برندینگ
-
کارت هدیه یا تخفیف سازمانی؛ کدام برای کارکنان بهتر است؟
قدردانی از کارکنان، یکی از قویترین ابزارهایی است که سازمانها برای بالا بردن انگیزه، وفاداری و عملکرد در اختیار دارند.…
-
تفاوت شرکت سهامی و خاص چیست
در زمان راهاندازی کسبوکار، یکی از مهمترین تصمیمها انتخاب نوع شرکت است. بسیاری از افراد بین شرکت سهامی خاص و…
-
پشت پرده جدید لوگوی کوکاکولا فاش شد!
به گزارش تجارت امروز؛ «ریچارد لاو» مالک موسسه و وبسایت لوگو (logo.com) گفته است که در طراحی لوگوی کوکاکولا، حرف…
-
آشنایی با برند هرمس؛ از زین سازی تا تبدیل به نماد لوکس جهانی
برند هرمس، نامی است که بیش از ۱۸۰ سال است با اصالت، هنر و تجمل گره خورده است. از کارگاه…
-
13 راه تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل؛ قبل از خرید حتما بخوانید
تشخیص ساعت رولکس اصل از بدل موضوعی است که برای بسیاری از علاقهمندان به ساعتهای لوکس و خاص، اهمیت زیادی…
-
داستان محبوبیت عروسک لبوبو (Labubu )؛ از تخیل تا فروش میلیون دلاری
بعد از ترند کفشهای کراکس، حالا نوبت به عروسک لبوبو رسیده؛ عروسکی پشمالو و بازیگوش با ظاهری ترسناک و بامزه…
-
آشنایی با تاریخچه مرسدس بنز؛ از اولین خودرو تا تسلط بر دنیای لوکسها
تاریخچه مرسدس بنز داستان شکلگیری یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین نامها در صنعت خودروسازی جهان است. برندی که نهتنها با…
-
از دانش تا نوآفرینی با دکتر میثم شکری ساز
در دنیایی که مرز میان توانایی و مهارت هر روز کمرنگ تر میشود، دکتر میثم شکری ساز به عنوان یک…
-
ملزومات حضور برندهای ایرانی در بازارهای جهانی + موانع و راهکارها
حضور برندهای ایرانی در بازارهای جهانی دیگر یک رؤیا نیست، بلکه ضرورتی برای رشد، ماندگاری و رقابتپذیری است. در دنیایی…
-
برند کارفرمایی چیست و چرا باید همین امروز به فکر ساخت آن باشید؟
برند کارفرمایی چیست؟ مهمترین سرمایه پنهان هر سازمان در رقابت برای جذب و نگهداشت استعدادهاست. در دنیای امروز، جایی که…