اجتماعی

پرداخت اقساطی حق الوکاله در اپلیکیشن سجاوا

یکی از بزرگترین چالش هایی که ممکن است هر کسی در زندگی دچارش بشه، درگیر مسائل حقوقی و قضایی شدن است. از آنجایی که اطلاعات حقوقی افراد در زمینه های گوناگون بسیار کم است، لزوم داشتن یک وکیل متخصص، متعهد با دانش کافی بسیار اهمیت دارد. اما آیا به نظر شما یک وکیل به تنهایی توانایی حل تمامی مسائل حقوقی را دارد. این موضوع یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی هر فردی در رفع مسائل حقوقی گوناگون است. به همین جهت اخذ مشاوره از یک مشاور حقوقی کاردان و با تجربه در انتخاب وکیل مرتبط با موضوع مورد دعوی کاری منطقی و اصولی است . حالا با این مسئله رو به رو می شویم که این مشاور حقوقی متخصص و متعهدی که می تواند راهنمای ما در انتخاب وکیل مورد نیاز باشد را از کجا پیدا کنیم؟! نگران این موضوع نباشید، پاسخ تمام سوالات شما نزد ماست. تیم متخصصین حقوقی و برنامه نویسان نرم افزار ما پس از تحقیقات بسیار در این خصوص از آنجایی که با مسائل و مشکلات حقوقی شما هم میهنان عزیز از نزدیک آشنا شدند، با ایجاد سامانه جامع وکلای ایران به عنوان یک مشاورحقوقی ۲۴ ساعته، مشکل پیش روی شما عزیزان در شناسایی و انتخاب بهترین وکیل در سراسر کشور را آسان کردند.

سجاوا چیست؟

سامانه جامع وکلای ایران که به اختصار سجاوا نام دارد، به تنهایی پاسخگوی تمامی مسائل و مشکلات حقوقی و مشاوره ای شما هم میهنان عزیز است. سجاوا از طریق رابط های کاربری مختلف برقراری ارتباط با بهترین وکلا و مشاورین حقوقی و خانواده را برای شما آسان نموده است . شما با سرچ عنوان سجاوا در مرورگرهایی همچون گوگل می توانید وارد سایت سجاوا شوید و از این طریق وکیل مورد نظر خود را شناسایی نمائید.

علاوه برآن شما با نصب اپلیکیشن سجاوا از طریق کافه بازار می توانید این اپلیکیشن کارآمد را در تلفن همراه خود نصب نمائید. نصب این اپلیکیشن برای شما ۳۰۰ هزار ریال اعتبار مشاوره رایگان به همراه دارد. علاوه برآن شما می توانید با معرفی اپلیکشن سجاوا به دوستان و آشنایان خود از طریق کد معرف کسب درآمد نمائید. سجاوا برای رفع مسائل حقوقی یکایک مردم شریف ایران برنامه های علمی و عملی بسیاری را طراحی و تدوین نموده است. سجاوا به مرور زمان از طرح های توسعه ای خود در جهت کمک بهتر و آسان تر در حوزه خدمات حقوقی به شما عزیزان رونمایی خواهد کرد.

پرداخت اقساطی حق الوکاله در اپلیکیشن سجاوا

پرداخت اقساطی حق الوکاله

یکی از دغدغه های این روزهای مردم در کشور عزیزمان ایران افزایش فزاینده تورم و کاهش نقدینگی است . این موضوع عامل بسیاری از چالش ها و مسائلی است که بسیاری از افراد را در رفع مشکلات خود دچار چالش بی پولی نموده است . تهیه پول نقد این روزها حتی برای تامین حداقل ترین نیازها کار آسانی نیست. به همین دلیل سجاوا برآن شد تا با بررسی روش های موجود در تامین نقدینگی مسیر پیش روی موکلین خود را تسهیل نماید . در این خصوص عقد قرارداد همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت یکی از اقداماتی است که می تواند تامین مالی برای پرداخت مبالغ حق الوکاله را تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای کاربران سجاوا آسان نماید .

سجاوا پس از عقد قرارداد با بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت تسهیلات بانکی قرض الحسنه را در رفع چالش های مالی پیش روی شما هم میهنان عزیز در دستور کارخود قرارداده است . شما پس از نصب اپلیکیشن سجاوا در صورتی که هنوز در بانک رسالت حساب نداشته باشید، ابتدا بایستی از طریق لینک داخل اپلیکیشن برای افتتاح حساب بانکی اقدام نمائید. پس از این کار شما می توانید طبق دستورالعمل پرداخت تسهیلات حق الوکاله در نوبت دریافت این تسهیلات قراربگیرید. از آنجایی که منابع پرداخت تسهیلات بانکی همواره محدود می باشد، اولویت دریافت این تسهیلات با افرادی است که حق تقدم افتتاح حساب نسبت به سایرین داشته باشند. در خصوص مراحل دریافت وام قرض الحسنه از سجاوا می توانید راهنمایی موجود در وب سایت سجاوا را مطالعه نمائید.

ارائه خدمات بانکی در سجاوا

ما در سجاوا به دنبال راه کارهای دیگری جهت تامین رفاه حال کاربران خود منجمله ارائه خدمات پرداخت یاری بانکی با همکاری بانک رفاه نیز هستیم . شما علاوه بر انتخاب وکلا و مشاورین می توانید با خرید شارژ و پرداخت قبوض و سایر خدمات بانکی خود از طریق اپلیکیشن سجاوا امتیاز کسب نمائید .

جذب مشارکت های مردمی در امور نیکوکاری نیز یکی از مهمترین اهداف ما در سجاوا در راستای مسئولیت اجتماعی است . ما با اولویت آزاد سازی زندانیان زن کمک های مردمی را از طریق مراکز خیریه در اختیار ستاد دیه قرار می دهیم، تا هر یک از شما عزیزان در انجام این امور بتوانید یاری رسان زندانیانی باشید که بعد از خدا چشم امیدشان به دستان نیکوکار شماست.

پرداخت اقساطی حق الوکاله در اپلیکیشن سجاوا

مشاوره حقوقی و قضایی

ما همواره در سجاوا تلاش کردیم ضمن ارائه اطلاعات به روز حقوقی از وقوع جرم پیشگیری کنیم . علاوه برآن حضور در رویدادها ملی و مذهبی برای ارائه مشاوره های رایگان و همچنین حضور در مدارس برای ارائه آموزش های حقوق شهروندی یکی از مهمترین بخش های اقدامات فرهنگی اجتماعی سجاوا می باشد. عقد قرارداد با شرکتها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی نیز در خصوص ارائه خدمات ویژه حقوقی یکی دیگر از اقدامات موثر سجاوا در حوزه رفاهی برای آسایش خاطر پرسنل و کارمندان آنها می باشد .

از آنجایی هیچ کدام از ما از فردای پیش روی خود و شرایط ناگواری که خدای نکرده شاید در مسیر زندگی مان پیش آید اطلاع نداریم، بهتر است همواره اطلاعات حقوقی خود را به روز نگه داریم . سجاوا با ایجاد پایگاه دانش و جمع آوری بی نظیر ترین مطالب حوزه حقوقی، دسترسی شما به منابع کسب اطلاعات حقوقی را آسان ساخته است . علاوه برآن از طریق شبکه های اجتماعی همچون ایتا و بله اخبار واطلاعات به روز در حوزه حقوقی را به اطلاع شما هم میهنان عزیز می رساند.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را با خدمات و قابلیت های گوناگون سامانه جامع وکلای ایران آشنا ساخته باشد . شما دوست گرامی می توانید با نصب اپلیکیشن سجاوا از ما در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز کشورمان حمایت نمائید. معرفی این اپلیکیشن به دوستان و آشنایان یکی از بهترین اقداماتی است که ضمن کمک به ما، به آنها نیز در جلوگیری از وقوع جرم و در صورت لزوم رسیدگی به موقع به دعوی مطرح شده و کاهش هزینه های پیش روی زندگی شان در این شرایط سخت کمک شایانی می نماید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا