هنری

بیوگرافی بازیگران سریال پادشاه+ خلاصه داستان و زمان پخش

سریال پادشاه از 7 خرداد ماه در شبکه تماشا شروع به پخش شده است. در ادامه به بیوگرافی بازیگران این سریال می پردازیم.

به گزارش تجارت امروز؛ سریال پادشاه خارجی می باشد. این سریال جایگزین سریال ناگهانی از شبکه تماشا است.

خلاصه داستان سریال پادشاه

در این سریال جنایی، یک زندان در سندی کلر وجود دارد که دو فرد به نام های پرونو و نیکولا حکومت ویژه‌ای را بر این زندان دارند. در این زندان نیکولا از پشت‌بام به پایین پرت می شود که در ادامه اتفاق هایی می افتد و این زندان را با چالش‌هایی روبه‌رو می کند.

زمان پخش سریال پادشاه

سریال پادشاه در ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه تماشا پخش می شود. این سریال جایگزین سریال ناگهانی شده است. تکرار سریال پادشاه فردای همان روز در ساعات ۳:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۶:۳۰ بازپخش خواهد شد.

معرفی بازیگران سریال پادشاه

بازیگران سریال پادشاه لوکا زینگارتی، ایزابلا راگونز، پائولو دی بوانی و … می باشند.

لوکا زینگارتی در سریال پادشاه

لوکا زینگارتی

لوکا زینگارتی در سال ۱۹۶۱ ماه نوامبر به دنیا آمده است. این بازیگر اصالت ایتالیایی دارد. شروع فعالیت او از سال ۱۹۸۴ است و در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است.

او بیشتر برای نقشش در سریال تلویزیونی محبوب “Commissario Montalbano” شناخته شده است. این سریال به دلیل محبوبیت زیادی که دارد از سال ۱۹۹۹ تا کنون پخش می شود. زینگارتی در تمام یازده فصل این سریال نقش “مونتالبانو” را ایفا کرده است.

زیگارتی به‌غیراز بازیگری به کارگردانی نیز مشغول است. اولین فیلم بلند او با عنوان “Don Milani – Il priore di Barbiana” در سال ۲۰۰۷ منتشر شد.

جوایزی که زینگارتی دریافت کرده است شامل: او در سال ۲۰۰۲ برای بازی در فیلم “L’ora di religione” برنده جایزه “David di Donatello” بهترین بازیگر مرد شد. همچنین در سال ۲۰۱۴ برای کارگردانی فیلم “La ricotta e il gelatino” برنده جایزه “Nastro d’Argento” بهترین کارگردان شد.

 ایزابلا راگونز

 ایزابلا راگونز

این بازیگر در  ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۱ در کشور مکزیک به دنیا آمده است. راگونز علاوه بر بازیگری خواننده محبوبی نیز است. اصالت این بازیگر مکزیکی می باشد. او بیشتر برای نقش هایش در سریال های تلویزیونی “Like, La Leyenda” (2018-2021) و “El Señor de los Cielos” (2013-2016) شناخته شده است.

او از سنین کودکی به بازیگری و خوانندگی علاقه داشت. در نوجوانی در چندین تئاتر موزیکال و تبلیغات تلویزیونی بازی کرد.

شروع فعالیت بازیگری راگونز در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال تلویزیونی “El Equipo” می باشد. او در این سریال نقش “آنا گارسیا” را بازی کرد.

پائولو دی بوانی در سریال پادشاه

پائولو دی بوانی

این بازیگر در پسکارا کشور ایتالیا متولد شده است. هم اکنون در رم ایتالیا زندگی می کند. زبان هایی که این بازیگر به آن ها مسلط است شامل: فرانسوی، اسپانیای و ایتالیایی است.

او از سازهای موسیقی به پیانو علاقه دارد. همچنین ورزش مورد علاقه اش اسب سواری می باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

۱/۵ - (۱ امتیاز)

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا