صنعت

تیغ اره نواری برای کارهای صنعتی

تیغ اره نواری یکی از ابزار های متداول مورد استفاده در صنعت و برش های مختلف انواع چوب و فولاد در اندازه های مختلف می باشد

تیغ اره نواری متداول ترین ابزار صنعت

تیغ اره نواری دارای جنس فولادی و برای برش انواع سطوح فلزی و چوبی ساخته شده است. فولاد های آلیاژی بکار برده شده در این نوع تیغ اره باعث برش دهی بهتر نوک آن می شود. سختی تیغه های تیغ اره نواری مختلف بوده و با توجه به اینکه چه سطحی در گیر خواهد بود انتخاب می شود. برای تعیین مسیر کلی ساخت این نوع تیغه ها در ابتدا برنامه ریزی مهندسی انجام می شود. سپس با پیگیری طرح های مهندسی شده تیغ اره با درجه کیفیت های متناسب با کار تولید می شوند.

وقتی قسمت های ابتدایی تیغ اره نواری ایجاد شد برای ایجاد مقاومت ویژه، پوشش هایی بر روی تیغه های آنها قرار می گیرد. معمولا تیغ اره آلمانی دارای طرح ساخت متفاوتی از سایر تیغ اره ها می باشد. آلمانی ها با روش هایی با تکنولوژی بالا این نوع تیغه ها را مقاوم می کنند.

تیغ اره نواری

تیغ اره نواری متداول ترین ابزار صنعتی برای صنعت کاران است. صنعت کاران می توانند متناسب با دستگاه شخصی خود، تیغ اره مناسب را سفارش دهند. با توجه به کاربرد این تیغ اره ها در برشکاری چوب و فلز باید قبل از خرید، سطح خود را در نظر بگیرند. اگر سطح مورد نظر صنعتگران چوب باشد حتما از تیغ اره متناسب با چوب استفاده گردد. وقتی سطح مورد استفاده فلزی می باشد در نتیجه نیاز است تا از تیغ اره ی مختص سطوح فلزی استفاده شود.

همان طور که بصورت جزئی در بالا ذکر شد تیغ اره نواری برای کاربرد های مختلفی ساخته می شود. با توجه به این موضوع حتما در هنگام سفارش تیغ اره های نواری از تولید کننده و یا فروشنده، نوع تیغ اره را متناسب با سطح خود درخواست کنید. در صورت استفاده از تیغ اره های نواری برای سطوح غیر تخصصی ، ممکن است تیغ اره شکسته و یا فورا خراب شود.

تیغ اره نواری شرکت پارس خورشید

گروه صنعتی پارس خورشید با سابقه ی چندین ساله در ارائه ی محصولات صنعتی بخصوص تیغ اره نواری صنعتی توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده و خدمات خوبی در این زمینه به آنها ارائه دهد.

دغدغه ی این شرکت، کیفیت محصولات است و سود بیشتر را در گرو ارائه محصولات با کیفیت می داند. تنوع محصولی این مجموعه در ارائه ی برخی ابزار ها نظیر تیغ اره نواری می تواند یکی از مزیت های این شرکت باشد. مشتریان می توانند با توجه به نیاز کاری خود اندازه و سبک تیغ اره را تعیین کنند. این شرکت همچنین عرضه ی محصولات آلمانی را نیز شروع کرده و در این خصوص توانسته نظرات مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

تیغ اره نواری برای کارهای صنعتی

برشکاری با تیغ اره نواری شرکت پارس خورشید

عرضه ی تیغ اره نواری در انواع مختلف مورد نیاز برای کاربرد های صنعتی در این مجموعه انجام می شود. شما می توانید سفارش های خود را از طریق سایت پارس خورشید ثبت نموده تا همکاران مجموعه به سرعت سفارش شما را بررسی و برایتان ارسال کنند.

شرکت پارس خورشید در زمینه های فرومنگنز پرکربن و فرومنگنز متوسط کربن هم فعالیت دارد. این شرکت با داشتن تجربه ی کافی در خصوص ابزار های صنعتی می تواند مشاوره های خوبی را نیز به شما صنعتگران عزیز ارائه نماید.

برای دریافت راهنمایی و دریافت مشاوره های رایگان صنعتی در خصوص ابزارهای ارائه شده در سایت پارس خورشید با شماره تماس های موجود در سایت پارس خورشید ارتباط گرفته تا بهترین مشاوره را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهند.

خریداران محترم می توانند تیغ اره نواری شرکت پارس خورشید را با قیمت مناسب و کیفیت بالا بدون واسطه از طریق سایت این شرکت یعنی پارس خورشید تهیه کنند.

همچنین در صورتی که تیغ اره شما دچار مشکل شود و ایرادی داشته باشد این شرکت قادر به تعویض محصول ارائه شده نیز می باشد. شما می توانید محصول خریداری شده را از طریق سایت این شرکت مرجوع نمایید تا محصول دیگری برای شما ارسال شود.

معرفی انواع تیغ اره های نواری

تیغ اره نواری در انواع مختلفی تولید و روانه ی بازار می شود. می توان انواع این تیغه ها را به شرح زیر معرفی کرد.

تیغ اره های کربن استیل، تیغ اره ی بی متال، تیغ اره های کاربید و تیغ اره های لبه الماسه که هر کدام برای کاری خاص ساخته شده اند.

از بین تیغ اره های معرفی شده تیغ اره های بی متال که معادل لاتین آن BIMETALاست از فولاد آلیاژی ساخته شده است. برای افزایش در سرعت و نیز حفظ مقاومت بالای تیغ اره این آلیاژ ها کمک کننده هستند. مقدار سختی در این تیغ اره ها طبق نظر کارشناسان برای استفاده در سطوح مختلف تعیین می شود.

تیغ اره نواری برای کارهای صنعتی

معرفی انواع تیغ اره نواری

همچنین بایستی بدانیم که تیغ اره نواری بی متال شرایط را برای برشکاری نیز بهتر می کند. کسانی که با این نوع تیغ اره کار می کنند وضعیت برشکاری بهتری را به نسبت دیگر تیغ اره ها تجربه می کنند.

برندهای معروف آلمانی نظیر هرمس و سیموند نیز می توانند بیانگر کیفیت بالای تیغ اره ها باشند. تیغ اره های نواری برند آلمانی نیز وضعیت در برشکاری را بهبود می بخشند. کارایی محصولات آلمانی بر خلاف نوع چینی آن یک عمر می باشد.

خرید انواع تیغ اره های نواری

برای خرید ابزارهای صنعتی نظیر تیغ اره نواری با برند برتر آلمانی و نیز تهیه انواع فرومنگنز پرکربن و فرومنگنز متوسط کربن با شماره تماس موجود در سایت پارس خورشید ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان صنعتی فعال در مجموعه ی پارس خورشید آمادگی دارند تا در اسرع وقت سفارش شما را دریافت کنند. پس از دریافت سفارش و بررسی آن، محصول به محل شما ارسال خواهد شد.

همچنین دریافت مشاوره ی رایگان از شرکت پارس خورشید که سالیان سال در زمینه محصولات صنعتی فعال است، خالی از لطف نیست. برای این کار و دریافت پاسخ سوالات خود از بخش تماس با ما در سایت پارس خورشید اقدام نمایید. همچنین می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کرده و علاوه بر درخواست مشاوره ی رایگان، سوالات خود را بصورت مجزا پرس و جو کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا