هنری

بیوگرافی بازیگران سریال پژمان به همراه زمان پخش و خلاصه سریال

سریال پژمان یک سریال کمدی و طنز است که زندگی فوتبالیست بزرگ کشورمان پژمان جمشیدی را تا حدودی به نمایش می گذارد، این سریال باز هم به تازگی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

به گزارش تجارت امروز؛ سریال پژمان، به کارگردانی سروش صحت سال ۱۳۹۲ و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شدهاست. این سریال به دنبال ایجاد فضایی گرم و طنز می باشد. که پژمان جمشیدی به خوبی نقش خود را در این سریال اجرا کرد.

نگاهی به داستان سریال پژمان

داستان این سریال درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند.به همین دلیل بتدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در خیابان می‌شناسد.

در واقع او نمی‌تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می‌کند و نمی‌خواهد قبول کند که این دوران به پایان رسیده است تا این‌ که پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای ادامه زندگی نزد خانواده‌اش بر‌گردد. حالا پژمان در سی و پنج سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید می‌کند. این سریال طنز و کمدی می باشد.

سریال پژمان چه زمانی پخش می شود؟

به گزارش آی‌فیلم، سریال طنز “پژمان” به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) از پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱ پخش و در ساعات ۵ بامداد و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

معرفی بازیگران سریال پژمان

سام درخشانی ، شقایق دهقان ، بهاره رهنما ، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه و پژمان جمشیدی  ایفای نقش می کنند. تهیه کننده آن محسن چگینی و نویسندگان، پیمان و مهراب قاسمخانی هستند.

پژمان جمشیدی در نقش پژمان جمشیدی،

پژمان جمشیدی در نقش پژمان جمشیدی،

پژمان جمشیدی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ می باشد او در تهران و در خانواده ای ۵ نفره به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو فرهنگی می باشند، پدرش دبیر زیست شناسی و زمین شناسی دبیرستان بوده و مدرک فوق لیسانس زمین شناسی و لیسانس تربیت بدنی دارد.

مادرش نیز معلم دبستان بوده که چند سالی می شود به رحمت خدا رفته است، هومن جمشیدی برادر و مامک جمشیدی خواهر پژمان می باشند که هر دو نیز متاهل هستند. خواهرش نیز در ادامه مسیر پدر و مادرش شغل معلمی را انتخاب کرده است.

پژمان از کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشته و با انتخاب این رشته ورزشی تا سطح تیم ملی نیز پیش رفته و حتی یک گل ملی نیز در کارنامه اش وجود دارد. او سابقه بازی در تیم های پاس همدان، سایپا و پرسپولیس را دارد، اما در کنار فوتبال ورزش صخره نوردی نیز علاقه داشته و تا سطح دیپلم این ورزش پیش رفته است. پژمان جمشیدی با خداحافظی از دنیای ورزش به طور اتفاقی وارد دنیای هنر شد.

سام درخشانی در نقش وحید

سام درخشانی در نقش وحید

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

هوشنگ حریرچیان در نقش منوچهر جمشیدی

هوشنگ حریرچیانهوشنگ حریرچیان منوچهر جمشیدی

هوشنگ حریرچیان در بیستم مرداد ۱۳۱۱ متولد شد و فعالیت هنری خود را از دی ماه ۱۳۲۶ در تئاتر اصفهان با مدیریت زنده یاد استاد ناصر فرهمند آغاز کرد. در شهریور ۱۳۳۲ به تئاتر سپاهان با مدیریت علی صمدی پیوست و از سال ۱۳۳۸ رسما در رادیو اصفهان به عنوان هنرپیشه، گوینده، تهیه کننده، گزارشگر، کارگردان و مجری برنامه های تفریحی-هنری شروع به کار کرد.

اردشیر کاظمی ددر نقش اردشیر جمشیدی

اردشیر کاظمیاردشیر کاظمی اردشیر جمشیدی

اردشیر کاظمی، بازیگر تلویزیون و سینما، سال ۱۳۱۷ در شهر بندرانزلی متولد شد تا کنون شاید بتوان او را پیرترین بازیگر فعال در عرصه سینما نامید،‌ او روزنامه نگار،‌ تاریخ‌دان و بازیگر است، حمید جبلی سال ۱۳۸۰ کاظمی را به عنوان یکی از بازیگران فیلم سینمایی «خواب سفید» انتخاب کرد و باعث ورود او به عالم سینما شد.

اردشیر کاظمی همان سال در فیلم «قارچ سمی» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور حضور داشت و با ایفای نقش در فیلم «دایره زنگی» در کنار بازیگرانی چون مهران مدیری و امید روحانی بیشتر شناخته شد. در کارنامه فعالیت‌های هنری او نقش‌آفرینی در هفده اثر سینمایی و چهارنمایش صحنه‌ای به چشم‌ می‌خورد.

بهاره رهنما در نقش پریسا جمشیدی

بهاره رهنما در نقش پریسا جمشیدی

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود ۱۰ کتاب نوشته است.

همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

تاثیر گذاری سریال پژمان

باید گفت که این سریال در طی سال های مختلف طرفداران زیادی داشته که هم اکنون نیز خواهان پخش دوباره این سریال عستندو. بنا براین این سریال تایر گذاری خود را انجام داده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا