نساجی

۵ پوشاک مردانه ایرانی که از کیفیتشان غافلگیر می شوید!

آیا بهترین پوشاک مردانه ایرانی را میشناسید؟ برندهای لباس مردانه ایرانی در یک دهه اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند و در سبک های مختلف هم پای رقبای خارجی بهترین تولیدات را داشته اند! در این مطلب به معرفی این برند های لباس مردانه می پردازیم.

بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی

با انجام بررسی های مختلف به ۵ برند لباس مردانه ایرانی رسیدیم که میتوانند برای سلایق مختلف راضی کننده باشند. این برند های لباس مردانه عبارتنداز :

۱-گراد

نام گراد حتما به گوشتان خورده… برند گراد در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید پوشاک خاص و پوشش نیاز های داخلی در حوزه پوشاک تاسیس شد و الان به غیر از تهران در بیش از ۱۵ شهر کشور نمایندگی دارد. gerad مهم‌ترین وجه تمایز خود را تنوع بالا در طرح و اندازه و همچنین ارائه محصولاتی منطبق بر خواست مشتری قرار داده و به همین سبب به غیر از تولید لباس رسمی آقایان ( کت، پیراهن مردانه، شلوار، کت تک، پالتو و…)، سبد کاملی از پوشاک را برای خانم های عزیز نیز فراهم کرده است.

این برند لباس مردانه ایرانی ،  لاین سفارشی دوزی را هم با عنوان اختصاصی “گراد پرو” راه اندازی کرده تا مشتریان امکان دخالت سلیقه شخصی در انتخاب محصولات را داشته باشند.

از ویژگی ها برند گراد میتوان به داشتن ۹ گروه سایزبندی مختلف ، فروش به صورت سازمانی ، ارسال رایگان در صورت خرید اینترنتی و برگزاری جشنواره های تخفیفی استثنایی اشاره کرد.

گفتنی است در حال حاضر یکی بهترین برند پیراهن مردانه در بازار ، مارک گراد می باشد.

۲-هاکوپیان

اگر در جواب سوال ” بهترین برند کت و شلوار در ایران” نام هاکوپیان را شنیدید، تعجب نکنید! برند هاکوپیان یکی از مارک های معروف لباس مردانه در ایران است که قدمتی بالغ بر نیم قرن دارد و در این سال ها سعی داشته تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، کیفیت محصولاتش روز به روز بهتر شود!
پارچه کت و شلواری که برای تولید کت و شلوار مردانه هاکوپیان مورد استفاده قرار می‌گیرند، از شرکت‌های معتبر ایتالیایی وارد می‌شود و با ظرافت و دقت طراحی و دوخته می شوند و پوششی مناسب برای همه زمان‌ ها هستند. همچنین تولیدات این لباس برند مردانه، از ترکیب الیاف ‌های طبیعی هستند و به همین سبب لباس های آن را بسیار لطیف، تنفس پذیر و سبک کرده است.

هاکوپیان با ۷ فروشگاه در تهران و ۱۵ فروشگاه فعال در سراسر کشور، اکنون بیش از ۴۰۰ هزار مشترک و بیش از ۷۰۰ نفر پرسنل دارد..

اگر قصد خرید لباس های رسمی را دارید ، هاکوپیان انتخابی ایده آل برای شماست! برای دیدن مدل های مختلف لباس به سایت این شرکت سر بزنید.

۳-زاگرس پوش

شرکت زاگرس پوش یکی از واحدهای صنعتی نمونه است که سال‌ها با تجربه زیاد در زمینه تولید انواع لباس مردانه ایرانی به ویژه پوشاک رسمی آقایان مثل: پیراهن، کت تک ، انواع شلوار مردانه و … فعالیت می کند. البته این برند در سال های اخیر پوشاک بانوان را نیز در سبد محصولات خود قرار داده و برای مثال مانتو اداری آن به یکی از پرفروش ترین آیتم های پوشاک زنانه زاگرس تبدیل شده است.

یکی از اصلی ترین تولیدات این برند لباس مردانه ، کت و شلوار است. برای دوخت کت شلوار زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی استفاده می شود. گفتنی است تامین لباس‌های رسمی کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو ۲۰۲۰، به عهده این مجموعه بود.

۵ پوشاک مردانه ایرانی که از کیفیتشان غافلگیر می شوید!

از ویژگی های شاخص برند زاگرس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأمین پوشاک سازمانی: اغلب شرکت‌ها به دنبال تهیه لباس فرمی متناسب با ریشه‌های فرهنگی ایرانی کلاسیک هستند که می‌توانند برای تحقق این امر، از برند زاگرس خرید کنند.
  • قیمت مناسب: در فروشگاه زاگرس پوش شما امکان خرید هر نوع کت شلوار با هر قیمتی را دارید، این برند سعی کرده تا طیف های مختلف مشتریان را به سمت خود جذب کند.
  • ارسال رایگان: یکی از مواردی که کاربران هنگام خرید اینترنتی با آن رو به رو هستند، موضوع هزینه ارسال است. زاگرس پوش با ارائه خدماتی متفاوت امکان ارسال رایگان را برای تمامی سفارش‌های خود دارد.

۴-بادی اسپینر

بادی اسپینر ایرانی است؟ این سوالی است که با وجود حضور چند ساله این برند در بازار پوشاک آن را می پرسند!

بله بادی اسپینر برندی ایرانی است که بیش از از ۱۰ سال سابقه در صنعت پوشاک دارد و با ۴۳ شعبه در سراسر کشور، مشغول به فعالیت است. لباس های کژوال و اسپرت این برند در گروه مردانه و زنانه طرفداران زیادی در بین نسل جوان دارد. در سایت این مجموعه آمده:

تیم طراحی و تولید بادی اسپینر با مطالعه دقیق و بررسی مد روز جهان و همچنین انجام تحقیق در بازار ایران، بهترین محصولات رو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ از انواع لباس مهمانی برای خانم‌ها، تی شرت، شلوار و لباس‌های روزمره برای آقایان گرفته تا کیف، کوله پشتی، کفش، کمربند و اکسسوری‌های متنوع دیگر

شما به دو صورت آنلاین و حضوری (مراجعه به شعب بادی اسپینر) می توانید از محصولات این برند خرید کنید.

۵-وب پوش

پنجمین برندی که در لیست قرار دادیم برند پوشاک آقایان وب پوش است. وب پوش نیز به مانند بادی اسپینر، جزو بهترین تولید کنندگان لباس اسپرت و کژوال است. تیشرت مردانه مارک وب پوش ، یکی از بهترین مارک تیشرت مردانه در ایران است. این تیشرت های در انواع مدل های مختلف و با رنگ بندی متنوع تولید شده اند.

۵ پوشاک مردانه ایرانی که از کیفیتشان غافلگیر می شوید!

با دیدن محصولات این برند و خرید از آن ها، حتما شما هم جزو مشتریان وب پوش خواهید شد. در حال حاضر این برند ۳ نمایندگی در تهران دارد و سایت آن نیز به نشانی webpoosh.com آماده سفارش گیری از تمامی مشتریان در سراسر ایران است.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی ۵ برند لباس ایرانی مردانه پرداختیم. سعی کردیم تا از بین تعداد زیاد برند های معروف لباس مردانه در ایران، برندهایی که کیفیت و خدمات بهتری دارند را در لیست قرار دهیم. البته که قطعا اگر از افراد مختلف خواسته شود تا بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی را معرفی کنند، هر یک با توجه به تجربه و نظر خود انتخاب های گوناگونی خواهند داشت.

به همین سبب ، شما نیز در کامنت ها، نظر و تجربیات خود در استفاده از این برند های لباس مردانه را بیان کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا