گردشگری

با تور اقساطی تایلند و برترین شهر های این کشور بیشتر آشنا شوید

سفر رفتن از جمله لذت های زندگی است. آشنایی با شهرهای جدید و کشورهای مختلف لذت زیادی دارد. چشیدن طعم خوراکی های جدید و دیدن مناظر شگفت انگیز سراسر جهان، علاوه بر تفریح و لذت بردن، بر تجربه و اندوخته ی انسان نیز می افزاید.

معضل بزرگی که پیش روی عاشقان سفر است، چیزی جز پول نیست. برای فراهم کردن هزینه سفر می توانید صبر کنید تا هزینه ی موردنظر فراهم شود. با توجه به گران شدن روز به روز هزینه های سفر، این راهکار منطقی به نظر نمی رسد. روش دیگری که برای پرداخت هزینه های سفر وجود دارد، استفاده از تورهای اقساطی است. آژانس پیله های عصر پرواز، تورهای اقساطی کشورهای مختلف را با شرایط مناسب به فروش می رساند. در این مقاله درمورد تور اقساطی تایلند و شهرهای آن صحبت می کنیم.

آشنایی با کشور تایلند؛ مقصد محبوب مسافرین

کشور تایلند یکی از کشورهای توریستی جهان است. مردم این کشور آسیای شرقی، به دین بودایی هستند. اگر به آشنایی با مذاهب و فرقه های مختلف علاقه دارید، معابد بودایی زیادی در تایلند هستند. البته باید از قبل با قوانین معابد آشنا شوید؛ زیرا در صورت رفتار توهین آمیز به معابد، مجازات خواهید شد. مردم تایلند به زبان تایلندی صحبت می کنند. در صورت سفر با تور اقساطی تایلند، نباید نگران تفاوت زبان باشید، زیرا مردم این کشور توریستی به انگلیسی تسلط خوبی دارند. نظام سیاسی کشور تایلند پادشاهی مشروطه است و پادشاه جایگاه مقدسی بین مردم دارد. ساعت کشور تایلند سه ساعت و نیم جلوتر از ساعت ایران است. واحد پول تایلند بات است که هر بات در زمان نگارش این مقاله ۱۶۹۰ تومان است. برای سفر با تور اقساطی تایلند باید ویزای سینگل دریافت کنید که صدور آن ۲۰ روز کاری طول می کشد.

یکی از جاذبه های تایلند، غذاهای آن است. هنگامی که با تور اقساطی تایلند سفر می کنید حتما باید غذاهای تایلندی را بچشید. از غذاهای معروف تایلندی، نودل تایلندی است. نودل غذایی همه پسند است که با مرغ، قارچ، میگو و سایر مواد پخته می شود. غذای تایلندی معروف دیگر که در تور اقساطی تایلند باید امتحان کنید، کاری ماتسامان است. کاری ماتسامان غذایی است که توسط مسلمانان تایلندی رواج یافته است. بسیاری از گردشگران، رتبه یک بهترین غذای جهان را به کاری ماتسامان داده اند. گوشت سفید یا قرمز، سیب زمینی، شیر نارگیل، سس ماهی و تمر هندی از مواد این غذا هستند. اگر به غذاهای تند علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما گای مدمامونگ است. این غذا با مرغ و بادام هندی تهیه شده و به همراه برنج سرو می شود. در رستوران های تایلندی می توانید درجه ی تندی این غذا را از قبل مشخص کنید.

تور اقساطی پوکت؛ از شهرهای محبوب تایلند

یکی از جزایر محبوب تایلند پوکت است. شما می توانید سفر با تور اقساطی پوکت را با مراجعه به سایت پیله های عصر پرواز خریداری کنید. پوکت یک جزیره در سمت جنوب غرب تایلند است. پوکت ۴۴ ساحل دارد که بهره بردن از آن ها ایده آل بسیاری از مسافرین است. بیش از نیمی از جمعیت شهر پوکت دارای اصالت چینی هستند و با سفر با تور اقساطی پوکت، با فرهنگ چینی ها نیز آشنا خواهید شد. هنرهای نمایشی نیز در این شهر بسیار رواج دارند و می توانید در فستیوال های مختلف به تماشای آن ها بنشینید. برخی از کارها در پوکت ممنوع است و انجام آن ها مجازات در پی دارد. دانستن این نکته در سفر با تور اقساطی پوکت ضروری است. فیل سواری، عکاسی از حیوانات محافظت شده، برهنگی در سطح شهر، غذا دادن به ماهی ها و جمع آوری مرجان و صدف این کارها هستند.

با تور اقساطی تایلند و برترین شهر های این کشور بیشتر آشنا شوید

بسیاری از مردم، تور اقساطی پوکت را به خاطر تجربه ی زندگی شبانه در این جزیره انتخاب می کنند. کلاب ها، گروه های موسیقی زنده و انواع و اقسام دی جی ها، شور و هیجان خاصی به شب های پوکت می بخشد. آب و هوای جزیره پوکت متفاوت است. اواسط اردیبهشت تا اوایل شهریور فصل بارندگی در جزیره پوکت است. بهتر است در این ماه ها به جزیره پوکت سفر نکنید. بهترین زمان سفر به پوکت از پاییز تا اواسط بهار، یعنی تقریبا ۶ ماهه ی دوم سال است. اگر به تاریخ علاقه دارید، می توانید در سفر با تور اقساطی پوکت به بخش تاریخی این جزیره نیز سری بزنید. تفریح های آبی مثل بازدید از آکواریوم و یا غواصی نیز تفریحی محبوب در پوکت است. آکواریوم پوکت تونلی با طول ده متر است که امکان بازدید از عمق اقیانوس روی خشکی را به شما می دهد.

با تور اقساطی تایلند و برترین شهر های این کشور بیشتر آشنا شوید

تور اقساطی بانکوک؛ از گزینه های سفر به تایلند

شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند است. مثل تمام پایتخت ها، بانکوک از برجسته ترین شهرهای تایلند به شمار می رود. بانکوک شهری شلوغ به شمار می رود و دارای بالغ بر ده میلیون نفر جمعیت است. شاید برایتان جالب باشد که مردم بانکوک خرافی هستند و استفاده از دست چپ برای نوشتن و غذا خوردن در این شهر، نامبارک شمرده می شود. برای سفر با تور اقساطی بانکوک، باید با جاذبه های توریستی این شهر آشنا شوید. یکی از این جاذبه ها معبد بودای خوابیده یا وات فو است. همان طور که از نام این معبد پیداست، یک مجسمه ی بودای خوابیده به طول ۴۶ متر در آن وجود دارد. گراند پالاس، یا قصر بزرگ پادشاهی یکی دیگر از شگفتی های سفر با تور اقساطی بانکوک است. برای ورود به این محل باید لباس مخصوص تایلندی بپوشید که جذابیت خاص خود را دارد.

سفر با تور اقساطی بانکوک، معمولا به قصد بازدید از مراکز تاریخی و خرید کردن انجام می شود. مراکز خرید بانکوک مدرن هستند و خرید کردن در آن ها لذت مضاعفی دارد. نکته ای که در سفر با تور اقساطی بانکوک باید بدانید، این است که زندگی شبانه در آن جریان ندارد. کافی شاپ ها و رستوران های بانکوک راس ساعت ۱۲ بسته می شوند و بعد از ساعت ۲ صبح، تقریبا هیچ مرکز بازی را در بانکوک مشاهده نمی کنید. امیدواریم این مقاله به شما در آشنایی با تور های اقساطی کشور تایلند کمک کرده باشد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا