هنری

تغییر چهره شوکه کننده آتیلا پسیانی بر اثر سرطان کبد + تصاویر، بیوگرافی

تصویر آتیلا پسیانی، در مراسم نکوداشتش در شب کارگردانان تئاتر یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ باعث نگرانی همه شد.

به گزارش تجارت امروز؛ هجدهمین دوره شب کارگردانان تئاتر ایران در قالب آیین نکوداشت آتیلا پسیانی (همزمان با سالروز تولد ۶۶ سالگی او) در خانه هنرمندان ایران، برگزار شد.

لاغری بیش از اندازه پسیانی در این عکس همزمان با ریزش موهای سر و صورتش باعث شده که شائبه ابتلای او به سرطان جدی تر از پیش مطرح شود. حتی برخی نیز گمانه زنی هایی درباره ابتلای او به بیماری سرطان کبد خبر داده اند.

البته همه این موارد در حد شایعه است و تا زمانی که خانواده او اظهار نظر رسمی در این باره نکنند، نمی‌توان هیچ شایعه‌ای را تایید کرد؛ بنابراین شایعه ابتلای او به سرطان فعلا قابل تایید نیست.

نخستین بار امیر آقایی در مراسم تشییع امین تارخ به بیماری آتیلا پسیانی اشاره کرد. او که داشت پیام متنی ارسالی پسیانی را قرائت می‌کرد، برای او آرزوی سلامتی کرد و همین موضوع نگرانی همگانی را برانگیخت.

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد سال ۱۳۳۶ در تهران است، لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبا را دارد، او فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است.
مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود. دو فرزند دارد، یک پسر و یک دختر، دخترش ستاره بازیگر است و پسرش خسرو هم همینطور.

بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ و حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۷ با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» آغاز کرد.

تصاویر آتیلا پسیانی در مراسم نکوداشتش

تصاویر آتیلا پسیانی در مراسم نکوداشتش تصاویر آتیلا پسیانی در مراسم نکوداشتش

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا