اجتماعی

بهترین فرش ماشینی مشهد کدام است؟ 5 برند فرش ماشینی مشهد

برای خرید فرش در مشهد کجا برم؟ بهترین فرش ماشینی مشهد را بشناسید! + اطلاعات تماس( تلفن، آدرس سایت و شماره تلفن)

خوشبختانه کشور ایران از گذشته تاکنون در زمینۀ تولید و صادرات فرش‌های نفیس دستباف و ماشینی جزء اولین کشورهای جهان بوده است. در این میان، تولیدات برخی از شهرها از جمله شهر مشهد کیفیت بالایی داشته‌اند و توانسته‌اند سهم قابل‌توجهی از بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهند. از آنجایی که امروزه تعداد تولیدکنندگان فرش در این شهر بالا است و فرش‌های تولیدی تمام آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، آگاهی از بهترین فرش ماشینی مشهد می‌تواند فرایند انتخاب را برای شما آسان کند.

بهترین برند فرش ماشینی مشهد

نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب فرش مدنظر قرار دهید، این است که آنچه باید ملاک انتخاب شما باشد، تجهیزات مورداستفاده برای تولید فرش، مواد اولیه، جنس نخ به‌کاررفته و … هستند. ازاین‌رو، نمی‌توان تنها با اتکا به این موضوع که فرش موردنظر جزء تولیدات شهر مشهد بوده و حتماً از کیفیت لازم برخوردار است، خرید منطقی و رضایت‌بخشی را تجربه کرد. به همین دلیل، در ادامۀ این مطلب قصد داریم شما را با بهترین فرش‌های ماشینی مشهد آشنا کنیم تا با صرف هزینۀ مناسب، محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

قیمت‌های مناسب، دارا بودن پرفروش ترین طرح فرش ماشینی، تخفیفات و جشنواره‌های دوره‌ای، کیفیت بالا و فروشندگان حرفه‌ای باعث جلب مشتری به این مراکز شده است

۱- فرش مشهد

اولین موردی که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین فرش ماشینی مشهد یاد کرد، برند فرش مشهد است. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینۀ تولید فرش‌های ماشینی بوده که توانسته است طی فعالیت خود بارها به‌عنوان واحد نمونۀ کشوری شناخته شود.

آنچه شرکت فرش مشهد را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند، رعایت استانداردهای مختلف و داشتن گواهی‌نامه‌های بین‌المللی مانند گواهی‌نامه ایزو ۹۰۰۱، گواهی‌نامه پشم نیوزلند، گواهی‌نامه شرکت درالون آلمان است. به سبب داشتن این افتخارات، محصولات شرکت فرش مشهد توانسته‌‌اند جایگاه بسیار مناسبی را در بازارهای خارجی به دست آورد.

فرش‌های تولیدی شرکت فرش مشهد از تنوع بالایی برخوردار هستند و با تراکم ۳۵۰ تا فرش ۱۵۰۰ شانه به بازار عرضه می‌شوند. خلاقیت به کار رفته در طرح‌های فرش ماشینی این مجموعه در کنار الیاف‌های بسیار باکیفیت آلمانی و نیوزلندی، فرش مشهد را به بهترین مارک فرش ماشینی مشهد تبدیل کرده‌اند.

اطلاعات تماس:

  • آدرس کارخانه: مشهد، کیلومتر ۱۸ جاده قوچان
  • آدرس دفتر مرکزی در مشهد: مشهد، چهارراه آزادشهر، بلوار معلم، بین معلم ۷ و ۹
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۹۲۰۲۵

۲- فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد یکی دیگر از کارخانه‌های تولیدی معروف مشهد بوده که با فعالیت برجسته و درخشان خود توانسته است در گروه بهترین فرش ماشینی مشهد جای بگیرد. از آنجایی که تنوع گسترده‌ای در نقش و رنگ محصولات این شرکت وجود دارد، می‌توان فرش نگین مشهد را با سبک‌های مختلف دکوراسیون تطبیق داد و محیط دلنشین و جذابی را ایجاد کرد. محصولات بادوام شرکت فرش نگین مشهد در تراکم‌های ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ شانه به بازار عرضه شده‌اند. شما می‌توانید علاوه بر مشهد به دفتر این مجموعه در تهران مراجعه کنید و خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهید.

اطلاعات تماس:

  • آدرس کارخانه: کیلومتر ۲۵ جاده قوچان، جاده شیر حصار، کارخانه فرش نگین مشهد
  • آدرس دفتر مرکزی در مشهد: مشهد، خیابان سناباد، بین گل‌چهره و آفرین، روبروی درمانگاه الغدیر، شماره ۶۵۶، طبقه دوم
  • شماره تماس مشهد: ۰۵۱۳۲۴۷۳۵۲۵ و ۰۵۱۳۲۴۷۳۷۷۰

۳- فرش زمرد مشهد

در لیست بهترین فرش ماشینی مشهد نام فرش زمرد مشهد نیز به چشم می‌خورد. این شرکت طی سال‌های فعالیت بی‌وقفۀ خود موفق شده است که تولیدات باکیفیت خود را با رعایت استاندارد بین‌المللی به بازار عرضه کند. از این‌رو، بخش قابل‌توجهی از فرش‌های ماشینی فرش زمرد مشهد، علاوه بر کشورهای منطقه مانند عراق و عمارات به کشورهای اروپایی مانند آلمان، بلژیک، اتریش و … صادر می‌شوند. این امر مؤید این حقیقت است که فرش‌های ماشینی این مجموعه علاوه بر کیفیت مطلوب دارای طرح‌های متنوع و خلاقانه‌ای هستند که توانسته‌اند نظر مردمان کشورهای دیگر را به خود جلب کنند.

اطلاعات تماس:

  • آدرس کارخانه: مشهد، کیلومتر ۱۸ جاده قوچان، شهرک صنعتی توس، فاز ۲، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۷
  • آدرس دفتر مرکزی در مشهد: مشهد، پنج راه سناباد، مجد جنوبی، جنب بانک مسکن
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۳۱۵۳۴

۴- فرش آرا مشهد

مجموعۀ تولیدی فرش آرا نیز یکی دیگر از معروف‌ترین مجموعه‌های تولیدی فرش ماشینی مشهد است. محصولات این مجموعه در قاب فرش‌های ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه به بازار عرضه می‌شوند. مجموعۀ تولیدی فرش آرا مشهد از تکنولوژی‌های پیشرفته و به‌روز دنیا و مواد اولیۀ باکیفیت استفاده می‌کند و همین امر رمز قرارگیری آن در گروه بهترین فرش ماشینی مشهد است. این مجموعه توانسته است با تنوع طرح و رنگ فرش‌های ماشینی خود سلایق مختلف مشتریان را به‌خوبی پوشش دهد و با رقبای خود به رقابت بپردازد.

فرش آرا مشهد

اگرچه این مجموعه دارای فروشگاه اینترنتی است تا افراد بتوانند بدون صرف زمان و هزینۀ بالا اقدام به خرید محصولات موردنظر خود کنند، اما تنوع محصولات فرش آرا مشهد به گستردگی فرش‌های مجموعه اینترنتی فرشچین نیست. مجموعۀ فرشچین با اعتبار بالا و سابقۀ درخشان توانسته است بهترین فرش‌های ماشینی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اطلاعات تماس:

  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی توس مشهد، جاده قوچان، شهرک صنعتی توس، فاز یک، بلوار تلاش شمالی، تلاش ۷/۳، قطعه ۲۵۳
  • آدرس دفتر مرکزی در مشهد: مشهد، بلوار سناباد، مقابل سناباد ۱۰، پلاک ۱۷۷
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۵۴۲۳۶۹

۵- قصر فرش مشهد

نمی‌توان در خصوص بهترین فرش ماشینی مشهد سخن گفت، اما به شرکت قصر فرش مشهد اشاره‌ای نکرد. این مجموعه مورد تأیید شرکت شونهر آلمان بوده و همین امر نشان‌دهندۀ کیفیت بالای محصولات آن است. مجموعۀ قصر فرش مشهد تنوع بالایی را در فرش‌های ماشینی خود گنجانده است، به‌طوری‌که می‌توان انواع فرش‌های سنتی، مدرن، فانتزی، گلیم، قالیچه و … را در میان آن‌ها دید. تراکم فرش‌های تولیدی مجموعۀ قصر فرش از ۵۰۰ شانه شروع می‌شود و به ۱۶۰۰ شانه خاتمه می‌یابد.

مجموعۀ قصر فرش برای اطمینان خریداران تضمین می‌کند که کلیۀ فرش‌ها به مرور زمان دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شوند و مواردی مانند پرزدهی در خصوص آن‌ها اتفاق نمی‌افتد. اصالت کالا و مقاومت فرش در برابر حرارت از جمله موارد دیگری هستند که توسط این مجموعه گارانتی می‌شوند. برای مشاهده مدل های مجموعه قصر فرش مشهد به سایت ghasrfarshmashhad.com اشاره کنید

اطلاعات تماس:

  • آدرس دفتر مرکزی در مشهد: مشهد، خیابان سناباد، نبش سناباد ۴۶
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۷۲۸۶۰

۶- فرش پرشین مشهد

آخرین موردی که در لیست بهترین فرش ماشینی مشهد وجود دارد و قصد داریم به آن بپردازیم، شرکت فرش پرشین مشهد است. این مجموعه طی سال‌ها فعالیت مستمر خود توانسته است محصولات خود را مطابق با استانداردهای مختلف داخلی و بین‌المللی تولید کند.

همین موضوع زمینۀ ورود شرکت پرشین مشهد را به حوزۀ صادرات فرش‌های ماشینی فراهم ساخته، به‌طوری‌که این مجموعه با فعالیت درخشان خود در بازارهای خارجی توانسته است طی سال‌های اخیر به‌عنوان صادرکنندۀ نمونه کشور شناخته شود.

اطلاعات تماس:

  • آدرس کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی توس، فاز ۱، تلاش شمالی ۴/۵
  • آدرس دفتر مرکزی در مشهد: مشهد- خیابان چمن، بین چمن ۵۹ و ۶۱
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۶۵۳۰۰۵

بهترین فرش ماشینی مشهد را از مجموعه فرشچین بخواهید

سابقۀ طولانی تولیدکنندگان فرش در مشهد باعث شده است که خریداران زیادی خرید فرش‌های ماشینی این خطه را به‌عنوان یکی از اولویت‌های خود مطرح کنند. در این میان، تولیدات مجموعه‌هایی مانند فرش مشهد، فرش آرا، فرش پرشین، فرش نگین و … به دلیل کیفیت بالا و تنوع طرح بیشتر از بقیه شرکت‌ها مطرح هستند.

فرش آرا مشهد

از آنجایی که ممکن است خرید حضوری برای تمامی خریداران از اقصی نقاط ایران امکان‌پذیر نباشد، مجموعۀ اینترنتی فرشچین این امکان را فراهم کرده است تا افراد بتوانند با اطمینان کامل از اصالت کالا و با مناسب‌ترین قیمت به بهترین فرش ماشینی مشهد دسترسی پیدا کنند. شما نیز می‌توانید برای خرید نقد یا اقساطی این فرش‌ها به مجموعۀ فرشچین مراجعه کرده و فرش موردنظر خود را به‌طور رایگان درب منزل دریافت کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا