اجتماعی

عطر کلاسیک یا مدرن خود را از عطرفرید بخواهید

شما عزیزان می توانید عطر آکوا دی جیو و عطر پوران هوم (عطر شاه) را با بهترین قیمت و با کیفیت Top Grade جهانی از وب سایت Atrefarid.com تهیه نمایید.

عطرهای کلاسیک یا به قولی عطرهای قدیم حس و حال، سادگی و رایحه متفاوتی نسبت به عطرهایی که امروز در بازار معرفی میشوند دارند و این حرف خیلی از افرادی است که به عطرهای کلاسیک و قدیمی علاقه دارند. عطر آکوا دی جیو و عطر پوران هوم یا پرانوم، دو نوستالژی به یاد ماندنی و بی نظیر در بین عطرهای کلاسیک هستند.

کارون پور آن هوم یکی از عطرهای بسیار معروف در کشورمان بود که تقریبا در همه در بازار آن را به اسم عطر شاه می شناختند، چرا که سازنده این عطر یعنی برند کارون، این عطر را به محمدرضا شاه پهلوی هدیه داده بود. او نیز استقبال خوبی از این عطر کرده بود و بعد از آن نام عطر شاه روی این محصول در دنیا ماندگار شد.

در سوی دیگر برند ماندگار و جاودانه جورجیو آرمانی، یکی از اسطوره های دنیای مد و عطر و ادکلن و یکی از خاطره انگیز ترین عطرهای آن، آکوا دی جیو را داریم که به دلیل رایحه خاص خود توانسته پس از ۵ دهه یکی از عطرهای پرفروش بازار باشد.

در این مقاله از عطرفرید، شناخته شده ترین مرکز خرید اسانس عطر اورجینال در ایران قصد داریم نگاهی به این دو عطر نوستالژی بیندازیم. هیچ چیز بهتر از یک عطر نوستالژی برای هدیه ای به بزرگترها نیست، عطرهایی که در ادامه معرفی میکنیم میتوانند مروری لذت بخش از خاطرات خوش جوانیشان را به آنها هدیه دهند.

عطر پوران هوم

پوران هوم یا پورانوم یک محصول معمولی نیست، بلکه عطری است که حدودا بعد از ۸ دهه همچنان یکی از عطرهای پرفروش است. این عطر می تواند شما را به گذشته ببرد، دورانی که همه چیز ساده تر بود و افراد مسائل را ساده تر می گرفتند.

این عطر ترکیبی خاص از اسطوخودس و وانیل را ارائه می کند و یکی از بهترین انتخاب ها برای آقایان با تجربه و قدرتمند است که شخصیت و لوکس بودن را در سادگی می بینند.

* اسانس عطر پوران هوم

ترکیبات این عطر برای بیش از ۸۰ سال است که تغییر نکرده و یک رایحه اصیل، نادر و بی انتها را به همراه یاس، اسطوخودوس و کهربا در اختیارتان میگذارد.

نت ابتدایی این عطر تشکیل شده از سطوخودوس است که یک رایحه عطری و بی نظیر به عطرتان می دهد تا یک شروع فوق العاده با آن داشته باشید. این نت می تواند حس آرامش را در شما ایجاد کند. اسطوخودوس رایحه ای است که در دو نت دیگر عطر نیز به مشام می خورد.

در نت های میانی این عطر، رایحه وانیل به شیرینی آن اضافه می کند و تلخی رایحه اش را به سمت ملایم شدن پیش می برد. شیرینی وانیل در کنار رایحه اسطوخودوس یک هارمونی و تعادل روحی در شما به وجود خواهد آورد.

پس از مدتی طولانی که نت میانی به مرور کمرنگ تر شد، نت های پایه این عطر که از مشک تشکیل شده خودش را نشان می دهد و حس طراوت و سرزندگی را به شما القا می کند. این نت تا انتهای سفرتان با این عطر همراهتان خواهد بود.

در کل رایحه این عطر به تلخی می زند و یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به عطرهای کلاسیک، مینیمال و ساده علاقه دارند. خرید عطر پوران هوم برای هر فصلی پیشنهاد می شود و میتوانید آن را بصورت روزمره استفاده کنید.

* ماندگاری و پخش بوی کارون پوران هوم

عطرهای کلاسیک عموما از ماندگاری بالایی برخوردارند و این شاخصه در محصول کمپانی کارون نیز صدق می کند. این عطر از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی می توانید تا ۶ الی ۸ ساعت از رایحه آن لذت ببرید.

همچنین اسانس این عطر سیلاژ بسیار بالایی دارد و همین باعث می شود پخش بوی آن در بین عطرهای کلاسیک بالا باشد.

همچنین شما عزیزان می توانید با خرید اسانس عطر پورانهوم میزان ماندگاری عطر خود را بالا ببرید. اسانس عطر به دلیل بافت روغنی که دارد غلظت بیش تری داشته و همچنین در ساخت آن از الکل کمتری استفاده شده است. همین موضوع باعث می شود ماندگاری عطر روی پوست بیش تر شده و مدت بیش تری با شما همراه باشد.

* عطر پرانوم مناسب کیست؟

کارون پوران هوم یکی از شاهکارهای با اصالت دنیای عطر و ادکلن است که رایحه آن نه تنها برای مردان، بلکه برای بانوانی که به دنبال یک عطر باکلاس، شیک و خوش رایحه باشند نیز مناسب است. سازنده این عطر یعنی ارنست دالترف به شکل هنرمندانه ای روایح اسطوخودوس، وانیل و کهربا را ترکیب کرده و یک عطر بی نظیر برای فصول بهار و تابستان طراحی نموده است.

عطر کلاسیک یا مدرن خود را از عطرفرید بخواهید

قیمت عطر پوران هوم

پورانهوم با گذشت سالیان سال از زمان انتشار خود یکی از عطرهای لاکچری به حساب می آید و قیمت آن با عطرهای مدرن و به روز دنیا برابر می کند. در اوایل بهار ۱۴۰۲ فروش عطر پوران هوم از برند کارون با قیمت ۷ تا ۱۲ میلیون تومان صورت می گیرد که این قیمت بستگی به غلظت عطر و حجم شیشه آن دارد.

همچنین اگر قصد این عطر بی نظیر، کلاسیک و با اصالت را به عزیزان خود هدیه کنید، می توانید اسانس اورجینال آن را از فروشگاه عطر فرید با قیمت ۱۲ هزار تومان خریداری کنید.

عطر آکوا دی جیو

یکی دیگر از شناخته شده ترین و شیک ترین عطرهای کلاسیک قرن، محصولی از برند افسانه ای “جورجیو آرمانی” است. برندهای کمی در دنیای مد و فشن وجود دارند که نام با ابهت، تاریخی و افتخارآفرین داشته باشند و آرمانی قطعا یکی از آنهاست.

فروش عطر آکوا دی جیو در اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی فراتر از حد تصور بود. این محصول بی نظیر با یک رایحه مطبوع، تازه، گلی و کمی ادویه ای، سالیان زیادی در ذهن افراد ماندگار شده بود و البته که هنوز هم خاطرات بسیاری با بوی این عطر زنده می شود.

– اسانس عطر آکوا دی جیو

خرید عطر آکوا دی جیو در فصل های بهار و تابستان به شدت بالا می رود و این به علت حس و حال بی نظیری است که از بوی مرکباتی نارنج و لیموترش و شکوفه ی پرتقال، در کنار عطر گلی ناشی از یاس و نرولی تشکیل می شود و نت اولیه آن را به یک ترکیب ترش و شیرین، مرکباتی و ته مایه گلی تبدیل می کند.

پس از آن نوبت به نت های میانی با درخشش روایح گل می رسد.در این نت چندین گل مختلف که شامل رز، گیکلامن، یاس، فریزیا و ارکیده هستند با یکدیگر ترکیب می شوند. در کنار این گل ها چندین رایحه مکمل قرار دارد و یک ترکیب جادویی و بی نظیر به وجود می آورد. این مکمل ها شامل موارد زیر می باشند:

  • جوز هندی
  • رزماری
  • روایح آبی و دریایی

بعد از گذشت مدت طولانی نوبت به نت های پایانی تشکل شده از عنبر، پاتچولی، خزه اوکموس، چوب سدر و مشک می رسد. این نت در نهایت با حس و حال شیرین و انرژی بخش خود یک پایان دلپذیر و آرام بخش به عطر شما می دهد.

– پخش بو و ماندگاری عطر آکوا دی جیو

ماندگاری بالای عطر یکی از نقاط مثبت عطرهای کلاسیک است و تقریبا تمام عطرهای کلاسیک شناخته شده از ماندگاری بالایی برخورداند. Acqua di Gio عطری است که می توانید آن را تنها یکبار در روز روی پوست یا لباس خود اسپری کنید و تا انتهای روز از آن لذت ببرید.

بطور معمول  میتوانید آکوا را ۵ تا ۷ ساعت بر تن داشته باشید، که این میزان همانطور که گفتیم با خرید اسانس عطر آکوا دی جیو افزایش می یابد. از طرف دیگر پخش بو یا projection این عطر کاملا مناسب است؛ نه آنقدر زیاد که کسی از بوی آن سر درد بگیرد، نه آنقدر کم که کسی متوجه آن نشود.

– عطر آکوا دی جیو مناسب چه کسانی است؟

آرمانی این عطر را برای کسانی طراحی کرده که به نکات مثبت زندگی اهمیت می دهند و می خواهند با رایحه ای که از بدن خود ساطع می کنند، تاثیر مثبتی روی اطرافیان خود داشته باشند. اعتماد به نفس و جذابیت دو کلمه ای هستند که این محصول و صاحب آن را به خوبی توصیف می کنند.

در یک کلام، دی جیو یک عطر یونیسکس، مناسب برای خانم ها و آقایانی است که می خواهند جمع های مختلف بدرخشند.

عطر کلاسیک یا مدرن خود را از عطرفرید بخواهید

– قیمت عطر آکوا دی جیو

قیمت عطر یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار و مهم برای افرادی است که می خواهند در سال جدید، عطری نو به تن داشته باشند. فروش عطر آکوا دی جیو در بهار ۱۴۰۲ با قیمت ۴ تا ۶,۶۰۰، و در عطرفرید با قیمت ۱۰ هزارتومان برای هر میل صورت می گیرد. مواردی مثل غلظت محصول و همچنین حجم آن در این قیمت تاثیرگذار می باشند.

بهترین عطرهای کلاسیک در عطرفرید

عطرهای کلاسیک یادآور خاطرات گذشته و همچنین یکی از اولین انتخاب افرادی است که به عطرهای نوستالژیک علاقه دارند. دو محصول برتر دنیای عطرهای کلاسیک که در این مقاله به آنها پرداختیم، می توانند یک هدیه بی نظیر برای بزرگترها باشند و خاطرات خوش جوانی را به آنها یاد آوری کنند.

شما عزیزان می توانید عطر آکوا دی جیو و عطر پوران هوم (عطر شاه) را با بهترین قیمت و با کیفیت Top Grade جهانی از وب سایت Atrefarid.com تهیه نمایید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا