مدیریت بازاریابی و فروش
-
تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال؛ بررسی مزایا و معایب هرکدام
تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال این روزها یکی از مهمترین موضوعاتی است که ذهن بسیاری از صاحبان کسبوکار را به…
-
مشتری وفادار کیست؟ + ترفندهای تبدیل مشتری به مشتری وفادار
مشتری وفادار، سرمایهای ارزشمند برای هر کسبوکاری است که میتواند به رشد پایدار برند کمک کند. تبدیل مشتریان عادی به…
-
کمپین بازاریابی چیست و چه مراحلی دارد؟
در دنیای رقابتی امروز، کمپین تبلیغاتی دیگر یک گزینه نیست، بلکه ضرورتی حیاتی برای رشد و دیده شدن برندهاست. تنها…
-
اصطلاحات رایج کسب و کار؛ چکلیست اصطلاحات کلیدی برای تازهکاران
اصطلاحات رایج کسب و کار به عنوان زبان تخصصی هر صنعت، نقش بسیار مهمی در موفقیت و پیشرفت حرفهای دارند.…
-
تفاوت SEO و SEM؛ دو استراتژی برای جذب ترافیک و ارتقای کسبوکار
تفاوت SEO و SEM دو اصطلاح مهم در دنیای دیجیتال مارکتینگ هستند که بسیاری از کسبوکارها برای رشد آنلاین خود…
-
روش های کاهش هزینه استارتاپ بدون افت کیفیت
شروع یک استارتاپ میتواند پر از اشتیاق و خلاقیت باشد اما چالش مدیریت هزینهها همیشه در مسیر رشد قرار دارد.…
-
همه چیز درباره ساختار سازمانی؛ از تعریف تا مراحل طراحی
در این مطلب از تجارت امروز به ساختار سازمانی میپردازیم و بررسی میکنیم که چگونه یک چیدمان هوشمندانه میتواند بهرهوری…
-
معرفی 17 کتاب آموزش تولید محتوا؛ بهترین کتابهای ایرانی و خارجی
در این مطلب از تجارت امروز، ۱۷ کتاب آموزش تولید محتوا را معرفی میکنیم که میتوانند مسیر شما را برای…
-
راهنمای جامع راهاندازی کسبوکار در آمازون با سرمایه کم و درآمد بالا
راه اندازی یک بیزینس آنلاین آن هم در کلاس جهانی آمازون ممکن است ابتدای امر کمی دلهره آور بنظر بیاید…
-
رشد برند با هوش مصنوعی؛ دلایلی که باید از بازاریابی با هوش مصنوعی را بدانید!
به گزارش تجارت امروز؛ رشد برند با هوش مصنوعی، همان کلیدی است که میتواند برند شما را از بقیه متمایز…