فرهنگی

شقایق دهقان در مراسم رونمایی کتاب بدون حجاب حضور پیدا کرد+ عکس و بیوگرافی

عکسی از حضور بدون حجاب شقایق دهقان در یک مراسم رونمایی یک کتاب توجه کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده است.

به گزارش تجارت امروز؛ عکس منتشر شده از حضور بدون حجاب شقایق دهقان در یک مراسم عمومی رونمایی یک کتاب بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این تصویر که با واکنش و استقبال کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، شقایق دهقان بازیگر زن سابق سینما و تلویزیون ایران در مراسم عمومی رونمایی از یک کتاب بدون حجاب حاضر شد.

در روز‌های اخیر هنرمندان و بازیگران زن سینما ایران با پوشش اختیاری در مراسم مختلف شرکت کردند. از فاطمه معتمدآریا، گلاب آدینه و کتایون ریاحی در مراسم خاکسپاری “کیومرث پوراحمد” گرفته تا فاطمه معتمد آریا و افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی در خانه هنرمندان، که در انظار عمومی بدون پوشش و حجاب حاضر شدند، روز گذشته هم باران کوثری با پوشش اختیاری در مراسم خاکسپاری حسام محمودی شرکت کرد.

امروز هم تصویری از شقایق دهقان بدون پوشش حجاب در فضای مجازی منتشر شده است که در مراسم رونمایی کتاب بدون حجاب شرکت کرده است. روز گذشته کتایون ریاحی از احضار به دو دادگاه به خاطر کشف حجاب در ملا عام در صفحه اینستاگرامش خبر داد. حال باید دید که آیا دیگر بازیگران زن کشف حجاب کرده هم به دادگاه احضار می‌شوند یا خیر.

شقایق دهقان در مراسم رونمایی کتاب بدون حجاب حضور پیدا کرد+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر و نویسنده متولد ۴ اسفند سال ۱۳۵۷ در گیسن آلمان است. بعد از سه ماه از تولدش به دلیل اتمام تحصیلات پدرش با خانواده به ایران بازگشت. در مدت ۶ سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهر‌های شمالی ایرانی ساکن شدند و سپس به تهران آمد. او اصلاتا بختیاری است.

ازدواج شقایق دهقان با مهراب قاسم خانی

همسرش مهراب قاسم خانی است که او هم نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون است و این دو در جریان سریال طنز پاورچین مهران مدیری، با هم آشنا شدند. بیشترین فعالیت او در سریال های مهران مدیری بوده است. حاصل ازدواج شایق دهقان و همسرش یک پسر به نام نویان و یک دختر به نام نیروانا است.

خبر طلاق شقایق دهقان

چند وقتی می شود که خبر طلاق او و همسرش به صورت غیر رسمی و شایعه منتشر شده است ولی به نظر می رسد که خبر در حال جدی شدن است.

سریالی که باعث شهرت شقایق دهقان شد

او در سریال ساختمان در نقش خانم شیرزاد ایفای نقش کرد که سال ۹۰ چخش شد. در سال ۱۳۹۴ در برنامه خندوانه، یک اجرای استند آپ کمدی داشت و در سال ۹۶ به همراه همسرش به عنوان داوران بخش استنداپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شقایق دهقان در مراسم رونمایی کتاب بدون حجاب حضور پیدا کرد+ عکس و بیوگرافی

شروع فعالیت هنری شقایق دهقان

شقایق دهقان کار هنری را از سن ۱ سالگی شروع کرد. در آن زمان برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد. در سال ۱۳۷۶ همزمان با امتحانات نهایی سال پهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

بعد از آن به پبشنهاد یکی از کارگردانان گروه کودک و تلویزیون در سریالش بازی کرد و به این ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک شروع کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپدیر خانواده تلویزیونی ها گردید. در این بین در دو فیلم به نام زیر نور ماه و فیلم سیندرلا هم ایفای نقش کرد.

انتهای مطلب/ی.ن

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا