اینترنت

معرفی امکانات تلگرام پرمیوم

تلگرام را می‌توان یکی از امن‌ترین پیامرسان‌های موجود در سطح جهانی به شمار آورد که با توجه به امکانات منحصربه‌فردی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توانسته است نام خود را در لیست ۵ اپلیکیشن برتر جهانی به لحاظ تعداد دانلود قرار دهد. در سال گذشته بود که پاول دروف، مدیرعامل تلگرام، اعلام کرد که تعداد کاربران این پیامرسان محبوب از مرز ۷۰۰ میلیون گذشته است و این درحالی است که این تعداد کاربر بدون هیچگونه تبلیغ خاصی به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند؛ اما طبیعتا تلگرام نیز همانند هر شرکت دیگری برای اجرای صحیح سیاست‌های خویش، نیاز به دریافت اشتراک از کاربران دارد و به همین علت نسخه پرمیوم و پولی تلگرام به تازگی منتشر گردید که در آن کاربران قادر خواهند بود به امکانات جدید و ویژه‌ای که کاربران عادی از آن برخوردار نیستند، دست پیدا کنند.  اما آیا تاکنون این سوال ذهن شما را به خود مشغول ساخته که چه تفاوتی میان تلگرام رایگان با نسخه پولی آن وجود دارد؟ پاسخ این سوال در گرو بررسی همان امکانات ویژه‌ای است که در اختیار کاربران پرمیومی تلگرام قرار می‌گیرد و به همین علت ما نیز این مطلب را به بررسی دقیق این موضوع اختصاص داده‌ایم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تلگرام پرمیوم (Telegram Premium)

قبل از آن که به بررسی و معرفی امکانات تلگرام پرمیوم بپردازیم، ضرورت دارد تا نگاهی به خود ماهیت این نسخه ویژه از تلگرام داشته باشیم تا با دید روشن‌تری بتوانید در ارتباط با امکاناتی که در این نسخه ویژه در اختیار کاربران قرار گرفته، قضاوت نمایید. پاول دروف همواره بر این نکته تاکید داشته است که بیش از آن که به شرکت‌های تبلیغاتی وابسته باشد، بر کاربران خود اتکا نموده؛ اما طبیعتا برای آن که این شرکت قادر باشد این سیاست خود را ادامه دهد، باید از کاربران خود کمک گرفته و از طریق آن‌ها کسب درآمد نماید، نسخه پرمیوم تلگرام نیز دقیقا با چنین هدفی طراحی شده و توسعه یافت.

در نسخه پولی تلگرام همچون نسخه پولی بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، امکانات ویژه‌ای برای کاربران در نظر گرفته شده و بسیاری از محدودیت‌هایی که کاربران نسخه‌های عادی با آن مواجه هستند نیز در آن حذف شده است. ناگفته نماند که شما به هنگام خرید نسخه پرومیوم تلگرام نه تنها به امکانات جدیدی دست پیدا می‌کنید، بلکه حتی با نسخه بهبود یافته برخی امکانات و قابلیت‌های موجود نیز مواجه خواهید شد. لازم به ذکر است که تلگرام در حال حاضر برای ارائه چنین نسخه‌ای به صورت ماهانه از کاربران پرمیومی خویش مبلغ ۵ تا ۶ دلار (متناسب با کشور کاربر) دریافت می‌کند و با توجه به نوسان قیمت دلار در ایران نمی‌توان قیمت ریالی دقیقی برای آن ارائه داد.

امکانات ویژه نسخه پرومیوم تلگرام

همان طور که گفته شد، نقطه تمایز تلگرام پرمیوم و تلگرام معمولی در امکاناتی است که در این نسخه ویژه در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای درک بهتر این وجه تمایز به بررسی این امکانات ویژه می‌پردازیم:

نصف شدن میزان محدودیت‌های تلگرامی

اصلی‌ترین ویژگی که از یک نسخه پرمیومی می‌توان انتظار داشت، این است که کاربران آن با محدودیت کمتری در مقایسه با سایر کاربران مواجه باشند و همین نکته نیز در تلگرام پرمیوم مورد توجه توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. در نسخه پرمیوم تلگرام، امکان پین کردن چت‌ها از ۵ به ۱۰، ذخیره استیکرها از ۲۰۰ به ۴۰۰، عضویت در گروه‌ها و کانال‌ها از ۵۰ به ۱۰۰ و امکان رزرو رایگان لینک‌های عمومی از ۱۰ به ۲۰ ارتقا یافته است. جالب است بدانید که کاربران این نسخه ویژه از تلگرام قادر خواهند بود در مقایسه با سایر کاربران، بیوگرافی طولانی‌تری نوشته و حتی لینک‌هایی را در این بخش اضافه نمایند.

معرفی امکانات تلگرام پرمیوم

فراهم شدن امکان آپلود فایل‌های ۴ گیگابایتی

در حال حاضر کاربران نسخه رایگان تلگرام فقط می‌توانند فایل‌هایی را تا حجم ۲ گیگابایت در تلگرام آپلود نمایند و این درحالی است که افرادی که اشتراک پرمیوم تلگرام را خریداری کرده‌اند، می‌توانند فایل‌هایی تا حجم ۴ گیگابایت را آپلود نمایند و این یعنی شما با خرید این اشتراک قادر خواهید بود یک فیلم ۴۵ ساعته، آن هم با کیفیت ۱۰۸۰p را به راحتی با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید. البته ناگفته نماند که این بدیهی است که دوستان شما برای دانلود چنین فایل‌هایی نیازی به خرید اشتراک ویژه تلگرام نخواهند داشت.

برخورداری از استیکرها و ری‌اکشن‌های ویژه

اگر روزهای ابتدایی محبوبیت یافتن تلگرام در ایران را به خاطر داشته باشید، بسیاری از افراد به دلیل امکان ساخت استیکرهای شخصی‌سازی شده و وجود تنوع استیکر در این پیامرسان بود که به سمت آن جذب شدند. این شبکه اجتماعی از همان ابتدای شروع کار خویش توجه ویژه‌ای به استیکرها داشته و حال در نسخه پرمیومی تلگرام شاهد استفاده از استیکرهای متحرک در داخل متن هستیم که این مسئله به خودی خود می‌تواند در ایجاد جلوه‌های بصری جذاب به شما کمک کند. ناگفته نماند که کاربران ویژه تلگرام می‌توانند در واکنش به پیام کاربران مختلف از ایموجی‌های جدیدی برای نشان دادن ری‌اکشن خود استفاده نمایند.

افزایش سرعت دانلود فایل‌ها

به گفته تلگرام، کاربران ویژه این پیامرسان می‌توانند فایل‌های حجیم را با سرعت بیشتری در مقایسه با کاربران عادی دانلود نمایند. البته لازم به ذکر است که این ویژگی بیش از هر چیزی به شرکت ارائه کننده سرویس اینترنتی شما بستگی داشته و شما با کمک این ویژگی های تلگرام پرمیوم قادر خواهید بود که از حداکثر پهنای باند استفاده نمایید. ناگفته نماند که به دلیل مسئله فیلترینگ این پیامرسان در داخل ایران و استفاده از فیلترشکن برای دسترسی به آن، کاربران ایرانی احتمالا افزایش سرعت محسوسی را تجربه نخواهند کرد.

امکان تبدیل صدا به متن (Voice to Text Conversion)

احتمالا این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که مخاطب شما یک پیام صوتی برای‌تان ارسال کند و شما موقعیت مناسبی برای شنیدن این فایل صوتی نداشته باشید یا ممکن است به طور کلی تمایلی به شنیدن ویس‌های ارسالی نداشته باشید؛ در چنین حالتی، مسلما با شنیدن این قابلیت جدید تلگرام پرمیوم خوشحال خواهید شد. این ویژگی همان طور که از نام آن پیداست، می‌تواند ویس‌ها را به راحتی به متن تبدیل کند. جالب است بدانید که این افراد بعدها می‌توانند پس از شنیدن این پیام صوتی، محتوای آن را با متن ارسالی تلگرام مقایسه نمایند و به آن امتیاز دهند تا به این شکل کیفیت متن‌ها ارتقا یابد.

تغییرات ظاهری نمایه پروفایل و آیکون اپلیکیشن

به طور کلی، کلیه کاربرانی که نسبت به خرید اشتراک ویژه تلگرام اقدام می‌کنند، یک نشان ستاره در کنار نام کاربری آن‌ها قرار می‌گیرد که این ستاره نشان دهنده ویژه بودن اکانت این کاربر است. ناگفته نماند که آیکون‌های جدید نیز برای این نسخه ویژه طراحی شده که با سلیقه کاربران همخوانی بیشتری دارد.

حذف تبلیغات

مدتی است که به دلیل افزایش محبوبیت تلگرام، این پیامرسان میزبان تبلیغات‌های گسترده شده است؛ به طوری که  در برخی از کشورها تبلیغات‌هایی به صورت پیام در کانال‌ها و گروه‌ها منتشر می‌گردد که کاربران ویژه از این پس، چنین تبلیغات‌های مزاحمی را مشاهده نخواهند کرد.

خرید اشتراک ویژه تلگرام در ایران

برای آن که بتوانید به راحتی اکانت خود را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید، فقط کافیست که در وبسایت آریاپی یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس در بخش منوی خدمات، خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را انتخاب کنید و پس از پرداخت ریالی هزینه اشتراک، بین بازه زمانی ۱ الی ۲۴ ساعت، ایمیل اختصاصی خرید اشتراک تلگرام را دریافت می‌کنید و بعد از آن قادر خواهید بود که به راحتی از امکانات این نسخه ویژه لذت ببرید. ناگفته نماند که برای تمدید ماهانه این اشتراک نیز می‌توانید از خدمات مجموعه آریاپی استفاده کنید. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه با مناسب‌ترین تعرفه در اختیار کاربران قرار گرفته و قبل از ثبت سفارش می‌توانید از مشاوره تلفنی یا چت آنلاین موجود در این وب‌سایت از راهنمایی کارشناسان بهره ببرید. ارائه تضمین محرمانگی اطلاعات و همچنین برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از ثبت سفارش نیز از مزایای دیگری است که به هنگام خرید اشتراک تلگرام پرمیوم در این مجموعه از آن بهره‌مند خواهید شد.

آریاپی؛ معتبرترین مرجع خرید اشتراک تلگرام پرمیوم در ایران

معرفی امکانات تلگرام پرمیوم

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، امروزه تلگرام به منظور کسب درآمد و اجرای صحیح سیاست‌های خویش به سمت ارائه اشتراک‌های ویژه حرکت کرده است و کاربرانی که اقدام به خرید اشتراک تلگرام پرمیوم می‌نمایند، در مقایسه با کاربران عادی از امکانات بیشتری برخوردار می‌شوند که از جمله این امکانات ویژه می‌توان به مواردی نظیر حذف محدودیت‌ها، تبدیل ویس به متن، استفاده از استیکرهای متحرک در متن، آپلود فایل‌های با حجم بالا و غیره اشاره کرد. متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های مالی، کاربران ایرانی به طور مستقیم قادر به خرید این اشتراک ویژه نیستند و به همین علت باید از شرکت‌های واسطه‌ای ارائه کننده چنین خدماتی استفاده نمایند. مجموعه آریاپی یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را در خدمات مورد ارائه خویش در نظر گرفته است و اگر شما هم به دنبال خرید چنین اشتراکی، آن هم با قیمت مقرون به صرفه هستید، به شما توصیه می‌کنیم که به وب‌سایت آریاپی سر زده و از خدمات کم‌نظیر آن بهره ببرید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا