مدیریت بازاریابی و فروش

خرید کاغذ پوستی رنگی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا؟

خرید کاغذ پوستی اغلب توسط آنلاین شاپ ها و خرده فروشان انجام می شود. این کاغذهای بسته بندی برای قرار دادن محصولات در داخل ساک دستی آماده و یا جعبه آماده مورد استفاده قرار گرفته و اغلب با چاپ روبان تزئین می شوند. کاغذهای پوستی علاوه بر زیبایی بخشیدن به بسته بندی، از محصولات محافظت بیشتری کرده و بسته بندی را لوکس نشان می دهند. شرکت ها از این کاغذها بخصوص برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی خود نیز استفاده می کنند. آن ها قیمت مناسبی دارند و قابل سفارش با لوگو اختصاصی در تعداد کم می باشند.

کاغذ پوستی به چه نوع کاغذهایی گفته می شود؟

کاغذهای پوستی به نوعی از کاغذهای بسته بندی گفته می شود که دارای گرماژ بسیار پایینی(۳۰ الی ۴۰ گرم) بوده و نازک می باشند. از این کاغذها برای محافظت بیشتر از محصول و پر کننده و افزایش زیبایی بسته بندی استفاده می شود. آنلاین شاپ ها و کسب و کارهای کوچک از کاغذ پوستی به عنوان پوششی برای لوکس کردن بسته بندی محصولات استفاده می کنند. کاغذهای پوستی را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تهیه نمود.

کاغذ پوستی توسط خرده فروشان و آنلاین شاپ ها برای چه هدف هایی استفاده می شود؟

خرید کاغذ پوستی رنگی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا؟

بسته بندی و محافظت محصول

بسته بندی محصولات اهمیت زیادی دارد. بسته بندی محصولات با کاغذ پوستی می تواند راهی آسان برای پوشاندن آن ها باشد و در برخی موارد، ضایعات کمتری ایجاد کند. محافظت از محصول در درجه اول اهمیت قرار دارد، زیرا محصولی که صحیح و سالم به دست مشتری نرسد، می تواند خسارت ایجاد کرده و از نظر اقتصادی کسب و کارها را متضرر کرده و اعتبار آن ها را از بین ببرد.

کاغذهای پوستی برای محصولات حساس و یا محصولاتی که مستعد شکستگی هستند، می تواند از محصولات محافظت کند. این کاغذها به عنوان فیلر یا پرکننده برای جلوگیری از شکستگی استفاده می شوند. در نتیجه در هنگام ضربه و لرزش از محصولات محافظت کرده و مانع ایجاد خسارت می شوند.

بسته بندی لاکچری

با استفاده از بسته بندی خوب، برند شما خاص می شود و مشتری احساس خاص بودن می کند و کاغذ پوستی به ایجاد این احساس کمک می کند. کاغذهای پوستی حس لاکچری بودن را به محصول می دهند و زمانی که مشتریان لیبل روی آن را جدا کرده و آن را باز می کنند، احساس خاص و لذت بخشی را تجربه می کنند که در ذهن آن ها باقی می ماند. حتی اگر کسب و کارها تصمیم دارند کمتر هزینه کنند، باز هم دوست دارند راهی برای برجسته کردن بسته بندی محصولات خود پیدا کنند و کاغذهای پوستی می توانند به این هدف کمک کنند.

کاغذهای پوستی به عنوان عنصری که محصول را لوکس می کند استفاده می شوند تا در نظر مشتریان بسته بندی را شیک و خاص کنند. آن ها بسیار زیبا هستند و مردم آن ها را دوست دارند. بسته بندی محصولات را درخشنده می کند، بنابراین در شرایط نامطمئن اقتصادی، می ‌تواند راهی نسبتاً ارزان برای خیره ‌کردن گیرنده، قبل از اینکه حتی به آنچه در داخل آن است، برسد. می‌ توانید یک محصول ساده را با آن ها بپیچید و در کاغذ پوستی قرار دهید، همین کار ساده آن را خاص می کند.

ابزار تبلیغاتی

کاغذهای پوستی در صورتی که به صورت اختصاصی چاپ شوند و با لوگو مشتریان سفارشی شوند می توانند ابزار تبلیغاتی بسیار خوبی باشند. کاغذ پوستی با چاپ اختصاصی قادر به انتقال پیام برند شما می باشد. لوگو شما بر روی کاغذ پوستی توجه مخاطبان را جلب می کند و بر روی آن ها تاثیر می گذارد.

این یک تبلیغات موثر است که برندهای بزرگ از این ترفند استفاده می کنند. آن ها با چاپ لوگو خود بر روی کاغذ پوستی خاص بودن برند خود را به نمایش می گذارند و برند خود را از دیگر برندها متمایز می کنند. مشتریان با هر بار دیدن آن برند شما را به خاطر می سپارند و این در افزایش رشد برند و فروش تاثیر می گذارد.

چگونه می توان بوسیله ساک دستی آماده حمل جعبه آماده و در نهایت کاغذ پوستی را راحت تر کرد؟

اغلب کسب و کارهایی که از جعبه آماده و کاغذ پوستی استفاده می کنند، برای حمل و نقل راحت تر آن توسط مشتری، ساک دستی آماده نیز سفارش می دهند. ساک دستی آماده می تواند حمل جعبه و کاغذ پوستی درون آن را راحت تر کند.

برای مشاهده قیمت و خرید ساک دستی آماده که از انواع آن می توان به ساک دستی گلاسه آماده، ساک دستی کرافت آماده، ساک دستی آماده مزون، ساک دستی آماده ترحیم، پاکت و بگ لباس اشاره کرد، می توانید به صفحه ساک دستی آماده در این لینک مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

چرا کسب و کارها باید از کاغذ پوستی استفاده کنند؟

خرید کاغذ پوستی رنگی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا؟

همیشه راهی برای تبدیل باز کردن بسته بندی یک محصول، به یک لحظه منحصر به فرد وجود دارد. یکی از این گزینه ها انتخاب کاغذ پوستی است که به لطف اصالت، با طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها به شیوه ای هنرمندانه بازنگری می شوند. تمرکز بر راه حل های سبک نوآورانه، مانند کاغذ پوستی می تواند قابل توجه باشد.

کاغذهای پوستی تک رنگ بهترین راه برای تفسیر جنبه کلاسیک بسته بندی است، راه حلی که می توانید آن را با محصولات اصلی برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان جفت کنید. کاغذهای طرحدار می توانند با نوع برند شما و محصولاتتان متناسب باشند و کاغذهای سفید و ساده برای هر محصولی قابل استفاده می باشد.

کاغذهای پوستی می توانند هنگام حرکت انگشتان مشتریان بر روی سطوح صاف، حس لامسه دلپذیری را ایجاد کنند و بنابراین بسته بندی شما می تواند بدرخشند. این احساس در خاطر مشتریان باقی مانده و فراموش نمی شود. آن ها از محصول شمما تجربه لذت بخشی را در ذهن خواهند داشت و این به برندینگ شما کمک می کند.

بنابراین استفاده از کاغذ پوستی را فراموش نکنیم، یک ابزار بسته بندی کلاسیک که دوباره کشف شده است و برای بسته بندی ظریف ترین و گرانبهاترین محصولات شما عالی است. آن ها ساده و بسیار موثر هستند و با صرف هزینه ای مناسب، بازدهی بالایی را برای برند شما به دنبال خواهند داشت.

خرید کاغذ پوستی رنگی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (کاغذ پوستی آماده، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا