تجارت

سفارش انواع جعبه هارد باکس + خرید جعبه هارد باکس آماده

یک میز را تصور کنید که انواع و اقسام زیورآلات روی آن قرار داد. از دستبندهای متنوع تا گردنبندهای ارزان و گران قیمت. میز بسیار شلوغ و درهم ریخته است و حق انتخاب را از شما سلب کرده. در این بین راه حل شما چیست؟ در زمانی که اشیا بهم ریخته باشند انتخاب برای شما سخت می‌شود زیرا نمی‌توانید با دقت به یک کار نگاه کنید و سلیقه خود را با آن مطابقت دهید. از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از جعبه های هارد باکس است. اگر تمامی ست و نیم ست ها را درون هارد باکس خاص خود قرار دهید به زیبایی میز مرتب می‌شود و با جزئیات بهتر می‌توانید انتخاب کنید. و هم می‌توانید برای کادو و هم دکور استفاده کنید. هارد باکس ها دارای جنس ضخیمی هستند که ایمنی کار را بالا می‌برند و ظاهر لوکس تری به انتخاب شما می‌دهند. بنابراین هارد باکس ها در مقایسه با سایر جعبه ها بسیار مناسب و ایمن هستند و در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر راجع به نحوه سفارش انواع هارد باکس با ما همراه باشید.

هارد باکس چیست؟

هارد باکس معادل فارسی جعبه سخت است البته که این معنای لغوی آن است. به این جهت نام گذاری شده که یک جعبه ضخیم و محکم است که با افتادن و ضربه دیدن اجزا داخل آن آسیب نمی‌بینند. جنس این جعبه ها از ترکیب مقوا، روکش‌های کاغذی و چرم است که با برش های فوم پلی اتیلن نیز ساخته می‌شوند. با تزئینات و تغییراتی که به ظاهر این باکس ها می‌دهند آن ها را زیبا و لوکس می‌کنند تا علاوه بر درون زیبا، ظاهری زیبا داشته باشند. از موارد مهم دیگری که جز ویژگی‌های جعبه هارد باکس محسوب می‌شود ایمنی، ظرافت، استحکام و بادوام بودن آن است.

مزایا و ویژگی های هاردباکس

  • مقاومت و ماندگاری بسیار بالا نسبت به جعبه های مقوایی ساده هم از لحاظ مواد و هم ظاهر
  • محافظت و حفظ امنیت تمام عیار از محصول
  • امکان اضافه کردن طرح های مختلف، تصاویر و برجستگی های متعدد به جعبه سخت
  • امکان وارد کردن خاصیت مغناطیسی به جعبه
  • حفظ و افزایش ماندگاری اسم برند نزد مشتریان
  • ایجاد تصور بهتر نسبت به محصول و کیفیت آن
  • ظاهری ساده و در عین حال بسیار لوکس و جذاب

مراحل ساخت هارد باکس

سفارش انواع جعبه هارد باکس + خرید جعبه هارد باکس آماده

  1. هارد باکس ها از دو قسمت اصلی تشکیل می‌شوند که عبارتند از: مقوای چند لایه و لایه بیرونی جنس نئوپان. زمانی که نوبت به برش نئوپان می‌رسد ممکن است چندین سوراخ ایجاد شود یا برای لوکس شدن بیشتر از آهن ربا در آن استفاده گردد. قابلیت آهن ربا سبب جلوه بیشتر کار می‌شود و امنیت آن را بالا می‌برد.
  2. از دیگر مراحلی که برای ساخت هارد باکس در نظر گرفته می‌شود استفاده از کاغذ نرم و منعطف است که آن را مطابق نئوپان برش می‌دهند. برش ظریف این کاغذ باعث افزایش زیبایی کار می‌شود. محل قرارگیری آن در داخل و خارج جعبه است و دیگر هیچگونه نئوپانی قابل مشاهده نیست.
  3. مرحله آخر آن شکل ظاهری هارد باکس است که با عناصری مانند اکلیل، مغناطیس و برجستگی‌ها و یا متون خاص به آن جلوه می‌دهند.

کاربردهای انواع هارد باکس

  • شرکت های بزرگ تولید کننده تلفن های همراه: هاردباکس ها برای انواع گوشی نیز به طور خاص ساخته می‌شوند که طراحی آن ها با دیگر اشیا متفاوت است. این هاردباکس ها در زمان فروش موبایل حتما باید همراه فرد باشد.
  • بسته بندی ویژه مخصوص صادرات
  • صنایع مواد غذایی و خوراکی
  • صنایع الکترونیکی
  • زیور آلات و صنایع کادویی
  • شرکت های آرایشی و بهداشتی: اکثر این صنایع از مدل هاردباکس کتابی استفاده می‌کنند. مدل کتابی هم محصول را ایمن تر نگه می‌دارد و هم لوکس‌تر بودن آن را نشان می‌دهد.

 انواع هارد باکس (جعبه سخت)

۱.هارد باکس تلسکوپی (Full telescoping): درون این هارد باکس ها که از دو بخش تشکیل شده اند برای امنیت بیشتر، اکثرا خلاء و وکیوم ایجاد می‌کنند.

۲.هارد باکس شیاردار (Neck and Shoulder): طراحی این باکس به گونه ای است که قسمت بالایی آن به لبه های برجسته چفت می‌گردد.

۳.تلسکوپی کشویی (Tray and Sleeve): شکل این هارد باکس ها مانند جعبه کبریت کشویی است.

۴.جعبه سیگاری (Cigar Box): طراحی این باکس بسیار کلاسیک و شیک است و در عین زیبایی ساده می‌باشد. خاصیت آن به شکل لولایی می‌باشد.

۵.جعبه سخت کتابی (Book Box): این مدل برای لوازم آرایشی لوکس و الکترونیکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سفارش انواع هارد باکس و بسته بندی های لوکس

اغلب هارد باکس ها به صورت تک و عمده خریداری می‌شوند. فروشگاه های طلا و نقره و اکسسوری استفاده بسیاری از هارد باکس ها دارند. گاهی اوقات افراد سفارشات خاصی دارند که شکل و نوع هارد باکس را تغییر می‌دهد از این رو باید از یک مرکز معتبر خرید کنید. کارگاه تولیدی آنباکس دارنده و عرضه کننده شیک ترین هارد باکس ها می‌باشد که کارهای سفارشی شما را نیز پذیرا می‌باشد. اگر می‌خواهید کاری متمایز و خاص نسبت به دیگران داشته باشید بهتر است از کارگاه های تولیدی این چنینی بهره بگیرید. و یک کادوی منحصر به فرد و فراموش نشدنی را هدیه دهید.

هاردباکس‌ها انواع مختلفی دارند بنابراین در قدم اول باید نوع انتخاب خود مطمئن باشید که چد مدل و رنگی و جنسی مد نظرتان است. پس از آن تعداد کار و موجودی آن را چک کنید. هاردباکس ها با جعبه های مقوایی تفاوت بسیاری دارند. که عمده‌ترین تفاوت آن میزان استحکام است. جعبه های معمولی بسیار ساده و ظریف هستند اما هاردباکس ها بسیار ایمن و مقاوم می‌باشند. بنابراین پس از انتخاب نوع کار می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و یک خرید عالی و بدون نقص داشته باشید. با این کار شخص مورد نظر شما نیز یک کادوی عالی دریافت می‌کند. برای استعلام قیمت از آنباکس راهنمایی بگیرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا