تجارت

تابلو سازی ستاره تولیدکننده انواع تابلو چلنیوم و تابلو نئون

امروزه تابلوها کاربرد و نقش زیادی در بین مردم برای کسب کارشان دارند، و همچنین تابلوها راهنمایان بسیار خوبی هستند. برای مثال تابلوهایی که در جاده ها و خیابان ها نصب می کنند و علائم مختلف با معانی متفاوت را نشان می دهند (تابلوی ایست، توقف ممنوع، عبور حیوانات و …). مدل دیگر، تابلوی تبلیغاتی است که به وفور در خیابان ها، مراکز بزرگ خرید سنتی و یا مدرن و حتی در بزرگراه ها دیده می شوند و بهترین ابزار برای تبلیغات هستند. از این مدل تابلو برای تبلیغ برند و محصولات استفاده می شود که ادامه بحث ما هم در مورد یکی از همین تابلوهای تبلیغاتی «تابلو چلنیوم» است.

انواع تابلو چلنیوم را بشناسیم

نام این تابلو از ترکیب دو واژه Channel و Aluminum به دست آمده است و در واقع به حروف و تابلوهایی اطلاق می گردد که لبه حروف آنها از جنس چلنیوم باشد. لبه حروف یعنی جایی از حروف که باعث برجستگی آن ها می شود و اغلب دارای رنگ های طلایی و نقره ای هستند. قیمت تابلو چلنیوم نسبت به بقیه تابلوها کمی بالاتر است، ولی به دلیل کیفیت بالا و مقاوم بودن در برابر ضربه و آب و هوا طرفدارن زیادی دارد.

مهمترین نکته مثبت این تابلوها برخورداری از جلوه و جذابیت منحصر به فرد است چرا که حروف درون آنها علاوه بر درخشش زیبایی که در شب و مکان های کم نور توسط لامپ های SMD و LED رشته ای دارند، در روز هم این حروف با وجود نور آفتاب، بازتاب جذب کننده ای دارند و زیبایی خود را از دست نمی دهند.

تابلو سازی ستاره تولیدکننده انواع تابلو چلنیوم و تابلو نئون

انواع تابلو چلنیوم عبارتند از:

  • تابلو چلنیوم ساده  (Simple Chelnium panel)
  • تابلو پلکسی دوبل  (Double Plexiglas)
  • تابلو فول کالر  (Full color board)
  • تابلو پانچ الماسی  (Punch or diamond)
  • تابلو  (channelium RGB)
  • تابلو چلنیوم کریستالی، ستاره ای و طلایی و الماسی هم از جدیدترین مدل های تابلو چلنیوم هستند و طرفداران زیادی دارند.

چلنیوم متشکل از تجهیزاتی نظیر طلق پلکسی، لبه چلنیوم، لامپ SMD، ورق پی وی سی و ترانس یا همان منبع تغذیه است. نصب آن بدین صورت است که ابتدا ورق PVC بر روی زمینه تابلو پیچ می شود، سپس سیم های لامپ SMD به پشت تابلو برده می شود که منبع تغذیه نیز در پشت تابلو قرار دارد و حروف Channelium بر روی ورق PVC نصب شده و بعد از آن سیم هایی که از جلوی تابلو آورده شده اند با هم سری شده است و به منبع تغذیه متصل می شوند.

تابلو نئون انتخاب مناسب برای مغازه و فروشگاه

اگر برای جذب مشتری و افزایش فروشتان به دنبال راه‌هایی برای تبلیغات رفته باشید احتمالا تابلو نئون یکی از آن انتخاب‌هاست که برای سر در مغازه و یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید. تابلو نئون به راحتی فرم می گیرند و می توان با کمی خلاقیت توجه بسیاری را جلب کرد. تابلو Neon، گونه‌ ای تابلوی الکتریکی بوده که با استفاده از لامپ‌ های تخلیه در گاز که به شکل لوله ‌های باریک هستند ساخته می ‌شود و برای مغازه ‌ها و … کاربرد دارد.

تابلو سازی ستاره تولیدکننده انواع تابلو چلنیوم و تابلو نئون

این تابلوها را می توان در نور روز بسته به رنگ های قابل شناسایی، به استثنای علامت نئون سفید مشاهده نمود. همچنین این تابلوها خطری ندارند به این دلیل که گازهای نئون و آرگون به خودی خود خطرناک نبوده و بی اثر هستند.

با وجود گران بودن تابلو چلنیوم آن را سفارش دهم؟

تابلوهای چلنیوم از گران ترین تابلوها نسبت به مدل های دیگر است چون متریال زیادی در آنها استفاده می شود و زمان بیشتری برای ساخت آن نیز صرف می شود. اما با وجود مزایای مهمی همانند:

  • استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت آن و دوام و ماندگاری بالا
  • مقاوم بودن در برابر سرما، گرما و شرایط جوی نامساعد
  • مصرف برق بسیار کم
  • برخورداری از رنگ های متنوع و زیبا

باعث می شود گرانی را فراموش کنید و بدانید که ارزش خرید را دارد چون به دیده شدن هر چه بهتر برند، محصولات و خدمات شما کمک می کند. لذا از سرمایه گذاری و هزینه کردن برای دیده شدن برند و فروش بیشتر محصولاتتان توسط تابلو چلنیوم دریغ نکنید.

از انواع تابلو برای مغازه و فروشگاه میتوان تابلو چلنیوم، تابلو فلکسی، فریم لِس، تابلو پزشکی، تابلو روان و تابلو نئون نام برد. تابلو سازی ستاره سازنده انواع تابلو با کیفیت در تهران است.

برند و محصولات خود را با تابلو چلنیوم ما به همگان معرفی کنید.

تابلو سازی ستاره سازنده انواع تابلو چلنیوم با بهترین کیفیت ساخت است. تجربه بالایی در ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه ها و فروشگاه ها و … دارد. این مجموعه با بیش از ۵ سال سابقه مفید در ساخت انواع تابلو: تابلو روان، چلنیوم، فلکسی و فریم لس به مدیریت برادران فضل علی آماده قبول سفارشات شما مشتریان گرامی در استان تهران است.

همچنین ساخت انواع تابلو در کارگاه تابلو سازی ستاره بر اساس به روزترین مِتُدها و استارنداردها صورت می گیرد. و ساخت تابلو چلنیوم هم شامل قسمت هایی چون صفحه زیرین، جداره ها و صفحه رویی می شود. بنابراین با طیب خاطر برای سفارش تابلوی مورد نظر خود با ما تماس حاصل نمایید.

راه های راتباطی با تابلو سازی ستاره

وبسایت: https://tablosetare.com/

تلفن: ۷۷۵۰۸۰۹۷-۰۲۱ * ۷۷۵۰۲۷۰۴-۰۲۱

مشاوره تابلو سازی: ۹۶۲۵۶۱۲-۰۹۱۲

موبایل: ۴۰۳۰۸۴۵-۰۹۱۲ * ۲۷۸۷۸۲۳-۰۹۱۲      نشانی: تهران. خیابان انقلاب. خیابان نامجو شمالی. پلاک ۱۹۶

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا