماید؛ چراکه در کنار حفظ ارزش سرمایه خود و رسیدن به یک درآمد دلاری، در صورتی که یک استراتژی درست را در دنیای ارزهای دیجیتالی به کار ببرید، می‌توانید به راحتی سودهای کلانی را نیز از این دنیای سودده به دست آورید.

در میان صرافی‌های بین‌المللی فعال در سطح جهانی، صرافی بایننس را می‌توان اولین و محبوب‌ترین صرافی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال به شمار آورد؛ به طوری که این صرافی آنلاین در سال ۲۰۱۸ توانست عنوان بزرگ‌ترین مرکز جابجایی رمزارز را به دلیل حجم معاملات خویش به خود اختصاص دهد و در سال‌های اخیر (قبل از الزامی شدن احراز هویت در این صرافی آنلاین) این صرافی به اصلی‌ترین بستر معاملاتی تریدرها و معامله‌گران ایرانی تبدیل شده بود.

خوشبختانه در سال ۱۳۹۸ و با تبیین نظر مثبت و مساعد نظام قانونی ایران نسبت به معاملات رمزارزی، صرافی‌های ارز دیجیتال معتبری نظیر صرافی کیف پول من که سابقه چندین سال فعالیت در حوزه کریپتوکارنسی را داشتند با قدرت و مشروعیت بیشتری به فعالیت خویش ادامه دادند و تا حد قابل توجهی این محدودیت‌های موجود بر سر راه معامله‌گران ایرانی را برطرف نمودند.

مزایای استفاده از خدمات صرافی کیف پول من

خرید استثنایی تتر و اتریوم با کارمزد صفر درصد به مدت محدود !

صرافی کیف پول من، در واقع اولین مرکز پیشگام خرید و فروش و همچنین نگهداری از رمزارزها در کشور است. این صرافی که از بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و غیره پشتیبانی می‌کند به لحاظ تعداد رمزارزهایی که مورد پشتیبانی قرار داده است در میان برترین صرافی‌های معتبر جهانی قرار گرفته است. ناگفته نماند که این صرافی با پشتیبانی از روش پرداخت ریالی توانسته مشکلات موجود بر سر راه تریدرهای ایرانی در پرداخت ارزهای فیات نظیر دلار را برای خرید ارزهای دیجیتالی از میان بردارد و شما در حال حاضر می‌توانید با استفاده از کارت‌های اعتباری خود به صورت کاملا مستقیم اقدام به شارژ ریالی حساب خود کرده و با موجودی خود متناسب با تحلیل‌هایی که از وضعیت بازار داشته‌اید اقدام به خرید یا فروش رمزارز مورد نظر خود نمایید.

ناگفته نماند که همواره یکی از دغدغه‌های اصلی تریدرهای ایرانی، حجم پایین معاملات در صرافی‌های ایرانی بوده است، مسئله‌ای که موجب می‌شود تا استراتژی‌های آن‌ها در موعد مقرر پیش نرفته و در نهایت متضرر گردند. به عنوان مثال در نظر بگیرید که براساس تحلیل‌های تکنیکال متوجه پامپ قیمتی قریب‌الوقوع یک ارز دیجیتالی می‌شوید و قصد دارید قبل از افزایش قیمت آن، اقدام به خرید این ارز دیجیتالی نمایید یا با گرفتن سیگنال‌های قوی متوجه افت شدید قیمتی آن ارز دیجیتالی می‌گردید و می‌خواهید هر چه سریعتر این ارز را به تتر یا سایر استیبل کوین‌ها تبدیل نمایید یا آن را به فروش رسانید؛ در این حالت در صورتی که تعداد کاربر فعال در صرافی مورد نظر شما به قدر کافی وجود نداشته باشد، احتمالا انجام معاملات شما به طول انجامیده و در نتیجه متضرر ‌شوید، اتفاقی که به هنگام استفاده از خدمات صرافی کیف پول من، هیچگاه با آن مواجه نخواهید شد.

ناگفته نماند که این صرافی با بهره‌گیری از تیم مهندسی متخصص و مجرب در حوزه امنیت و همچنین بهره‌مندی از به‌روزترین الگوریتم‌های ایمنی منطبق با استانداردهای جهانی به یکی از برترین صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال فعال موجود در ایران تبدیل شده است. کارمزد حداقلی ( و در برخی موارد ۰ درصدی)، برخورداری از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته، رابط کاربری ساده و کاربرپسند و داشتن بخش وبلاگ جامع و کاربردی که نقش موثری در ارتقا سطح دانش شما در زمینه مباحث متعدد دنیای کریپتوکارنسی دارد را می‌توان از مهم‌ترین مزایایی دانست که به هنگام استفاده از خدمات این صرافی ایرانی معتبر از آن بهره‌مند خواهید شد.

کیف پول من؛ بهترین صرافی ایرانی برای خرید اتریوم

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، با توجه به آینده درخشان اتریوم و جایگاه ویژه آن در دنیای کریپتوکارنسی، قیمت فعلی اتریوم را می‌توان بهترین نقطه برای ورود به بازار این رمزارز پرطرفدار دانست. مسلما با رونق گرفتن پروژه‌های متاورسی و همچنین جلب نظر مساعد بسیاری از موسسات دوست‌دار محیط زیست (با توجه به تغییر الگوریتم اجماع اتریوم) به زودی شاهد پامپ قیمتی ملکه رمزارزها خواهیم بود. طبیعتا در چنین شرایطی استفاده از خدمات یک صرافی امن و معتبر همچون کیف پول من به آدرس https://kifpool.me/ می‌تواند بهترین راه‌کار برای ورود کاربران ایرانی به دنیای رمزارزها و برخورداری از سودهای کلان موجود در این بازار باشد؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال بستری امن برای انجام معاملات رمزارزی (بویژه خرید اتریوم با قیمت مناسب) می‌گردید، توصیه ما به شما این است که حتما به مجموعه ایرانی کیف پول من سر زده و از خدمات کم‌نظیر این صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال بهره ببرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا