اینترنت

تجارت امروز خود را با هاست اقتصادی شتابان شروع کنید

خرید هاست و سرور ایران و اروپا از شتابان هاست اصلی ترین بستری است که برای گسترش و فعالیت جدی تجارت خود در فضای مجازی به آن نیاز خواهید داشت. یک وب سایت علاوه بر اینکه در موتورهای جستجو برای شما جذب مشتری میکند، میتواند یک مکمل اقتصادی عالی برای سایر بسترها و کانال های تجاری شما مانند شبکه‌های اجتماعی باشد.

داشتن یک وب سایت در دنیایی که تکنولوژی و حرفه‌ای بودن حرف اول را میزند، از مهم ترین کارهایی است که برای شروع یک کسب و کار و باقی ماندن در بین هزاران رقیب کاری باید انجام دهید. شتابان هاست، بهترین مرکز خرید دامنه سایت و زیرساخت‌های اساسی راه اندازی و مدیریت وب سایت (هاست و سرور)، در این تحلیل اقتصادی مهمترین تاثیرات خرید هاست اقتصادی و یک سایت پرسرعت بر رشد کسب و کار شما را بررسی میکند.

وب سایت شما این قابلیت را دارد که روی کسب و کارتان تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد و این مسئله کاملا به کیفیت وب سایت شما بستگی دارد. نتایج تحقیقاتی که توسط شرکت GE Capital انجام شده نشان می‌ دهد که ۸۱ درصد از مشتریان قبل از خرید خود تحقیقات اینترنتی گسترده ای انجام می دهند.

بدون داشتن یک وب سایت، مشتریان چطور از خدمات و محصولات شما مطلع می شوند؟

تحلیل شتابان هاست از تاثیر وب سایت بر رشد کسب و کارهای امروزی

اصلی ترین تاثیر یک هاست و وب سایت باکیفیت را زمانی میتوانیم درک کنیم که مشتریان و بازار هدف ما برای مشاهده کیفیت کارمان نه به دنبال کارت ویزیت ما، بلکه به دنبال آدرس سایت ما میگردند.

اولین برخورد بازدیدکنندگان با صفحه رسمی سایت شما بسیار مهم است و خرید هاست اقتصادی حرفه‌ای و مجهز کردن وب سایتتان به آن میتواند تاثیراتی از جمله موارد زیر را روی تجارت شما داشته باشد:

  • افزایش اعتبار تجارت الکترونیک شما
  • شناخت بیشتر و افزایش اعتماد مشتریان
  • تعامل با بازدیدکننده و هدایت او به صفحات خرید
  • ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان
  • افزایش فروش

ایجاد یک بستر مناسب در فضای مجازی برای افرادی که مایلند شناخت بیشتری از محصولات و خدماتی شما پیدا کنند یک برگ برنده در بین هزاران وب سایتی است که به هر دلیلی نتوانسته اند آن بازدیدکننده را به سمت سایت خود بکشند.

در ادامه ۳ مزیت مهم وب سایت و مجهز کردن آن با خرید هاست و سرور ایران و اروپا از شتابان هاست را مطالعه کنید.

– اطلاع رسانی درباره تجارت و محصولاتتان

برخی از کسب و کارها برای اینکه فروش محصولات خود را انجام دهند لازم است تا به سوالاتی از سوی مشتری پاسخ بدهند. برای مثال گاها کاربران زیادی برای خرید دامنه سایت یا سرور مجازی با تیم مشاوره ۲۴ ساعته شتابان هاست تماس میگیرند (۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱) و مشاوره دریافت میکنند.

اگر محصولات و خدماتی ارائه میکنید که ممکن است سوالات متداول و تکراری برای مشتریان به وجود بیاورد و نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر دارد، وب سایت شما یک ابزار بسیار قدرتمند است تا اطلاعات کافی را در اختیار بازدیدکننده قرار دهید و بطور کامل، یکبار برای همیشه محصول خود را کامل معرفی کنید.

– بازاریابی آنلاین کسب و کار خود

هرکس که اطلاعات اندکی درباره بازاریابی، خصوصا بازاریابی در فضای مجازی داشته باشد میداند که احساسات، نقش کلیدی و اصلی را در خرید مشتریان ایفا میکنند. داشتن یک وب سایت و هاست اقتصادی موثرترین روش بازاریابی است.

علتش این است که صفحه اینترنتی رسمی شما، محصولاتتان را دقیقا زمانی که شخصی به آنها نیاز دارد جلوی چشمش قرار میدهد؛ چیزی که مستقیما روی احساسات جستجو کننده تاثیر میگذارد.

– جمع آوری اطلاعات مشتریان

از دیگر مزایایی که خرید هاست اقتصادی و راه اندازی وب سایت برای رشد کسب و کارتان دارد، امکان گسترش بانک اطلاعاتی مشتریان است.

سایت به شما این امکان را میدهد که اطلاعات ارزشمندی مثل شماره همراه یا آدرس ایمیل بازدیدکنندگان را از آنها دریافت کنید و از آن برای معرفی محصولات بعدی، ارائه تخفیف و ده ها روش دیگر برای فروش مجدد استفاده کنید.

این اصلی ترین دلیلی است که فرم‌هایی مثل عضویت در خبرنامه، دریافت مشاوره، ثبت نام در سایت و… را در صفحات اینترنتی مختلف مشاهده میکنیم.

اما برای اینکه از همه این مزایا برخوردار شویم باید از کجا شروع کنیم؟ راه اندازی یک تجارت الکترونیک در بین میلیون ها سایت دیگر به چه چیزهایی نیاز دارد؟

در ادامه با معرفی خدمات هاست اقتصادی شتابان هاست اساسی ترین زیرساخت های یک وب سایت را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید تجارت خود را گسترش دهید.

تجارت امروز خود را با هاست اقتصادی شتابان شروع کنید

خرید هاست اقتصادی

هاست یا وب هاستینگ (web hosting) اولین و مهم ترین پیش نیاز یک وب سایت است. هاست به معنای میزبان، در واقع یک فضای مجازی است که شرکت‌های ارائه دهنده در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا فایل‌های اصلی سایت مثل فایل‌های HTML و CSS یا فایلهای اصلی وردپرس، عکس‌ها، آیکن ها و تقریبا هرچیزی که یک سایت را شکل میدهد را در آن نگه داری کنند.

هاست اقتصادی مثل نوع اشتراکی و انواع حرفه‌ای تر میزبانی وب مثل سرور مجازی، در واقع یک قسمت جدا شده از کامپیوترهایی قدرتمند به نام سرور هستند.

این کامپیوترها منابع پردازشی و ذخیره سازی (شامل رم، CPU و هارد درایو) بسیار زیادی دارند و میتوان آنها را با استفاده از روش های مجازی سازی یا اشتراک گذاری منابع، بصورت مجازی به چندین بخش مختلف تقسیم کرد.

حاصل اینکار به وجود آمدن انواع روش‌های میزبانی وب در شرکت شتابان هاست است:

* هاست اقتصادی اشتراکی

هاست اشتراکی، اقتصادی ترین گزینه‌ای است که میتوان برای مدیریت وب سایت و محتویات آن استفاده کرد و همین قضیه باعث میشود تا بهترین گزینه برای کسب و کارهایی باشد که بودجه محدودتری برای زیرساخت های سایتشان یعنی خرید هاست اقتصادی و خرید دامنه سایت در نظر گرفته اند.

یکی از مزایای مهم هاست اقتصادی وب برخورداری از کنترل پنل یا پنل‌های مدیریتی مثل سی پنل (cPanel) و دایرکت ادمین (Direct Admin) است. این پنل ها به ظاهر هاست شما یک محیط گرافیکی و کاربرپسند میدهند تا کاربران مختلف تجارت الکترونیک شما با هر میزان دانشی بتوانند از نهایت قابلیت‌های هاست استفاده کنند، درست مثل یک نرم افزار معمولی.

جهت خرید هاست سی پنل ایران و اروپا به همراه دامنه رایگان به وب سایت شتابان هاست مراجعه نمایید.

* سرور مجازی ایران و اروپا

سرور مجازی (Virtual Private Server یا VPS) یک مرحله پیشرفته تر از هاست اشتراکی و مناسب برای کسب و کارهایی است که برای مدت طولانی تری در فضای مجازی فعال بوده اند.

در این نوع بجای استفاده از روش اشتراک گذاری، از روش مجازی سازی (Virtualization) استفاده میکنیم تا سرور و منابع آن را به بخش‌های کوچک تر تقسیم کنیم. خوبی این روش این است که دیگر منابع سرور با کسی به اشتراک گذاشته نمیشود، چرا که هر سایت و اپلیکیشنی دارای منابع اختصاصی است.

در VPS ها اگرچه کنترل پنلی وجود ندارد و برای استفاده از آن باید تا حدی دانش فنی داشته باشیم، اما قابلیت های بسیار بیشتری در اختیار ما قرار میدهد، مثل دسترسی به روت، نصب نرم افزارهای مختلف، امنیت بیشتر.

سرور مجازی ایران و اروپا را میتوانید از وب سایت شتابان هاست خریداری نمایید.

* سرور اختصاصی ایران و اروپا

سرور اختصاصی قدرتمندترین و در عین حال گران قیمت ترین روش میزبان وب و اپلیکیشن است. در این روش، یک سرور بصورت تمام و کمال در اختیار کسب و کار و تجارت الکترونیک شما می‌باشد و هیچکس منابع آن را با شما شریک نمیشود.

در این روش که بیشتر توسط سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ بکار گرفته میشود، شما میتوانید هر نوع تغییری شامل سیستم عامل، نرم افزارهای مختلف، فایروال‌های اختصاصی و… را در سرور خود پیاده کنید.

سرور اختصاصی ایران و اروپا را میتوانید از وب سایت شتابان هاست خریداری نمایید.

خرید دامنه سایت

خرید هاست و سرور ایران و اروپا مانند خرید یک خانه برای وب سایتمان است. خانه‌ای که مهم ترین اطلاعات سایت را در آن نگه داری میکنیم و سایتمان در آن میزبانی می شود. اما این وب سایت بجز خانه، به یک آدرس هم نیاز دارد تا کاربران مختلف دنیای وب بتوانند با استفاده از آن وارد سایت ما شوند.

دامنه دقیقا همان آدرسی است که برای دسترسی به یک وب سایت در فضای مجازی آن را وارد مرورگرمان میکنیم. هر دامنه معمولا از دو قسمت نام دامنه و پسوند دامنه (com، ir، org و …) تشکیل میشود. برای مثال در آدرس وب سایت شتابان هاست (shetabanhost.com)، قسمت .com پسوند ما و قسمت shetabanhost نام دامنه این مجموعه است.

قیمت دامنه بسته به پسوندی که برای آن انتخاب میکنید متغیر است، اما شما عزیزان میتوانید با خرید هاست اقتصادی از شتابان هاست، دامنه رایگان دریافت کنید.

تجارت امروز خود را با هاست اقتصادی شتابان شروع کنید

ادامه اقتصادی تجارت امروزتان با هاست های شتابان هاست میسر می شود

خرید هاست و سرور ایران و اروپا از شتابان هاست اصلی ترین بستری است که برای گسترش و فعالیت جدی تجارت خود در فضای مجازی به آن نیاز خواهید داشت. یک وب سایت علاوه بر اینکه در موتورهای جستجو برای شما جذب مشتری میکند، میتواند یک مکمل اقتصادی عالی برای سایر بسترها و کانال های تجاری شما مانند شبکه‌های اجتماعی باشد.

برای آموزش‌های بیشتر به وب سایت محبوب ترین مرکز خرید هاست اقتصادی و خرید دامنه سایت در ایران (شتابان هاست) مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا