تجارت

کدام تلویزیون ال جی پرفروش را در سال ۲۰۲۳ از دهکده بخریم؟

تلویزیون ال جی هر ساله با رو کردن سلاح مخفی اش چشم عاشقان را به خود خیره می کند. تلویزیون LG با قیمت معقول امکانات درخور و قابل توجهی ارائه می دهد و همین ارزش خریدشان را افزایش می دهد. کره‌ای‌ها برای جلب رضایت کاربران هر ساله نوآوری‌های جدیدی ارائه می کنند.

اگر تصمیم به خرید تلویزیون جدید گرفته‌اید ممکن است با معرفی مدل‌های زیاد سردرگم شوید بهتر است بین برندهای محبوب بهترین تلویزیون‌ها را انتخاب کنید و به بررسی آن‌ها بپردازید. البته قبل از آن بودجه تان را تعین کنید و بسته به قیمت می‌توانید بین‌مدل‌های مختلف خرید کنید. در ادامه ۳ تلویزیون ال جی پرطرفدار را معرفی می‌کنیم که مدل‌های ارزان‌قیمت تا گران‌قیمت را شامل می‌شوند و برای کاربری‌های مختلف مناسب هستند. اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی در سال ۲۰۲۳ هستید در ادامه با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی هر ساله با رو کردن سلاح مخفی اش چشم عاشقان را به خود خیره می کند. تلویزیون LG با قیمت معقول امکانات درخور و قابل توجهی ارائه می دهد و همین ارزش خریدشان را افزایش می دهد. کره‌ای‌ها برای جلب رضایت کاربران هر ساله نوآوری‌های جدیدی ارائه می کنند.

برند ال جی تنوع تلویزیون زیادی دارد اما در بین آن‌ها چند مدل محدود هستند که بیشترین میزان فروش را در بازار دارند. اگر دنبال تلویزیون میان‌رده و قیمت مناسب هستید تلویزیون ال جی نانوسل می‌تواند مناسب باشد، شاید بخواهید کمی بیشتر هزینه کنید و تلویزیون گیمینگ ال جی را خریداری کنید، در این صورت تلویزیون ال جی QNED مناسب‌تر است. اگر هم دنبال تلویزیون لاکچری و حرفه‌ای بخواهید باید سراغ تلویزیون اولد ال جی بروید که در ادامه بهترین مدل هر کدام از این دسته‌ها را معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید برای خرید تلویزیون ال جی جدید به فروشگاه دهکده مراجعه کنید و مدل‌های جدید سال ۲۰۲۳ را مشاهده و بررسی کنید.

نگاهی به نقاط قوت تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های ال جی کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و جزو محصولات با کیفیت به شمار می‌روند. از جذابیت تلویزیون‌های این برند امکانات هوشمند متنوع و کاربردی است که به راحتی اجازه دسترسی به دنیای آنلاین را به شما می‌دهد. می‌توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال بپردازید، گوشی‌تان را به تلویزیون متصل کنید و هزاران امکانات دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد. ریموت کنترل جادویی این تلویزیون‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصولات است که کار با تلویزیون را راحت‌تر می‌کند و به نسبت دیگر برندها کاربری ساده‌ و سریع‌تری دارد.


کدام تلویزیون ال جی پرفروش را در سال ۲۰۲۳ از دهکده بخریم؟

تلویزیون ال جی NANO۸۴ نماینده‌ی نانوسل

تلویزیون ال جی نانو ۸۴ ارزان‌ترین مدل این برند نیست اما جزو نمایشگرهای قیمت مناسب است که کیفیت و کارایی بسیار عالی دارد. تلویزیون نانوسل به دلیل استفاده از فیلتر نانو در صفحه می‌تواند رنگ‌ها را درخشنده‌تر و با وضوح بالاتر نمایش دهد که همین اصلی‌ترین مزیت رقابتی آن به شمار می‌رود. تلویزیون ال جی NANO۸۴ دارای وضوح تصویر ۴K، رفرش ریت ۶۰ هرتز، توان صوتی ۲۰ وات است که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم و سریال گزینه بسیار عالی است. قبلاً‌ تلویزیون نانوسل گیمینگ تولید می‌شد اما از سال ۲۰۲۲ به بعد تلویزیون‌های نانوسل برای کاربری معمولی تولید می‌شوند و شروع تلویزیون‌های گیمینگ ال جی به دسته QNEDها رسیده است.

تلویزیون ال جی QNED۸۰ حرفه‌ای ارزان‌قیمت

در این دسته مدل ارزان‌تر هم تولید می‌شود اما محبوب‌ترین مدل، تلویزیون ال جی QNED۸۰ است که با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اقتصادی‌ترین تلویزیون گیمینگ ال جی به شمار می‌رود و به دلیل داشتن فناوری QNED در صفحه نمایش که ترکیب دو فناوری نانوسل و کوانتوم دات است درخشندگی و کیفیت تصویر عالی دارد. تلویزیون‌های کیوند ال جی گران‌تر از بک لایت Mini LED استفاده می‌کنند و که قادرند کنتراست عمیق‌تری ارائه دهند اما تلویزیون کیوند ۸۰ به دلیل قیمت اقتصادی‌تر دارای بک لایت Direct LED است که کمی از مینی ال ای دی ضعیف‌تر است اما همچنان می‌تواند کنتراست قابل قبولی ارائه دهد. اگر بخواهیم جان کلام را بگوییم تلویزیون ال جی qned۸۰ با توجه به قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی ارائه می‌دهد و یکی از بهترین انتخاب‌های سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به حساب می‌آید.


کدام تلویزیون ال جی پرفروش را در سال ۲۰۲۳ از دهکده بخریم؟

تلویزیون ال جی QNED۸۰ تجربه‌ای چند ساله در ارائه بهترین کیفیت تصویر و گیمینگ خارق‌العاده دارد که تمامی امکانات بالارده را در کالبد نمایشگری اقتصادی‌تر ارائه می‌دهد. تنها با این کیوند است که می‌توان بروز بود، تجربه گیمینگ بینظیر داشت و حس زیبایی رنگ‌های سرزنده را به خوبی درک کرد.

تلویزیون اولد گیمینگ ال جی C۲

در حال حاضر بهترین نمایشگر اولد این برند، تلویزیون ال جی  است، که برنده بهترین تلویزیون گیمینگ سال شده است و با توجه به امکانات حرفه‌ای که دارد، باید انتظار قیمت زیادی هم از آن داشته باشید. ال جی از پنل OLED Evo در این نمایشگر استفاده کرده است که روشنایی تلویزیون را ۳۰ درصد افزایش داده و همچنان قدرت عالی در ارائه کنتراست بی‌نهایت دارد. اگر یک تلویزیون گیمینگ حرفه‌ای می‌خواهید بهترین گزینه اولدها هستند چرا که در صحنه‌های تاریک به دلیل کنتراست عمیق و همچنین زمان پاسخگویی بالا عملکرد عالی مخصوص بازی را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون همچنین دارای سیستم صوتی ۴۰ وات است که به کمک پردازنده آلفا ۹ نسل ۵ علاوه بر پردازش بی‌عیب‌و‌نقص تصویر، صدا را نیز به خوبی آنالیز می‌کند و بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد.

تلویزیون C۲ ال جی تا دندان مصلح با کوله باری از صلاح های کشنده وارد میدان نبرد شده است. عملکرد بی عیب و نقص گیمینگ، طراحی فوق باریک، ارائه کنتراست بی نهایت هر کدام به تنهایی توان از پا درآوردن رقبا را دارند، حالا که همه با هم ترکیب شده اند باید دید که این شاهکار ال جی چه خواهد کرد؟!

کلام پایانی

هر کدام از مدل‌هایی که اینجا معرفی شدند نماینده یک دسته از انواع تلویزیون‌های ال جی هستند و مدل‌های خیلی بیشتری برای خرید وجود دارند اما این چند مدل محدود پرطرفدارتین‌ها بوده‌اند. در صورتی که هنوز نمی‌دانید که کدام تلویزیون ال جی را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه دهکده سر بزنید و بیشتر با تلویزیون‌های این برند آشنا شوید همچنین می‌توانید از راهنمایی تیم تخصصی Dehkade برای خرید تلویزیون استفاده کنید و بهترین مدل را بسته به نیاز و بودجه‌تان خریداری کنید.

آدرس وبسایت دهکده: https://dehkade.shop/

ایمیل: dehkade.shop@gmail.com

تماس: ۰۹۱۹۹۰۲۹۴۴۶

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا