به گزارش تجارت امروز؛ علیرضا منادی درمورد موضوع رتبه بندی معلمان بیان کرد: رتبه بندی عنصر رقابت را در جامعه معلمان وارد کرد. حدود ۱۰۰ سال است تحولی در آموزش و پرورش کشور رخ نداده و به جز محتوای کتابها بعد از انقلاب، تحولی دیگر رخ نداد. مخالفتهای شدیدی برای رتبه بندی وجود داشت. کسانی مقابل رتبه بندی ایستادند که باور کردنی نبود. جمهوری اسلامی امروز پول خرج میکند تا ۵ سال بعد ببینیم نتیجه رتبه بندی خوب بوده یا نه؟
هدف رتبه بندی ارتقای شان معلم و کیفیت آموزش است و باید در زمان نتیجه را بررسی کرد. او در آخر گفت: توجه کنید که بعد از رتبه بندی معلمی که دنبال شاخص رتبه نباشد، به کارمند تبدیل میشود و دیگر نمیتواند آموزش بدهند.
انتهای مطلب/ی.ن