تلفن

بهترین شارژر‌ها برای گلکسی a۱۴ شما

پس از خرید گوشی a۱۴ سامسونگ، تهیه یک شارژر اصل اهمیت بالایی دارد. بهترین شارژر‌ها برای گلکسی a۱۴ شما متعلق به برند سامسونگ هستند. این تجهیزات مجهز به کابل USB تایپ C بوده و امکان شارژ سریع موبایل را فراهم می‌کنند. همچنین دارای یک درگاه خروجی هستند و می‌توانند بازدهی باتری موبایل را افزایش دهند. در این مطلب ضمن معرفی کوتاه گلکسی a۱۴، عملکرد باتری و شارژر مناسب این دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

galaxy a۱۴ را بیش‌تر بشناسید!

گلکسی a۱۴ یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال یک گوشی ارزان و باکیفیت هستند. این گوشی میان رده قیمت مناسبی دارد و امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از طرفی شکل ظاهری ساده و زیبایی دارد و بسیار سبک و خوش دست است.

معرفی سامسونگ گلکسی a۱۴

گلکسی a۱۴ دارای سه نسخه است و ممکن است دارای ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی یا ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی باشد. این موبایل یک صفحه نمایش ۶. ۶ اینچی دارد و در بخش پایین خود مجهز به پورت USB تایپ C است. از طرفی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و می‌تواند با روشنایی ۷۰ درصد بیشتر از ۸ تا ۱۰ ساعت شارژ داشته باشد. با توجه به این موضوع گلکسی a۱۴ ارزش خرید بالایی داشته و به دلیل رابط کاربری آسان خود برای بازی کردن، فیلم دیدن، ارسال‌ایمیل، تماس تصویری، وب گردی و… مناسب است.

عملکرد باتری گلکسی a۱۴

عمر باتری این موبایل بسیار بالا است و گلکسی a۱۴ به همراه یک کابل USB تایپ سی ارائه می‌شود. در استفاده روزمره و عادی فرد می‌تواند کل روز را بدون نیاز به شارژر بگذراند و در پایان ۲۵ تا ۳۰ درصد شارژ داشته باشد. شما می‌توانید به طور پیوسته ۳۱.۵ ساعت با این تلفن صحبت کرده و یا ۱۶ ساعت و ۴۲ دقیقه فیلم نگاه کنید. همچنین می‌توانید ۱۹ ساعت و ۲۹ دقیقه به صورت پیوسته وب گردی کرده و یا در شبکه‌های اجتماعی وقت بگذرانید.

گلکسی a۱۴ با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی، در ظرف نیم ساعت ۳۰ درصد شارژ می‌شود. برای شارژ کامل نیز به ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه زمان احتیاج دارد. این گوشی میان رده و اقتصادی در مقایسه با دیگر گوشی‌ها سرعت شارژ بالایی دارد؛ به شرطی که کابل شارژ و آداپتور آن اصل باشند. در غیر این صورت ممکن است عملکرد باتری تضعیف شده و یا دستگاه به درستی شارژ نشود.

ویژگی‌های شارژر galaxy a۱۴

یکی از تجهیزات مورد نیاز گلکسی a۱۴، شارژر اصلی سامسونگ است. این دستگاه برای کسانی مناسب است که می‌خواهند موبایل خود را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنند. برای اینکه باتری گوشی شما تمام نشود، باید موبایل خود را مرتبا به شارژ بزنید. با توجه به اهمیت شارژ سریع و کارآمد، تهیه لوازم جانبی اصل بسیار مهم و ضروری است.

شارژر سامسونگ a۱۴ با فراهم کردن شارژ سریع و مطمئن، باعث می‌شود تا گوشی شما به مدت طولانی روشن و آماده کار باشد. این شارژر با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و به صورت سبک و کم حجم طراحی شده است. از این رو به عنوان یک وسیله جانبی عالی می‌تواند در محل کار، مسافرت و… استفاده شود. این شارژر با پشتیبانی از شارژ سریع راه حلی مناسب برای کسانی است که در تمام روز به موبایل خود احتیاج دارند.

بهترین شارژر‌ها برای گلکسی a۱۴ شما

بهترین شارژر گلکسی a۱۴

بهترین شارژر گلکسی a۱۴ ساخت کشور ویتنام است و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. این شارژر به صورت اورجینال طراحی شده و دارای متریال مرغوب و باکیفیت است. همچنین مجهز یک عدد کابل USB فست شارژ تایپ C بوده و حداکثر توان خروجی آن ۱۵ وات است.

انتخاب بهترین شارژر گلکسی a۱۴ از این جهت اهمیت دارد که این کالا به همراه گوشی عرضه نشده و باید به صورت جداگانه تهیه شود. از این رو شارژر سرکارتنی در داخل جعبه گوشی وجود ندارد و خرید شارژر اورجینال ضمانت‌کننده سلامت باتری موبایل است.

بهترین شارژر گلکسی a۱۴

استفاده صحیح از تلفن همراه و تهیه شارژر مناسب باعث می‌شود تا عمر مفید باتری موبایل افزایش پیدا کند. با توجه به این موضوع شارژر نباید فیک باشد و باید به صورت اصل تهیه شود. سامسونگ گلکسی a۱۴ در انواع مختلفی تولید شده و شما باید مطابق با قسمتی که شارژ می‌شود، شارژر مناسب آن را بخرید. شما می‌توانید گوشی سامسونگ a۱۴ در انواع مختلف آن به صورت نقد و اقساط و با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی پیندو سفارش دهید.

مزایای استفاده از شارژر galaxy a۱۴

این شارژر دوام و ماندگاری بالایی داشته و باعث مصرف بهینه انرژی می‌شود. همچنین به صورت کوچک طراحی شده و دارای ضمانت تعویض است. شارژر اصلی سرکارتنی گلکسی a۱۴ به صورت اورجینال و اصل طراحی شده و ساخت کشور ویتنام است. این محصول سرعت شارژ بالایی داشته و باعث بهبود عمر مفید باتری می‌شود. همچنین توان حداکثری آن ۱۵ وات است.

نحوه تشخیص شارژر اصل a۱۴

شما می‌توانید با تهیه شارژر گلکسی a۱۴ از فروشگاه‌های معتبر، اصالت کالای خریداری شده را تضمین کنید. همچنین باید به قیمت این وسیله توجه کنید تا شارژر فیک به جای اصل به شما فروخته نشود. بیشتر شارژر‌های تقلبی در مقایسه با مدل‌های اصل قیمت پایین‌تری داشته و در طولانی مدت به باتری گوشی آسیب می‌رسانند. در نهایت به نوشته‌های روی آداپتور شارژر دقت کنید و کیفیت پلاستیک به کار رفته در این وسیله را مورد بررسی قرار دهید. یک شارژر فیک و تقلبی کیفیت پایینی داشته و بسیار نامرتب است. از این رو می‌تواند به راحتی تشخیص داده شود.

استفاده از شارژر‌های قوی‌تر برای a۱۴

تنها شارژر‌های فست با ولتاژ ۹ و جریان ۱.۷ برای شارژ کردن سامسونگ a۱۴ پیشنهاد می‌شوند. شارژر‌های قوی‌تر با داشتن فشار و ولتاژ بالاتر در طولانی مدت به باتری موبایل آسیب می‌رسانند. از این رو تهیه شارژر‌های ۲۵ واتی یا بالاتر و جایگزین کردن آن‌ها با شارژر‌های سرکارتنی پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا حداکثر ولتاژ شارژر این مدل گوشی، ۱۵ وات است.

در آخر

در این مقاله به معرفی بهترین شارژر‌ها برای گلکسی a۱۴ شما پرداختیم. همچنین نحوه تشخیص شارژر اصل از تقلبی را مورد بررسی قرار دادیم. در نهایت به یاد داشته باشید که بهترین شارژر سامسونگ a۱۴ با حداکثر توان خروجی ۱۵ وات، امکان برخورداری از شارژ سریع را فراهم کرده است. همچنین از پلاستیک ABS و مواد PC ساخته شده و طول کابل آن ۱ متر است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا