سیاسی

بالگرد رئیس جمهور در منطقه ورزقان دچار حادثه شد

در این بالگر رئیسی به همراه آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان و مالک رحمتی بودند. 

به گزارش تجارت امروز؛ هم اکنون این بالگرد در تبریز سقوط کرده است که هیچ خبری تا کنون از آن ها نیست. در کوه های ورزقان مه شدید است که به طول ۵ متر دید موجود دارد.

محل حادثه هلی کوپتر رئیسی

هلی کوپتر رئیسی تا تبریز ۱۰۶ کیلومتر فاصله دارد. محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است.  از محل دقیق آن در حال حاضر خبری نیست. هنوز نیروهای امداد به محل نرسیده و آن ها را پیدا نکرده اند. به احتمال زیاد خلبان این بالگرد کشته شده است و سعی دارند ارتباط با مکان یاب این بالگرد بگیرند.

محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

توییت ترور آلارم اعلام کرده است:

رئیس جمهور ایران از این حادثه جان به سالم به در برد. البته هنوز هیچ خبری تایید نشده است و این تنها یک توییت است.

گشت امدادگران در ورزقان

عملیات امدادگران تقریبا ی مدت کوتاهی می شود که شروع شده است. اما هنوز خبری از این بالگرد در این محل نیست. امدادگران هم به صورت زمینی و هم به طور هوایی در حال گشت سریع هستند.

گفته شده است که امدادگران با ماشین نمی توانند در آن محل گشت بزنند و اکنون در حال گشت با موتور امدادگران زمینی هستند. تعداد این گشت ها از ۲۰ عدد به ۴۰ عدد رسیده است و گفته شده است که با نزدیک شدن به تاریکی هوا گشت سخت تر هم می شود.

حمله کردن مردم به پمپ بنزین به دلیل سقوط رئیسی

مردم به سرعت با شنیدن این خبر به سمت پمپ بنزین ها رفتند و بازهم این خبر شوکه کننده مردم بسیاری را ترسانده است. به محض اطلاع از این بالگرد در اینجا خبر رسانی می شود.

پخش دعا در شبکه یک خبر

در شبکه یک خبر همچنان دعا پخش می شود و برای سلامتی رئیسی و همراهانش از تمام مردم خواستار دعا شده اند. این دعا در مشهد حرم مام رضا در حال اجرا است.

 

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا